Recenzia No More Heroes (Nintendo Switch)

Recenzia: Už nie sú hrdinovia
Todd Rigney

4.5
On11. novembra 2020Naposledy zmenené:11. novembra 2020

Hra No More Heroes si zaslúži každú uncu lásky, ktorú dostala od svojho uvedenia na Nintendo Wii. Bezhraničná energia hry vám pomôže prehliadnuť jej nedostatky, od kosenia trávy až po zabíjanie nepriateľov. Ak ste v hre No More Heroes nováčikom, teraz je vynikajúci čas ponoriť sa priamo do toho.

Viac informácií Už nie sú hrdinovia

Aj keď si zvyknem myslieť, že som divný nadšenec videohier, existuje veľa takých, ktoré sa rokmi prešli cez trhliny, čiastočne kvôli exkluzivite konzoly. Muž s rozpočtom si nemôže napriek všetkým snahám dovoliť všetky. Už nie sú hrdinovia vždy sa zdalo, že by to vyhovovalo mojej citlivosti, ale nikdy som nemal možnosť skontrolovať to. Teraz, vďaka jeho uvedeniu na Nintendo Switch, môžem konečne zistiť, o čom je všetok rozruch. Nerád používam výraz myslenie, ale tak nejako Už nie sú hrdinovia cíti sa ako niekto, kto sa do tohto veselo nechutného, ​​nadštandardného dobrodružstva vydáva prvýkrát.

Už nie sú hrdinovia teší sa nadmerne, od stajne smiešne farebných darebákov po celkovú prezentáciu hry (hru si šetríte návštevou toalety a hlasným plačom). Všetko sa deje v extrémoch a budete potrebovať chvíľu, aby to váš mozog vzal do seba. Travis Touchdown, hlavný hrdina hry v rozkroku, sa chce ľahnúť, ale do postele najteplejšie dievča v meste, musí poraziť najsmrteľnejší zabijaci sveta - to všetko pri ozbrojení hernou verziou svetelného meča. Pri postupe po rebríku sa príbeh trochu zvyšuje. Dozviete sa viac o Travisovom pochybnom vzťahu s miestnym videopožičovňou. A rovnako ako by som sa rád ponoril do všetkých tých praštěných vecí, s ktorými sa po ceste stretnete, je prežívanie týchto vecí na vlastnej koži súčasťou kúzla. Choďte čo najchladnejšie!

Už žiadny hrdinovia nezachraňujú toaletu

Vo svojom srdci, Už nie sú hrdinovia je arkádová hra typu beat-em-up s občasnými mini hrami, ktoré sú pre dobrú mieru postriekané. Váš cieľ: Porazte najlepších členov asociácie United Assassins ‘Association, staňte sa jedničkou a vyspite sa so záhadným dievčaťom Sylvia. Travis, bohužiaľ, bude musieť pripraviť vstupné, aby mohol kohokoľvek zabiť, čo znamená, že budete musieť zarobiť nejaké peniaze. A keďže Travis vyzerá ako typ chlapa, ktorý nemá veľa peňazí (ale dosť na to, aby vybavil svoju hotelovú izbu veľmi dekoráciami z moe), budete musieť prijať nejaké drobné práce. Nikdy by som si nemyslel, že ma bude baviť kosiť trávu alebo pukať stromy pre ovocie, ale sme tu. Pokiaľ nevyhodíte všetku svoju hotovosť na oblečenie, nové zbrane, filmy v podzemí a tréningové cvičenia v telocvični, nebudete musieť za viac peňazí príliš veľa brúsiť. Ale tieto výcvikové cvičenia a vylepšené zbrane sa čoskoro budú cítiť potrebné a samotné brúsenie nebude nepríjemné alebo, viete, grind-y.

