Recenzia: Persona 4: Dancing All Night Review
Kresťanské právo

3.5
On22. septembra 2015Naposledy zmenené:22. septembra 2015

Persona 4: Dancing All Night vracia hlboké, známe postavy a uvádza ich do žánru rytmu v hre, ktorá je síce krátka, ale aj napriek tomu, že má nízky obsah a vysokú cenu, stále je na spadnutie.

Viac informácií Persona 4: Dancing All Night Review

Persona 4: Dancing All Night

Pre sériu s veľmi prísnym príťažlivým výklenkom, Osoba Zdá sa, že sa mu v mnohých ohľadoch darí celkom dobre. Posledných niekoľko záznamov v hlavnej sérii, najmä Osoba 4 , sa stretli s veľkým ohlasom a dokonca aj žánrovo orientované spin-offy dostali poriadnu pochvalu bez ohľadu na to, ako ďaleko sa odklonili od základnej mechaniky originálu. Avšak s Osoba 5 podpichovanie fanúšikov, keď sa dostane do vydania v roku 2016, Persona 4: Dancing All Night je jedným z posledných vedľajších efektov posledného očíslovaného vstupu, čo z neho robí poslednú šancu Atlusu nechať fanúšikov pred dlhým čakaním s dobrou chuťou v ústach.

Našťastie pre majiteľov spoločnosti Vita sme naďalej rozmaznávaní Tanec celú noc je návyková rytmická hra, ktorá, aj keď je ľahká na obsah, spája fantastické postavy pre ďalšie stretnutie v tieňovom svete s rafinovaným nádychom. Namiesto toho, aby ste sa plazili v kobkách a v boji náhodne vynárali nepriateľov, Tanec celú noc stavia vyšetrovací tím z Inaba proti novému nepriateľovi, pričom tanec nahradil ikonický ťahový systém série.

kedy na netflixe prichádza blesková sezóna 5

Aj keď sú herné mechanizmy série úplne nové, zahrnutý príbehový režim je okamžite rozpoznateľný ako kanonické pokračovanie oboch Osoba 4 a Piesok tituly, ktoré prišli potom. Persona 4: Dancing All Night nájde štáb, ktorý trénuje na hudobný festival, ktorý bude predzvesťou návratu Risette, mladej popovej hviezdy, ktorá sa stala jednou z ich najlepších priateľov, keď navštívila Inabu. Po vyšetrení fám, ktoré sú čudne podobné fámam o Midnight Channel, sa gang ocitol v známom, ale odlišnom tieňovom svete, keď pátral po Kanamin Kitchen, jedlej tematickej popovej skupine.

Zatiaľ čo zápletke zjavne chýba veľká časť hĺbky, ktorá fanúšikov pohltila Osoba 4 , pre rytmickú hru je to stále prekvapivo silný príbeh. Dabing je opäť špičkový, Yu našiel jeho hlas a známi herci si jeho úlohy zopakovali. Dialóg sa medzi tancami určite trochu prehrýza a občas to dosiahne Metal Gear Solid opakovania, ale do príbehu bolo vložené veľké úsilie, vďaka čomu sa seriál cítil ako prirodzený postup, a nie ako divná kačica, ktorú fanúšikovia mohli ľahko preskočiť.

hraný film Medvedík Pú

Okrem tajomstva, ktoré je po ruke, postavy skutočne nechávajú vyniknúť dej, pretože spojenie medzi Yu, Chie, Yukiko, Yosuke, Kanji a dokonca aj s hráčom pomáha udržiavať príbeh zaujímavý. Ak ste sa prepracovali Osoba 4 , cíti sa to ako stretnúť sa so starými priateľmi na spoločnom víkende, stihnúť to a zároveň sa o sebe poriadne nedozviete nič nové. To sa dá očakávať vzhľadom na obmedzený čas a rozsah príbehu, ale táto séria skutočne ťaží z postáv, ktoré sú dobre zaoblené a je ľahké sa o ne starať.

Persona 4: Dancing All Night

Je zrejmé, že najvýraznejším aspektom je Tanec celú noc je úplný posun v hrateľnosti, ktorý sa vyvinul z ťahového JRPG do bojovníka 1 v. 1 a nakoniec sa stal rytmickou hrou. Pretože tiene tentoraz nemožno poraziť násilím kvôli nejakému vykonštruovanému sprisahaniu, gang je nútený tancovať, aby sa vyjadril, a tak oslobodil duchov od väzieb.

Ak ste hrali Osoba 4 , potom viete, že má jeden z absolútne najlepších soundtrackov v hrách, a tancovanie na obľúbené J-Pop melódie fanúšikov ich fanúšikov určite osloví. Toto je hra, ktorá žije alebo zomiera na svojom soundtracku a ovládaní a soundtrack je určite dostatočne silný na to, aby obstál sám. Našťastie ani ovládacie prvky nepoľavujú, pretože Atlus vytvoril celkom kreatívny tanečný systém.

