Recenzia Possession of Michael King

Recenzia:Recenzia Possession of Michael King

3.5
On17. augusta 2014Naposledy zmenené:18. augusta 2014

Possession Of Michael King je prekvapivo zábavný žánrový záznam „Possession Movies With People's Names In The Title“, vďaka ktorému som nadšený z toho, čo bude ďalej robiť spisovateľ / režisér David Jung.

Viac informácií maxresdefault

V dnešnej dobe nemôžete v Best Buy hodiť mŕtvu vranu bez toho, aby ste narazili na nejaký typ filmu o nájdení záznamu, a to už od nočného úspechu filmu Orena Peliho Paranormálna aktivita , a zatiaľ čo väčšina z týchto nízkorozpočtových rádoby zlyhá pri replikácii skutočnej paranormálnej hrôzy, vďaka niekoľkým žiarivým príkladom sa všetky ohromujúce hodinky vyplatia. No, OK, takmer za to - videli ste už niekedy Paranormálna entita pre lásku Peťa ?!

David Jung’s Majetok Michaela Kinga je jedným z tých radarových príkladov skutočne znervózňujúcej démonickej hrôzy, v ktorej sa mieša dostatok dávok náboženského urážania a satanského úderu loptou spôsobom, ktorý sa stáva skutočne hrozným namiesto brutálne vľúdnosti. Ocitol som sa veľmi vtiahnutý do príbehu Michaela Kinga (v podaní Shana Johnsona), nešťastníka, ktorý sa vydáva na neuváženú cestu, aby dokázal, že nad nami, dole alebo okolo nás nie sú väčšie sily. Po strate svojej ženy, ktorá bola zabitá na základe rady psychika, plánuje Michael pozvať do svojho života množstvo démonov, aby dokázal svoju neexistenciu. Keďže hovoríme o horore, môžete predpokladať, že Michael nájde odpovede, ktoré nikdy nechcel, a na svetlo sveta tak pribudnú nové dôkazy, ktoré umlčujú pochybovačov náboženstva - ohrozujú životy všetkých okolo.

Zatiaľ čo nájdené videozáznamy boli narazené do základov, Jung vytvára príbeh s asertívnou dôverou a zaujímavým zameraním na dokazovanie života za hranicami našej pozemskej úmrtnosti. Príbehy o vlastníctve sme videli znova a znova a Božie interakcie s ľudstvom boli predtým spochybňované v celom kine, ale Jung má dostatok zábavy pri vedení Michaela vlastným jedinečným skúmaním neznáma. Priznám sa, keď som prvýkrát videl Michaela rozbaľovať všetku výbavu na vyvolávanie démonov, nakrátko som sa posmieval, pretože hororové postavy pohrávajúce sa s temnými silami budú vždy stáť ako moje naj frustrujúce hororové faux pas, ale situácia Michaela Kinga je nabitá emotívnosťou. Prepletený s osobnou úzkosťou, King urobí unáhlené rozhodnutie založené na smrti svojej polovičky a nevyvoláva nechtiac satana o kopy, ale pokúša osud bez skutočného zohľadnenia svojej vlastnej existencie. Majetok Michaela Kinga sa vyhýba tomu, aby bol všeobecný a opakujúci sa, jednoducho tým, že zostáva svieži, ale sústredený, vyladením minulých paranormálnych príbehov a získava tak nesmierne jedinečný zážitok.

Takýto pútavý príklad hrôzy by nebol možný bez ohromného obratu herca v pozadí Michaela Kinga a Shane Johnson robí fenomenálnu prácu ako Jungova mučená hlavná postava. Ako už bolo spomenuté, niektoré z týchto stereotypných hororových postáv spôsobujú svoje vlastné záhady hlúpym vyvolávaním démonických síl z nejakého polomysleného dôvodu a tieto typy filmov sú nakoniec vždy smiešnejšie ako desivé, ale Johnsonov posadnutý stav sa stáva naplňujúcim a investovaným transformácia od začiatku do konca. Michael King má viditeľné vrstvy, od unaveného skeptika až po milujúceho otca, pretože Johnson spája otcovské inštinkty s touto skreslenou víziou reality, ktorá pomaly žerie jeho vnútorné emócie. Potom predstavíte aspekt, v ktorom Michael prechováva skutočného démona, o čom predpokladám, že Johnson nemá veľa skúseností zo skutočného života, a Michaelove zápasy dosahujú zvrátenú novú úroveň. Johnson dokáže zostať ľudský a pútavý počas celej svojej cesty, zachytiť skutočné mentálne zhoršenie a zároveň udrieť na niekoľko extrémne príťažlivých hororových výšin, ktoré zahŕňajú mnoho sponiek exorcizmu a návraty k filmom z dávnych čias. Herectvo je v horore také dôležité a pre Junga našťastie našiel dokonalého vodcu v Shane Johnsonovi.

Už čoskoro zistíte, či ho horor dokáže atmosféricky nabúrať, a hoci sa niekoľko skokov začne na skalnatej ceste k nadbytočnosti, Jung opäť zaujme svojím prvým celovečerným filmom. Michaelov satanský výlet je nabitý vašim typickým materiálom na vystrašenie nájdených záznamov, ale existuje rovnaká rovnováha medzi skutočným nekontrolovateľným terorom, ktorý zvyšuje výskyty vyskakovacích okien tým, že ponúka príbehové príbehy, ktoré zväčšujú vlasy. Existujú chvíle, ktoré majú pocit, že démon manipuluje s našou mysľou napadnutím Michaelovho zdroja kamery, pretože neustále zachytávame malé odkazy, ktoré by sa mohli skrývať v pozadí alebo blikať cez zasnežený statický záznam. Jung robí dojem nad rámec svojich skúseností, ukazuje pochopenie napätia, neistoty a strašidelnej filmovej tvorby, v ktorej som videl, že tradičné hororové filmy nešťastne zlyhávajú, a ukazuje skúsené hororové franšízy vrátane Paranormálna aktivita ( Paranormálna aktivita 4 je absolútny odpad). Neľakajú nás iba násilie a démoni, ale aj ohromný pocit bezmocnosti v rukách Satanových zlých trikov a stúpencov, ktorých vysiela, aby vykonávali svoju špinavú prácu.

Majetok Michaela Kinga sa pre tohto filmového kritika ľahko stalo doposiaľ najväčším hororovým prekvapením roku 2014, pretože som nečakal nič iné ako ďalší lacný paranormálny paradox bez dôvtipu alebo zručnej konštrukcie - v čom sa rád mýlim. Vďaka fenomenálnemu obratu od Shana Johnsona ako Michaela Kinga a inteligentnej a dôkladnej vízii od spisovateľa / režiséra Davida Junga budete kričať namiesto toho, aby ste zívali cez ďalší príbeh o démonickom vlastníctve, zlomených rodinách a nekromantických rituáloch na cintorínoch. Michael King sám podnecuje každú minútu hrôzostrašnej hrôzy a hľadá odpovede na hrozivých miestach, ale potom, čo ho pohltí smútok, môžeme jeho skúmanie pochopiť na inštinktívnej úrovni. Toľko podobných filmov sa pokúša o rovnaký vzorec, ale Jung ukazuje, že napriek niekoľkým škvrnám tu a tam môže výdatné rozprávanie príbehov povýšiť projekt z iného iba hororového filmu na ukážku milosti oveľa skúsenejšieho tvorcu.

Recenzia Possession of Michael King