New Girl Review: Fluffer (Sezóna 2, Episode 3)

Je možné, že predstavenie prinesie množstvo zaujímavých myšlienok a hodných tém, a napriek tomu nedokáže skutočne efektívne uskutočniť svoju genézu alebo rozlíšenie. Je to taká vec, ktorá tlmí nadšenie pre inak hviezdnu polhodinu komédie a hlbokej osobnej drámy. Je to tiež frustrujúce vzhľadom na to, aké seizmické sú posuny, ktoré táto epizóda prináša Nové dievča zostavy by sa mohli ukázať ako.

Tento najväčší vývoj, ktorý vyšiel z tejto epizódy, je rast a nové definovanie vzťahu medzi Jess a Nickom. Od začiatku sa zdalo zrejmé, že títo dvaja budú párom vôle-nebudú-ich, ktorých napätie bude slúžiť ako spoľahlivá záložná dráma. Doteraz boli v celej sérii roztrúsené momenty, ktoré túto myšlienku presadili, ale vždy sa skončili prehĺbením priateľstva, a nie vytváraním ďalších trápností medzi nimi.

Dnes večer však prichádza bod zlomu, v ktorom musí byť vyslovená nevyslovená príťažlivosť medzi týmito dvoma postavami. Jess naďalej spala s vapídnym doltárom z minulého týždňa, ktorý povedal, že mu na ňom nezáleží. Problém je v tom, že Jess nie je až taká skvelá v neformálnom sexe a potrebuje emocionálny naštartovanie svojho libida. Tu sa prihlási k Nickovi ako titulárna „frfľa“ pre svoje emocionálne potreby a potom sa rozbehne k sexu. Nick je s týmto usporiadaním spočiatku v poriadku, pretože jeho skutočná náklonnosť k Jess mu umožňuje vychutnať si čas s ňou, napríklad lacnou večerou alebo výletom do Ikea.

Winston však Nickovi vloží do pamäti zárodok toho, že je používaný, a keď Nick konfrontuje Jess, sú prinútení k nepríjemnej hre, v ktorej sa snažia objaviť skutočné city toho druhého bez toho, aby museli odhaliť svoje vlastné. Spad z hádky spôsobí, že sa Jess pokúsi spoznať muža, s ktorým spí, len aby zistila, že nie je ničím typom človeka, s ktorým by chcela spať v skutočnom živote. Nick sa medzitým snaží zabrániť tomu, aby sa jeho náklonnosť k Jess nepreniesla na skutky v reálnom svete, a stanovila si hranice. Bohužiaľ sa nemôže zastaviť v nastavovaní Jessinho nového komoda. Vstúpi, majú nejasné hádky a rozhodujú sa o jednoduchom fakte: sú to priatelia, ktorých občas láka jeden druhého, ale ktorí vedia, že jeden druhému nie sú dobrí.

Je to základná myšlienka, ktorá však zriedka vstupuje do populárnej kultúry. Najlepšie na tom je, že sa k postavám hodí úplne a nastavuje univerzálnu situáciu, s ktorou sa väčšina ľudí dokáže stotožniť. Problém je v tom, že situácia nastáva a dosahuje svoj vrchol pomerne rýchlo, hlavne vďaka zásahom Winstona. Nick zvyčajne nie je tým, kto by bol tlačený do priamej konfrontácie, a epizóda jeho dusenia by mala väčší zmysel, aj keď to mohlo zničiť tempo.

Pokračujte v čítaní na ďalšej stránke ...