Recenzia:Bola raz recenzia sezóny 5

4
On28. september 2015Naposledy zmenené:28. september 2015

Vďaka inteligentnému rozhodnutiu zamerať sa na hlavné postavy a nie na celkovú „vychytávku“ zápletky sezóny sa Once Upon A Time cíti v šokujúco rozkošnom piatom ročníku obnovený temnou energiou.

Viac informácií tmavá labuť stúpa

ouat-meridia

Jedna epizóda bola poskytnutá pred vysielaním.

Zachytenie iba okamihov po minuloročnom skalnom vešiaku - dobre, po obvyklom tangenciálnom narážke na to, ako Emma detstvo hrá ako predzvesť budúcich udalostí - Kde bolo, tam bolo Piata sezóna robí jednu vec mimoriadne dobre hneď za bránou: nestráca čas. Mnoho ľudí malo problémy s Zmrazené príbehový oblúk zo sezóny 4A, a hoci nehovorím všeobecne pre Oncerov, povedal by som, že veľa z toho súviselo s veľkým škrtením Anny a Elsy nad zápletkou A v tejto sezóne.

Zdá sa, že spolutvorcovia Edward Kitsis a Adam Horowitz čelia týmto obavám čelne v premiére sezóny päť, ktorá Emmu (Jennifer Morrison) šľahá do Enchanted Forest na lekciu temného - s láskavým dovolením jej fantázie v podobe Rumpelstiltskin (Robert Carlyle). Zvyšok gangu uviazol pri zbieraní kúskov v Storybrooke, pokúšal sa zistiť, kam unikla novo razená Temná, a čo je dôležitejšie, ako sa k nej dostať.

Jedným z najzaujímavejších aspektov turnaja Emma’s Dark Swan v tejto sezóne, tak či tak, je, že si hneď neoblieka šaty s vysokým výstrihom a neohrozuje živobytie princezien. Keď sa znovu objaví v hmote čierneho bahna zo svätyne v Začarovanom lese, je stále Emma, ​​prostejšia. Uvedenie prejavu tohto zla v podobe Rumpelstiltskinovej ako hlasu v hlave môže byť s pribúdajúcimi sezónami unavené, ale ľahko podnieti niektoré vzrušujúcejšie temné momenty premiéry.

Jedna z nich nastane, keď sa nám predstaví prvá postava Pixaru v predstavení, Merida (Amy Manson), ktorá klusá okolo Zakliateho lesa pri hľadaní nepolapiteľnej vôle, ktorá jej podľa jej názoru poskytne schopnosť nájsť jej unesenú trojicu bratov. Jej krátky príbeh o dobehnutí funguje ako akési pokračovanie Statočný (Kráľ Fergus zomrel, nepokoje v kráľovstve sa objavili pri pomyslení na jej nástup na trón, následkom únosu jej bratov-dvojčiat) a vedie k Emminej prvej chuti na zlo: obetuje Meridu v nádeji, že použije vôľu o čarodejnicu pre svoje vlastné účely, alebo nechať princeznú ísť?