Recenzia: Old Man Hawkeye # 1 recenzia
komiksy:
Thomas Bacon

5
On10. januára 2018Naposledy zmenené:10. januára 2018

Old Man Hawkeye je prequel, ktorý nikto skutočne nečakal, ale je prekvapivo príjemný, s ohromnou povahovou prácou a krásnym umením.

Viac informácií Old Man Hawkeye # 1 recenzia

Už v roku 2008 predstavili Mark Millar a Steve McNiven fanúšikom svet Old Mana Logana. Tento populárny oblúk bol zasadený do temnej a násilnej budúcnosti, v ktorej boli svetoví hrdinovia zabití supervillainmi. Iba dvaja zostali Hawkeye, teraz už slepí, a Logan, ktorý sa dostal do dôchodku zo superhrdinstva po tom, čo bol podvedený k zabitiu X-Men. Samotné toto vyhlásenie by malo skutočne poskytnúť predstavu o tom, aký temný bol tento príbeh.

the Walking Dead plné epizódy streamovanie zadarmo

Povedať, že išlo o vplyvnú zápletku, by bolo v skutočnosti podhodnotením, bolo tak populárne, že voľne inšpirovalo Jamesa Mangolda Logan . V posledných rokoch Marvel priniesol titulárnu postavu do mainstreamovej kontinuity a Old Man Logan je teraz jedným z niekoľkých pobehujúcich Wolverines, zdá sa, že existuje jeden pre každý X-tím.

Starec Hawkeye je najnovší pokus o inkasovanie úspechu príbehu. Je to v podstate prequel k Millarovmu príbehu a hoci je to dosť zbytočné, je to v skutočnosti prekvapivo dobré. Príbeh sa začína vo veľkom štýle, keď gang Madrox zaútočil na zásielku tovaru od Justina Hammera. Našťastie si starý Hammer najal strážneho Hawkeyeho. V mimoriadne chladnej akčnej sekvencii Hawkeye bez námahy zabije Madroxovcov.

filmy o tom, ako žiť naplno

Spisovateľ Ethan Sacks absolútne zahviezdi hlavnú postavu hneď od začiatku a dáva tak silnému pocitu identity starostlivému lukostrelcovi. Počas vývoja príbehu je Hawkeye nútený čeliť nebezpečnej novej realite, ktorú stráca svoju víziu, a do niekoľkých mesiacov oslepne. Tieto vedomosti nútia Clintu prehodnotiť jeho život.

Galéria starého muža Hawkeye1z4

Sacksov príbeh môže byť prequel, ale určite je to duchovný nástupca Millarovej práce. Je preplnený veľkonočnými vajíčkami, dodáva Millarovmu svetu viac farieb a dokonca obsahuje krátke portréty od Old Mana Logana. Asi najzaujímavejšou časťou zápletky je to, že Hawkeye sa rozhodne rozlúčiť skôr, ako zaháji svoju (odsúdenú) križiacku výpravu. To znamená, že sa uvidíme s jeho bývalou manželkou a dcérou. Toto bol vždy jeden z najpodivnejších úkladov v Millarovom oblúku Old Man Logan. Old Man Hawkeye’s ex je vlastne Spider-Manova dcéra a vaše srdce láme pri Clintovom vzťahu s jeho dcérou, ktorá používa jeho obrázok na terč na stene.

Problém končí nastavením, založením dvoch nových nepriateľov, ktorí sú na ceste Hawkeyeho. Po prvé, preživší člen gangu Madroxovcov sa napája a po druhé, veľmi známy maršal si uvedomuje, že superhrdina zabil ostatných Madroxov. Clint si práve vytvoril niekoľkých veľmi nebezpečných nepriateľov.

kde sledovať pôvodného lekára, ktorý

Pokiaľ ide o umenie, práca Marca Checchetta je úplne ohromujúca. Vizuálne je to jedna z najpôsobivejších kníh Marvelu za posledné roky. Každý panel je vykreslený s láskou a úvodné panely sú úžasné. Snáď najstrašnejším momentom je spätný záber na smrť Čiernej vdovy, keď Clint objímal Natašino telo. Je to krásne nepríjemné a emócie zo stránky prakticky odkvapkávajú. Pochváliť sa musí aj farbistovi Andresovi Mossovi, ktorého sfarbenie je bezchybné a dokonale géluje pomocou umenia Checchetto. Vrcholom je opäť flashback Black Widow, kde sa Mossa rozhodla vykresliť scénu krvavou, násilne červenou farbou.

Starec Hawkeye je prequel, o ktorý nikto nežiadal. Je prekvapujúce, že je to tiež úžasné čítanie a určite stojí za vyzdvihnutie.

Old Man Hawkeye # 1 recenzia
Najlepšie vyznamenania