Každá strana obrazovky zodpovedá smerovým tlačidlám alebo tlačidlám tváre, pričom ku každému tlačidlu od stredu lietajú poznámky. Niektoré poznámky vyžadujú jednoduché stlačenie tlačidla, zatiaľ čo iné je potrebné podržať a uvoľniť alebo stlačiť v tandeme s iným tlačidlom. Každý typ poznámky má špecifický dizajn, vďaka ktorému je ľahké ju odlíšiť od ostatných. Poznámky nikdy nelietajú po obrazovke tak, aby ste sa cítili ako nemožné ich zasiahnuť. Niektoré trate sú určite ťažké, najmä v tvrdom režime, ale nikdy sa necítia nespravodlivo.

Neoddeliteľné sú aj škrabance na disku, ktoré sa javia ako kruhy, ktoré sú zasiahnuté švihnutím jednej z analógových páčok, keď sa zhoduje s vonkajším kruhom. Ich dostatočné skórovanie v celej piesni rozpúta režim Fever, ktorý s vami vytancuje druhú postavu. Ak niečo znie pri písaní komplikovane, stačí vedieť, že je to všetko vysvetlené prostredníctvom niekoľkých veľmi krátkych a jednoduchých tutoriálov, vďaka ktorým je hra omnoho spravodlivejšia, ako dokážem ja.

Príbehový režim bude veľkým lákadlom pre fanúšikov tejto série, pretože jeho vetviaci sa dejový sled sleduje gang ďalším zaujímavým sprisahaním o prijatí samého seba, chybách a všetkých, ale režim Free Dance udržuje zábavu v chode, akonáhle sa kredity dostanú. Peniaze sa získavajú absolvovaním tancov, ktoré sa potom používajú na odomykanie kostýmov, doplnkov, predmetov a iných predmetov na prispôsobenie vášho tanca. Odtiaľ môžete kombinovať postavy, piesne a kostýmy podľa svojho srdca a odomknúť tak ešte viac nových skladieb, remixov a predmetov.

Po dokončení príbehu, bohužiaľ, po odomknutí všetkých skladieb už nie je veľa motivácie flákať sa v režime Free Dance, aby ste ich mali okamžite k dispozícii. Aj keď je zábava baviť sa s každou skladbou a nastaviť ju tak, ako sa vám páči, vedieť, že jediným stimulom pre dobrý výkon je možnosť dokúpiť si ďalšie kozmetické vylepšenia, nie je nijako zvlášť lákavé. Tanečný systém sa tiež príliš nemění nad rámec toho, čo sa zobrazuje na samom začiatku, a hoci je určite dostatočne zábavný na to, aby uniesol príbehový režim a niekoľko hodín voľného tanca, nie je to nič, z čoho vás budú svrbieť prsty viac, keď ponoril som sa do toho trochu času.

bude po prelomení úsvitu časť 2 ďalší súmrak

Persona 4: Dancing All Night

Netreba dodávať, že fanúšikovia Osoba 4 ktorí sú schopní držať krok so zmenou hrateľnosti od začiatku k vstupu, budú jesť Persona 4: Dancing All Night hneď hore a z dobrého dôvodu. Príbeh vracia späť všetky obľúbené skupiny z Inaba a je plný nových dialógov, ktoré je radosť počúvať len pre ich smiešnu povahu a známe kamarátstvo s ich hlbokými, fantastickými postavami. Obrovským plusom je tiež návratný soundtrack, rovnako ako nové remixy známych piesní. Ktokoľvek, kto sériu nesledoval, bude príbehovým režimom vypnutý, najmä keď hlbšia diskusia o osobách a tieňoch začne zatmievať ďalšie aspekty záhady. Nová tanečná hrateľnosť je výbuchom, ktorý sa dá ľahko naučiť a veľa zábavy ho upravuje, ale neponúka veľkú hĺbku, ktorá by presahovala vaše oko.

adam warlock strážcovia galaxie veľkonočné vajíčko

Jedinou vecou, ​​ktorá bráni tomu, aby to bolo úplné odporúčanie vyzdvihnúť pri spustení, je strmá cena za také obmedzené množstvo obsahu. Počnúc zhruba 50 USD pre štandardné vydanie nie je k dispozícii dostatočné množstvo informácií na to, aby ste si vyzdvihli Persona 4: Dancing All Night ako jeden deň nákupu. Zápletka nie je taká zábavná, že to nie je ani zďaleka také ako 90-hodinový život Osoba 4 Bolo to asi šesť hodín a režim Free Dance nie je veľmi pohlcujúci, keď už všetci tancujete.

Napriek tomu fanúšikovia Osoba mali by jej v určitom okamihu dať šancu a mali by jej dať šancu aj nadšenci rytmu, ktorí sa môžu prehrýzť stránkou série Wikipedia (alebo si pozrieť vynikajúce anime). Počkajte, kým sa cena nezhoduje s dostupným obsahom.

Táto recenzia vychádza z verzie hry PlayStation Vita, ktorá nám bola poskytnutá na účely kontroly.

Persona 4: Dancing All Night Review