Recenzia:Recenzia Nioh
Edward Love

4.5
On5. februára 2017Naposledy zmenené:6. februára 2017

Nioh bojuje za radosť z boja a za zábavu z prekonania výzvy. Dlhuje, samozrejme, Dark Souls, ale dokáže tiež vystúpiť z jej značného tieňa.

Recenzia Nioh

Je polnoc v stredu a ja potrebujem spánok, ale ešte sa celkom neviem poddať. Hral som Nioh celý večer som sa nepohla ani o centimeter. Cestu mi blokuje čierny monolit, ktorý sa vynára z oceánu, aby ma bušil do paží v tvare úhorov, aby ma vyvrhli bleskovými výbuchmi zo svojho očného oblúka, aby sa vysmievali z postavy, ktorú som opatrne vyrovnal do pýchy.

Kúsok po kúsku sa učím vyrovnávať sa s jeho rozmanitými útokmi a kráčam tesne po chybe ako trapézový umelec. Rozhodol som sa dať si prestávku - nie na spánok - ale na preskúmanie ďalších oblastí pirátmi zamorených ruín, hľadania koristi a šance na postup na vyššiu úroveň. Na pláne akcie je niečo očarujúce a keď sa vrátim k šelme, šťastie je v môj prospech. Alebo možno to nie je šťastie. Nioh je hra s číslami a po troch hodinách pokusov a neúspechov mám na vykonanie tohto triku to správne množstvo sily a zdravia. Zdvihnem ruky hore, akoby som vyhral Super Bowl a sledujem, ako zviera nadobro zmizne.

Ale to ešte nie je koniec. Ďalšou ďalšou úrovňou je nová úroveň, ktorú treba preskúmať, a nový šéf, ktorý má zvíťaziť. Rovnako ako závislý, ktorý hľadá svoju opravu, predĺžim reláciu do skorých ranných hodín. Cesta k sláve v Nioh je posiaty prekážkami poškriabajúcimi hlavu, ale chlapec sa cíti dobre.

Nioh’s návyková kvalita nebude žiadnym prekvapením pre každého, kto strávil čas hraním verzie alfa a beta. Celá hra je viac rovnaká - plná ťažkostí, nového prostredia a sladkého, sladkého víťazstva. Existujú stopy po Ninja Gaiden v jeho krvi, v neposlednom rade úsek útrobami ninja svätyne, ale Nioh, exkluzivita pre PS4, ktorá bola uvedená na svet tento utorok, dlhuje väčšiu spoločnosť Hidetaka Miyazaki’s Temné duše .

ktorý bude hrať han solo v nových hviezdnych vojnách
WeGotThisCoveredGaléria Nioh1z18

Zatiaľ čo hry ako Soľ a svätyňa a Páni padlých si požičali nápady od Duše príručka, Nioh vlastne cíti ako doplnok k Duše séria odohrávajúca sa v spinoffovom svete. Svet je nový, inšpirovaný namiesto toho japonským folklórom, ale podrobnosti o ihrisku sú známe. Svätyne sú táboráky, duše sú amrita, elixíry sú formou estusu a vaša postava sa zvyšuje pomocou míňania bodov od zabitých nepriateľov. Efekt rizika a odmeny push-pull je vpredu a v strede a sedí pri rovnakom duchu dobrodružstva. Recyklujú sa tu dokonca aj rokmi ocenené tropy ako padajúce balvany a skryté pasce.

Nioh je potom poctou, ale na rozdiel od iných imitátorov je rovnako dobrá ako hviezda. Mohlo by to byť obrusovanie dobre opotrebovanej pôdy, ale je potrebné vylepšiť a vylepšiť vzorec. Boj je takmer bezchybný. Silnejšie sa opiera o baletný tapdance Krvavý než sa v roku 2005 uskutočnila oštepovaná vojna s vyhladzovaním Temné duše. Ale v istom zmysle to má svoj koláč a zožerie ho, čo vám umožní blokovať zbraňou a dá vám ťažké brnenie, aby ste vytvorili tankovú postavu, ak si budete priať.

Prioritou je riadenie vytrvalosti prostredníctvom nádherného vynálezu s názvom Ki Pulse. Stlačením tlačidla R1 v pravý pravý okamih po útoku sa vráti energia, ktorú ste vynaložili, a vylúči sa energická hmla, ktorú vám nepriatelia ležia pri nohách. Ki Pulse pripomína aktívny systém dobíjania v roku Gears of War , a vo vypätých situáciách to môže byť rozdiel medzi víťazstvom a prehrou.

3165132-screen_nioh_group_i_4k_03

Ako Duše hry, bitky sú postavené na neistom kyvadle a dokonca aj pokorní nepriatelia vás môžu získať lepšou pomocou, ak svoj zásah urobíte nesprávne. Pamätných stretnutí je neúrekom a je to hra na diskusiu s priateľmi, keď si užívate svoje rôzne zážitky. Každý bude mať svoje vlastné preferencie, čo sa týka brnenia, zbraní a herného štýlu, a pre boj existuje vhodná rozmanitosť, vrátane sortimentu zbraní na blízko - a dokonca aj zbraní -, ktoré si môžete vyzdvihnúť počas celého zdĺhavého dobrodružstva.

