New Girl Review: The Captain (Sezóna 3, Epizóda 4)

304-002-new-girl-the-Captain-photos-lightbox-tbd
Nové dievča sa vždy podarilo nájsť neočakávané spôsoby interakcie postáv. Toto je sitcomový chlieb s maslom - je to tak Frasier tak dlho čerstvé a ako Priatelia sa v jeho strednom období podarilo stratosféricky uspieť. Nie každý sitcom to musí robiť, Seinfeld je skvelým príkladom. Seinfeld Humor nebol v tom, ako postavy na seba reagovali, vyvodzoval to zo situácií, v ktorých sa ocitli postavy mimoriadne presne vymedzenej sezóny, spolu s akútne, bolestne veselými postrehmi Larryho Davida o skutočnom živote.

Zatiaľ čo Nové dievča nemusí mať ohlas u kritikov ani svetový úspech týchto príkladov - bol by som veľmi prekvapený, keby som ich videl Nové dievča sezóna deväť a ja túto šou milujem - s velikánmi sitcomu to môže ľahko ísť po päty v interakciách postáv a nachádzať zaujímavé a prekvapivé spôsoby, ako môžu postavy do seba naraziť.

Toto robí párovanie Jess a Nick príkladným písaním a je ústrednou tézou tejto epizódy - čo sa stane, keď niekto, kto sa snaží verbalizovať svoje pocity (Nick), začne randiť s niekým, kto o svojich pocitoch nemôže prestať hovoriť (Jess). Existuje veľká šanca, že poznáte dvoch ľudí v takom vzťahu, a funguje to. Jeden vyrovnáva nedostatky druhého, hovorí za oba spôsobom, ktorý vyhovuje jednotke ako celku. Keď však čelíme vonkajšej sile, ktorá je odhodlaná ich nútiť od seba - dalo by sa povedať Schmidtovi -, bolo by možné proti nim použiť puto. Odtiaľ pochádza aj názov.

Kapitán je Schmidtov najnovší nápad rozísť pár, v súlade s jeho sľubom spred dvoch epizód. Hlasný sex Jess a Nicka a neustála láskavá náklonnosť prinútili Winstona k nákupu súpravy na prežitie, ktorá okrem iného obsahovala aj roletu a chrániče sluchu. Schmidtovo riešenie je na druhej strane menej pasívne, agresívnejšie - vyradiť Nicka, aby bojoval so sexuálnym výkonom, a potom presvedčiť Jess, aby predviedla Kapitána, sexuálny scenár tak nechutný, že ho nesmieme počuť (iba niekoľko fráz na výber - Ako ste spokojní s rasovými epitetami? ... potom vydávate zvuky delfínov ...) nad šumom mixéra, keď Schmidt pripravuje smoothie. Áno, je to starý, ktorý nemôže počuť nezbedné podnikanie cez hlasný zvuk domáceho spotrebiča, ale je nasadený bravúrne.

Nečudoval by som sa, keby niekde bola páska s improvizovanými zvukovými vetami Maxa Greenfielda a čoraz šokovanejšia tvár Zooeyho Deschanela. Celá scéna mala peknú, improvizovanú druhú sezónu Nové dievča cítiť to. Menej zameraná na dej, ako bola prehliadka, sa stala v sezóne tri, čo je v malých častiach pekné. To vôbec neznamená ukončenie sezóny tri, pretože išlo o postup, ktorý sa pravdepodobne musel uskutočniť z kreatívneho hľadiska, pretože táto šou si získala pravidelných divákov a potrebovala použiť nejaký ten nezmyselný úlet. Ale tým, že si tieto improvizačné schopnosti nechajú (takpovediac) v odkladacej skrinke, majú malý kúsok, ktorý môžu skvele využiť, ak sa vykonajú správne.