Boj je, samozrejme, názov hry. Travis a jeho dôveryhodný Beam Katana (ktorý potrebuje na zapnutie občasnú pumpu a ťah) nemajú absolútne žiadny problém vyčistiť miestnosť po miestnosti od bezduchých nepriateľov. Zdá sa, že náš hrdina má neukojiteľnú túžbu po krvi a vypitvaní bez náznaku emócií, Travis zasekáva časti tela a svojich nepriateľov doslova poreže na polovicu. A k mojej chorobnej spokojnosti telá jeho bezmenných obetí tryskajú mince aj krv. Kto vedel, že hrubá vražda bude platiť, doslova. Aj podľa dnešných štandardov Už nie sú hrdinovia dodáva lopaty a lopaty s krvou. Násilie však nikdy nie je na mieste alebo vynútené, ale to nijako neutlmí jeho schopnosť šokovať. Čo sa deje počas celej doby Už nie sú hrdinovia Zdá sa, že tento svet je úplne prirodzený, Travis mäsiari počas hry nespočetné množstvo ľudí a ste s ním v poriadku. Je to len ďalší deň v uliciach Santa Destroy.

Už žiadny boj proti hrdinom

Rozdelenie konkurencie zahŕňa spojenie reťazí kombá a dokončenie menších udalostí v krátkom čase, ktoré prinesú sortiment trestajúcich úderov. Je to jednoduchý systém, vďaka ktorému sú tieto frenetické sekvencie absolútnym výbuchom. Bitky s bossmi trochu zvyšujú obtiažnosť, ale akonáhle sa naučíte útočné vzory súpera, môžete ich bez väčších problémov ľahko zložiť. Skutočne som ocenil ľahkosť týchto systémov tým, že som zabránil potrebe kombinácií over-the-top, Už nie sú hrdinovia umožňuje cítiť sa ako totálny poriadny otrok bez toho, aby ste to komplikovali. Asi za hodinu som sa s mechanikmi cítil ako doma a nemohol som sa dočkať, až pošlem Travisa vyletieť hore po rebríku k jeho cieľu. Táto hra nemá nedostatok potešenia a chce, aby ste mali všetko.

Pred utratením ťažko zarobených peňazí za toto vydanie je potrebné mať na pamäti jednu vec: Toto je remaster z Už nie sú hrdinovia , nie remake. Fanúšikovia by preto mali očakávať iba vyššie rozlíšenie a lepšiu rýchlosť snímkovania, aj keď druhá menovaná má tendenciu trpieť v prípade handheldu aj doku. Nástroj po veľkom meste na obrovskom motocykli Travisa Touchdowna má jednoznačný pocit z éry PlayStation 2 a prázdny otvorený svet a časté poklesy rámu pomáhajú tento pocit umocniť. To znamená, že som nikdy nemal pocit, že tieto nedostatky urobili niečo, čo by pokazilo túto skúsenosť, aj keď sa snímková frekvencia snažila držať krok, stále som sa ocitol stratený v hroznom prejave bezdôvodného naštvania a násilia.

Už viac hrdinovia lúčia Katanu

Už nie sú hrdinovia si zaslúži každú kvapku chvály, ktorú si za tie roky získal, a som rád, že si konečne môžem zahrať toto šialené akčné dobrodružstvo. Úprimne môžem povedať, že to splnilo humbuk. Toto pravdepodobne zostane na mojom Switchi nainštalované dosť dlho, pretože sa mi často stáva, že po dlhom, náročnom pracovnom dni túžim po tej sladkej, sladkej vnútornosti. Túto hru ešte nebudem hrať v tvrdšom prostredí, ale mám pocit, že sa raz vrátim, keď budem mať pokračovanie. Už nie sú hrdinovia sa môže javiť ako trochu zastaraný a je produktom svojej doby, nijako to nezhoršuje schopnosť hry poskytovať hodiny závratnej, krvou nasiaknutej zábavy.

Táto recenzia je založená na verzii hry Nintendo Switch. Kópiu nám poskytla spoločnosť XSEED Games.

Už nie sú hrdinovia