Recenzia: Notoricky známa recenzia sezóny 1
Nathan Frontier

4
On20. septembra 2016Naposledy zmenené:20. septembra 2016

Príliš vyleštená estetika nemôže skryť intrigy v tejto sľubnej novej dráme, ktorá sa vyznačuje vynikajúcou chémiou medzi jej hlavami a nebojí sa vychýliť smerom k táboru.

Viac informácií Notoricky známa recenzia sezóny 1

Jedna epizóda bola poskytnutá pred vysielaním.

Podľa filmov a televízie ide prinajmenšom sex a novinárstvo ruka v ruke. Je to rozpoznateľný stereotyp - popkultúra často navštevuje archetypického tvrdého reportéra, ktorý si razí cestu k jednej veľkej kope za druhou -, ale je to v úplnom rozpore so základnými etickými princípmi, ktoré musia novinári v skutočnom živote zastávať. Iste, vyhradené denník musí byť často priebojný, aby získal ťažký zdroj, ktorý je možné prekonať, ale je vysoká kriminalita prespať jedným smerom od byrokracie, aj keď pomáha verejnosti prinášať pravdy.

ABC Notoricky známy stavia celú svoju zápletku na nezákonných vzťahoch medzi médiami a ich subjektmi. V tejto šou nie je jediná postava, ktorá by si brala príslovie nespite tam, kde pracujete k srdcu, ale práve to robí túto šou vynikajúcou.

Režisérovi Michaelovi Englerovi a scenáristom Joshovi Bermanovi a Allie Haganovej doslova nechýba úder pri určovaní tónu a základných pravidiel seriálu, keď pilotnú epizódu otvára sexuálnou scénou nastavenou na riedke a žiadostivé pulzovanie skladby Marian Hill’s Got It. Rozpoznateľné ťažké dýchanie a balet siluet ustupujú kancelárii v televíznom štúdiu.

Izba patrí Julii Georgovej (Piper Perabo), producentke Louise Herrick naživo , najlepšie hodnotené spravodajské programy káblovej televízie v krajine. Julia rozsvieti svetlá a rýchlo sa pozbiera, keď ju nasleduje jej priateľ (nový federálny sudca) - pieseň sa končí montážou, ktorá oboch opravuje. Už nemôžeme mať sex ... v práci, hovorí. Vždy.

Ich malé reči ustupujú rýchlo sa pohybujúcej sekvencii, ktorá vŕta na hladkom pozadí, ale nemenej efektívne skóre je s povolením Ericka Del Aguily. Kinetická syntezátorová melódia tlačí Júliu do štúdia, pretože efektívne výmeny s policajným seržantom, prezidentom siete a jeho synom, ukazujú, že toto štúdio drží nad vodou nepotizmus.

To a trocha pokrytectva. Keď sa Julia vkročí do šatne Louise Herrickovej (Kate Jennings Grant), aby ju postrčila, aby sa pripravila, zistí, že spravodajská moderátorka je napoly vyzlečená a leží na stoličke so šampanským ako Imran (Deric Augustine), vyrezávaný umelec nahrávky, ktorý bol predtým uvedený na Herrickova šou, sizzling steaky na prenosnom grile. Julia prudko pozrie na Louise a hovorí: No tak, Lou. Sex v kancelárii pár minút pred vysielaním? Nie je to v poriadku. Skôr než Julia odíde a skôr ako diváci dokážu naplno stráviť iróniu situácie, zaznie Imran so štipkou šteklivosti: Hej, pani šéfka. Ako máš rád svoje mäso?

obrázok

To všetko môže znieť campy a to je, čo by mohlo vysvetľovať niektoré občas mätúce estetické možnosti. Scény všeobecne vyzerajú príliš svetlé a dezinfikované, aby vyhovovali šou, ktorú je možné premenovať Správy o sexe, klamstvách a video produkcii bez významovej straty. Na väčšine obsahu obrazovky je rozmazaný zvláštny lesk. Nie je jasné, či za toto záhadné slnečné žiarenie v produkčnej hodnote môže práve spoločnosť ABC - sieť vlastní Myš domu, alebo či má lesk odrážať množstvo fasád podieľajúcich sa na vysielaní televíznych správ. Predsa len, zábery sa často prelínajú medzi televíznymi obrazovkami vo vesmíre a pozoruhodnou akciou, ktorá sa na nich valí. Notoricky známy nikdy vám nedá zabudnúť na dôležitosť zachytenia dobrého príbehu.

Šou sa pohybuje tempom štúdia, ktoré dominuje nad veľkou časťou akcie - akcia opísaná vyššie sa odohráva v priebehu prvých dvoch minút pilota - a zdieľa jej všeobecné správanie so svojím hlavným charakterom. Je to tupé, štýlové a príliš sa nestará o to, aby ste čakali na dobehnutie publika. Julia George si nemôže dovoliť spomaliť sledovanie krajiny a šou sa nebojí vyzerať trochu hlúpo, ak to stojí náklady na rýchle nadviazanie zložitých a príťažlivých vzťahov medzi postavami. A je pôsobivé, koľko podkladov si autori dovolia vtesnať do svojho prvého výletu.

Konflikt záujmov je najhoršou nočnou morou novinára, sú však najlepšími priateľmi tejto šou. Keď Julia sparuje s Notoricky známy ‘Ďalší významný hráč, najhorší právnik Jake Gregorian (Daniel Sunjata), skupina komplikácií, bublina pod povrchom. Jake má svoju vlastnú históriu a áno, jeho a Juliino žartovanie niekedy pokrivkáva. Si nemožný, hovorí. Som tak možný, hovorí. Na tomto svete, ak sa dve postavy nehádžu, pretože sa majú radi, takmer určite to robia, aby sa navzájom skamarátili.

Perabo a Sunjata spolu žartujú ako skutočná dvojica starých šialenstiev, a to nielen preto, že spisovatelia strkajú podobnosť svojich postáv divákom po krku prostredníctvom zjavne zrkadlených mien. Bez ohľadu na to, či jej konflikt označíte za záujmový, alebo on alebo obaja, Scheming JG, je ľahké sa zapojiť do jeho absurdne neetického správania. Je to do veľkej miery preto, že zápletka, aj keď sa to niekedy môže zdať, sa vždy zakladá na týchto pochybných vzťahoch medzi postavami. V tomto zmysle sa relácia dobre riadi pravidlami spravodajskej žurnalistiky. Tu je hra vyslovene kto, čo, kedy, kde, prečo a ako - s osobitným dôrazom na SZO .

Osobný a profesionálny svet sa neustále zrazí Notoricky známy . Julia a Jake sa zhodujú, že si nikdy neklamú, ale to im nezabráni v tom, aby klamali takmer všetkým ostatným. Jej práca predáva pravdu, jeho práca predáva zákon. Sú to mocní hráči a etický atóm, ktorý rozbíja ich životy a motívy, ich vedie k tomu, že sa nikdy nebudú cítiť banálne alebo spletito. Veľa scenárov šou môže zdvihnúť obočie, ale všetko je stále pútavé a to vďaka ich nepravdepodobnému, ale nie nemožnému pocitu. Ak je intimita menou, v ktorej sa ľudia pohybujú, netreba veľa, aby sa zrútil chúlostivý web.

Notoricky známa recenzia sezóny 1