Je dobré, že tieto nástroje máte tiež, pretože Nioh je brutálny. Je možné hľadať pomoc prostredníctvom jej bezproblémových možností spolupráce, ale ak budete hrať väčšinu sólovo - tak ako ja - narazíte na najvyššie výšky a najväčšie minimá. Jeden. Viac. Vyskúšajte. Napriek tomu to nikdy nie je nespravodlivé a ak umierate opakovane, pravdepodobne ste pod úrovňou. Začnite získavať výhodu späť a už niet lepšieho pocitu, že keď prvýkrát preskúmate zónu so zabitými nepriateľmi vo svojom strede.

Ak ste naozaj zaseknutí, môžete opustiť misiu pomocou položky v hre nazvanej pobočka Himorogi a vrátiť sa na mapu sveta, kde je možné znovu hrať staré misie alebo drancovať nové územia v jednej z mnohých vedľajších úloh. Pobočka Himorogi je obmedzená, takže ju používajte s rozumom, hoci okolo polovice si ju vyzdvihnete asi tucet.

najlepšie animované filmy od DC a Marvel

Nioh nie je otvorený svet, a ak ste dúfali, že by ste boli, budete sklamaní. Úrovne sú veľmi samostatným obsahom, ďaleko od organických oblastí Temné duše tak nádherne točil sa z jedného regiónu. Filozofia dizajnu je ale rovnaká, a hoci sú tieto mapy malé, samy sa ohýbajú a ponúkajú prefíkané skratky a množstvo skrytých pokladov. Veľmi často začínate zamknutými dverami na očiach, ktoré vedú priamo k šéfovi. Je to však skratka, ktorú je možné otvoriť až po hodinách tvrdej práce.

Boje s bossmi uzatvárajú každú hlavnú misiu príbehu, sú to napäté a technické stretnutia, ktoré si vyžadujú prekonanie chirurgovej precíznosti. Choďte do toho sám a ocitnete sa nútení objať grindy, aby ste vylepšili štatistiky svojej postavy, ale vzrušenie z víťazstva to všetko stojí za to.

Ak sa chystám na nitpick, súboje s bossmi zrkadlia samotné úrovne: začiarknu všetky správne políčka, ale nikdy sa necítia inšpirované. Neexistuje taký vzrušujúci duel ako Ornstein a Smouth, žiadna oblasť tak pamätná ako Senova pevnosť. Šéfovia a levely sú skôr prostriedkom pre vynikajúci boj než dielom skutočného vizionára ako Miyazaki.

superhviezda v mužovi z ocele 2

A to je v poriadku. Nioh je jeho vlastná entita plná orechového príbehu postaveného na japonskom folklóre. Je to šteklenie v ústach, ktoré strieda hviezdy bezva geijas, hovoriaca mačka a dokonca smrtiaca ropucha, ktorá fajčí fajku. Máte nápad.

Nio 2

Kde Nioh uspeje je v čistej hrateľnosti otrasná brilantnosť jeho boja, čistota jeho ovládania, prakticky neexistujúce doby načítania, mastný plynulý snímkový kmitočet. K dispozícii je dokonca možnosť uzamknúť framerate na 60 FPS alebo obetovať rýchlosť pre lepší vizuál, čo by sa malo stať štandardom vo všetkých hrách do budúcnosti.

Svet, príbeh a tradícia nemusí byť podľa vkusu každého (a to sa týka koristi, ktorú si vyzdvihnete, čo je väčšinou zabudnutie a nie druh výstroja, ktorý zalejete a prečítate si popisy položiek). Ale na zemi, s mečom v ruke, ma nenapadá hra, ktorá by lepšie zvládla boj.

Je toho veľa, o čom sa dá hovoriť, vrátane možnosti prepínať postoje, získavať pasívne vylepšenia vďaka známosti zbraní a míňať body za podpisové ťahy. Toto je však recenzia, nie sprievodca hrami, a tieto zložitosti môžete objaviť sami. Čo poviem, je toto. Nioh je presne hra, ktorú som chcel Dark Souls III byť: veľkorysý, slobodomyseľný a prioritou je zábava . Podporuje skutočnú radosť z výzvy a po celú túto dobu nie sú viditeľné žiadne známky zdĺhavého vývoja vo vývoji.

Nioh teda dopadla tak dobre, ako sme dúfali, a Sony sa musí usmievať. Majú na rukách víťaza a novú franšízu. Zrodila sa hviezda a Nioh sa podarí vystúpiť zo značného tieňa Temné duše a zároveň jej platí najväčší možný dlh.

Je to skvelý čas vlastniť PS4, priatelia.

Recenzia Nioh