Recenzia: Otvorený hrob
Simon Brookfield

3.5
On30.12.2013Naposledy zmenené:31. decembra 2013

Vyvrcholenie nemusí byť podľa vkusu každého, ale množstvo zaujímavých otázok, ktoré sa v úvode Open Grave objavujú, je tak neúprosné, že si ich viac než treba pozrieť.

Viac informácií Otvorený hrob

otvorený hrob-2

Bezútešná a skrútená záhada vraždy v duchu Identita s citlivosťou Videl , Otvorený hrob teší sa z pohrávania si s deduktívnou zdatnosťou publika a predstavuje rovnako veľkú jednotku, ako aj dôvod prečo (týmto sa zavádza). Pri predstavení filmu, ktorý je nám spočiatku prinajmenšom jednoduchým nastavením, film zužitkuje priamy príbeh, ktorý sa pre všetkých zúčastnených rýchlo zmení na neskutočnú nočnú moru.

Silné výkony od relatívnych neznámych i odchádzajúcich a prichádzajúcich, veľa žalúdočných obrazov (to ešte viac sťažuje naše postavy tým, že je to všetko zahalené rúškom tajomstva) a odhalenia, ktoré sa objavujú nevynúteným spôsobom, to všetko prispieva k intenzívnejšiemu sledovať. Ironickou nevýhodou tejto krvavej hádanky je, že ponúka toľko lákavých možností, ako bude vyvrcholiť, že sa zdá, že skutočný výsledok (aj keď silný) sa zdá byť zriedený oproti bláznivým postuláciám, ktoré vírili mojou mysľou - mojou vinou.

Prinajmenšom v počiatočných fázach Otvorený hrob objíma trópy mnohých záhad vražd sériových vrahov so skupinou cudzincov, ktorí si nepamätajú, kto sú alebo kde sú a ktorí musia pracovať na svojom utrpení (všetko zatiaľ čo paranoia, akoby bol zodpovedný jeden z nich, v pozadí). Toto sa rýchlo ukáže byť len programovým rámcom, pretože jamka mŕtvych tiel, podivná izolovaná kabína a zakrvavené ľudské strašidlá, ktoré sa povaľujú po obvode budovy, vrhajú do nastavenia hrozné zlomy. S našimi protagonistami rovnako v tme ako diváci sa prostredníctvom nich dozvedáme veci, iba s občasnými flashbackmi, keď sa ich spomienky pomaly vracajú, aby nás osvietili. Osviežujúco, skutočne nie je k dispozícii žiadny lacný moment.

otvorený hrob-3

Otvorený hrob je viac o znepokojujúcej nálade a hrôzostrašnej povahe situácie (a základných intríg), ako o explicitných škriepkach, strašidelných skokoch alebo, ako som len opakoval, manipulatívnych zvratoch. Úľavou je tiež to, že títo jedinci nie sú pochmúrni, ale skôr vystrašení a zmätení ľudia, ktorí sa dostali do situácie, ktorú by sme mohli označiť ako viac ako extrémnu. Niekedy môže byť ich dôvod poškvrnený, ale je to skôr vedľajší produkt nevyhnutnosti, hnevu a dezorientácie ako úplná hlúposť a nakoniec nikto nezahynie tým, že sa sám zatúla do tmavého suterénu.

bude druhý film o vrahovom vyznaní

Napätie generované Otvorený hrob je miestami represívne, poráža nás nevysvetliteľnými hrôzami, ktoré sú na displeji, než nás nakoniec postaví na pravú mieru s postavami filmu, čo sa týka pocitu nepokoja. Tento pocit môže upadať do finále, ako je to v prípade takmer všetkých hororových filmov, ale keď to funguje ako filmový guráž, naozaj to funguje. Veľkú časť tohto úspechu treba pripísať režisérovi Gonzalovi Lópezovi-Gallegovi (ktorý sa ukázal byť oveľa sebavedomejší a leštenejší po spolupráci s nevysvetliteľne hroznými Apollo 18 ) a jeho opätovné spojenie s kameramanom Josém Davidom Monterom, ktorého spolupráca tentoraz pripomína tie najlepšie estetické triky filmov ako 28 dní neskôr .

veľký admirál uvrhnutý rebelantský hlasový herec

Dostávame tiež nuance, ak nie sú ďaleko od hlbokých momentov budovania postáv Otvorený hrob , s povolením vracajúcich sa spomienok na túto skupinu amnézikov. Okrem toho, že sa niektorí členovia spájajú so situáciou a blízko smrti, spájajú sa prostredníctvom fyzickej pamäte v neúmyselných okamihoch, či už pomocou zovretia ruky alebo pohľadu v niečích očiach. Poznajú sa niektorí z týchto cudzincov skutočne už predtým? Nalieha jedna postava náhodne na inú hravou prezývkou? A raz a navždy, kto, ak vôbec niekto, je zodpovedný za túto sadistickú ukážku?

otvorený hrob-1

Situáciu nám uľahčuje silná zbierka pokusov, ktorú vedie vždy úžasná Sharlto Copley, muž, ktorý rýchlo demonštruje, že by mohol urobiť fascinujúci film o vynáleze vreca na odpadky. Je to nešťastný (a bezmenný) jedinec, ktorý sa prebudí v titulárnom otvorenom hrobe a ktorý sa ukazuje byť predmetom veľkej skepsy zo strany jeho krajanov, ktorí s nimi osobne v kabíne nepobudli. K úlohe zatvrdeného a nádejného vodcu skupiny sa pripojí aj vynikajúci herec Thomas Kretschmann, ktorého reakcia na rastúci tlak utrpenia môže byť kľúčom k hľadaniu pravdy. Joseph Morgan ( Upírske denníky ), Erin Richards ( Vniknutie ), Josie Ho a Max Wrottesley tiež robia veľmi jemnú prácu a završujú kriedu plnú sľubných a overených talentov.

Ako to už býva v prípade mnohých žánrov vysokej koncepcie, koniec roku Otvorený hrob určite rozdelí divákov, ale prinajmenšom to funguje v jeho vlastnom obsiahnutom vesmíre, aj keď odhalenia nie sú šokujúcej rozmanitosti (a niektoré nepárne otočky dejov môžu vytvoriť viac dier, ako je potrebné). Osobne som zistil, že je to úplne adekvátne, a vzhľadom na solídne filmové aspekty a výkony, ktorým predchádzal, je ľahké ho prijať za to, čo to bolo (nehovoriac o tom, že slúži ako prequel, a to celkom rôzne žáner hororu).

V kúte filmu, v ktorom v súčasnosti akoby dominovali nadprirodzené skoky, démonické držanie tela a veľké množstvo krvi, Otvorený hrob ukazuje zdravé výnosy prostredníctvom vypočítaných dotykov hrôzostrašných a pokrútených snímok, desivého nastavenia a zvláštneho krvavého výbuchu. Zdá sa, že radar je, čo sa týka hrôzy, nízko, toto je kontrola, ktorá slúži ako solídne protijed na obvyklý neporiadok.

Otvorený hrob