Recenzia Nitroplus Blasterz: Heroines Infinite Duel

Recenzia: Recenzia Nitroplus Blasterz: Heroines Infinite Duel
Tyler Treese

3.5
On2. februára 2016Naposledy zmenené:2. februára 2016

Aj keď nepoznáte herecké obsadenie Nitroplus Blasterz: Heroines Infinite Duel, v tejto jednoduchej bojovej hre je ešte veľa zábavy. Fanúšikovia postáv si však prídu na svoje.

Viac informácií Recenzia Nitroplus Blasterz: Heroines Infinite Duel

Crossovery sú už desaťročia základom bojových hier. Videli sme ikonické pouličný bojovník postavy bojujú proti najlepším hrdinom Marvelu a Cloudovi z Final Fantasy VII prevziať na svete obľúbeného inštalatéra. Tieto hry sa vo všeobecnosti zameriavajú na spájanie veľkých mien a pridanie množstva služieb pre fanúšikov, ktoré potešia rôzne cieľové skupiny.

Najnovšia z tejto skupiny je NitroplusBlasterz: Heroines Infinite Duel , Kombinácia postáv z vizuálnych románov a anime, Nitroplus Blasterz obsahuje herecké obsadenie s postavami zo seriálov Tokio Necro , Gekko nie Carnevale a Full Metal Daemon: Muramasa . Ak vám nič z toho nie je známe, potom sa prihláste do klubu. To je ďaleko od hry ako Dengeki Bunko: Boj proti vyvrcholeniu alebo J-Stars Victory Vs + z hľadiska rozpoznávania mien. Aj keď s týmito postavami nie ste oboznámení, stále tu môžete nájsť pekelne dobrú bojovú hru.

Jadro pripomína BlazBlue . Je to bojová hra so štyrmi tlačidlami, pričom každé tlačidlo je mapované na inú silu útoku. To znamená, že pre kombo sa budete chcieť prepracovať od slabého útoku až k silnému na konci. Je to celkom štandardné nastavenie bojovej hry, čo je dobré, pretože hra nemá žiadny návod.

aký je nový Tom Hanks film

Jednou zo zaujímavejších mechanizmov hry je to, že pred každým zápasom si vyberiete dve podporné postavy, ktoré sa k vám pripoja v boji. Toto je celkom bežný mechanizmus v tituloch crossoverov, pretože umožňuje zostavenie súpisky viacerým postavám. Tieto postavy, ktoré majú nastavený útok alebo akciu, môžu byť potom použité v hre kliknutím na jeden z ľavých spúšťačov. Nájsť podporné postavy, ktoré dopĺňajú váš štýl, je dôležité, pretože tieto môžu pri správnom použití zmeniť príliv bitvy.

K dispozícii je tiež pekné obsadenie postáv, od začiatku je tu 12 hrateľných bojovníčok. Dve ďalšie postavy, ktoré sú pre hráčov v skutočnosti najznámejšími postavami, sú uzamknuté ako DLC. Toto je Homura z Senran Kagura série a Aino Srdce z Srdce Arcana . Tieto postavy sú však prvý mesiac po vydaní hry zadarmo. Takže aj keď máte len mierny záujem o kúpu alebo prenájom tejto bojovej hry, môžete si tiež stiahnuť DLC, kým je zadarmo.

Frustrujúci deň jeden DLC stranou, každý bojovník predvádza pri svojich útokoch množstvo postáv. Ani jeden bojovník sa necíti ako kópia druhého a hrajú v dosť zaujímavých štýloch, vďaka ktorým budete chcieť zistiť, odkiaľ postava pochádza. Môj obľúbený bojovník Sonico skutočne bojuje s gangom mačiek, ktoré ju obklopujú. Je to smiešne, ale je to tiež dokonalé začlenenie do hry typu crossover.

najnovší film Pána prsteňov

Napriek nezabudnuteľnému obsadeniu to z mechanického hľadiska nakoniec bude celkom jednoduché. Takmer všetky konečné útoky postáv (ktoré sa v hre volajú Lethal Blaze) sa spúšťajú úplne rovnako. Aj keď je určite pekné nemusieť si pamätať vstupy do útoku, strácate pocit zvládnutia postavy, pretože je ľahké skákať z jedného na druhého. Jednoduchosť nie je zlá vec, najmä v bojovej hre, ktorá nemusí byť nevyhnutne zameraná na hardcore fanúšikov tohto žánru.

Ako každý dobrý bojovník, je tu veľa režimov, s ktorými treba bojovať. K dispozícii je podivne pomenovaný režim Story, ktorý je vlastne iba arkádovým režimom, v ktorom nie je žiadny príbeh. Po jednom vyčistení tohto režimu odomknete režim s názvom Another Story. Toto je vlastne plnohodnotný 10-kapitolový vizuálny román. V tomto režime môžete dokonca vypnúť bitky, ak si chcete čítanie iba vychutnať. Konečne máte k dispozícii štandardné režimy ako Versus, Score Attack, tréningový režim a všetky možnosti online, ktoré by ste od moderného bojovníka očakávali.

NitroplusBlasterz: Heroines Infinite Duel neohúri hráčov hľadajúcich vysoko technickú bojovú hru, ale dobrú prácu predstavuje, keď širšiemu publiku predstaví množstvo dosť nejasných postáv. Ak už ste fanúšikom týchto vizuálnych románových postáv, môžete čakať na väčšiu pochúťku ako väčšina. Ak nie? Toto je stále zábavný bojovník, ktorý sa dá mechanicky vyzdvihnúť po niekoľkých krátkych zápasoch a s ktorým sa budete baviť celý.

Táto recenzia vychádza z verzie PlayStation 4, ktorú sme dostali.