Penny Dreadful Series Premiere Review: Night Work (Sezóna 1, Epizóda 1)

penny hrozné

Horor na malých obrazovkách zažíva v posledných rokoch rozmach, keď kvalitné programy ako NBC naďalej prežívajú Hannibal a AMC Chodiaci mŕtvy . Prekvapivé je, že základné káblové siete prekonávajú špičkové siete, pokiaľ ide o objednávanie legitímne strašidelných šou, pokiaľ nepočítate HBO Pravá krv (a určite by som nie). Teraz Showtime skáče do ringu s Penny Dreadful , funkcia tvora zo starej školy zasadená do alternatívnej histórie v Londýne z 19. storočia obývaná niektorými z najobávanejších výtvorov literatúry.

Samotný názov šou, vychádzajúci z lacných britských brožovaných výtlačkov, ktoré čitateľov očarili senzačnou tematikou, je dobrým indikátorom toho, čo by diváci mali očakávať. Spisovateľ / tvorca John Logan ( Pád oblohy ) neočakáva Penny Dreadful treba brať ako drsnú drámu najvyššieho rádu. Má namierené na niečo pod obočie a dovolím si tvrdiť, že aj oveľa zábavnejšie. Len v prvej epizóde sa stretneme s obsedantným vedcom menom Victor Frankenstein, zástupom upírskych tvorov a záhadným netvorom schopným (doslova) roztrhať ľudí na kusy. A napriek záhadnému prostrediu a množstvu strašidelných vizuálov existuje v konaní jasná veselosť, ktorá by mala viesť Penny Dreadful celkom pochúťka pre fanúšikov hororu.

8. epizóda, 8. epizóda, syn anarchie

Keď sa otvára pilotný projekt s názvom Nočná práca, režisér J.A. Bayona ( Sirotinec ) rýchlo vytvára pôsobivo pohlcujúcu atmosféru plnú tmavých tieňov a zlovestných tajomstiev. Ten chlap má skúsenosti s vyčarovaním strašidelných lokalít a Penny Dreadful Domov s Showtime znamená, že pracuje s rozpočtom na hraný film - čo je jasné, je to úžasná vec. Viktoriánske nastavenie šou je dosť zarážajúce a má veľa predávať Penny Dreadful Ďalšie odporné aspekty.

Night Work má ešte veľa práce, predstavuje niekoľko postáv a pripravuje hlavné dejové línie prvej epizódy ôsmej epizódy. To, že sa pri otáčaní kolies nikdy necíti vyčerpávajúce, je poctou úhľadnej kameramanskej práci Bayona a prísnemu Loganovi. Najskôr stretneme Vanessu Ives (Eva Green), ktorá zúrivo šepká modlitby k Ježišovej soche, len aby našla miesto uctievania, ktoré preplnili pavúky. Je zrejmé, že s Vanessou niečo nie je v poriadku, ale to je záhada asi oveľa ďalej v rade. V nasledujúcej scéne sa rýchlo spamätala a sleduje, ako americký ostrostrelec menom Ethan Chandler (Josh Hartnett) očaruje divákov ako súčasť putovného cirkusu. Súdiac podľa potmehúdskeho úsmevu na tvári sa jej páči to, čo vidí.

základný inštinkt sharonský kameň prechádzajúci cez nohy