Recenzia s najväčšou pravdepodobnosťou zomrieť

Recenzia: Recenzia s najväčšou pravdepodobnosťou zomrieť

dva
On23. mája 2016Naposledy zmenené:25. mája 2016

Najpravdepodobnejšie zomrieť evokuje všetky poľutovaniahodné okamihy slasherov na strednej škole a nič zo zábavy.

Viac informácií Recenzia s najväčšou pravdepodobnosťou zomrieť

1mltd-trailer-fb

Aha S najväčšou pravdepodobnosťou zomrie . Ďalší Viem, čo si robil naposledy Leto napodobňovač. Zhromaždite priateľov, ktorí majú škaredé tajomstvo a nechávajú svojich démonov hromadiť telá po jednom. Trieda Slasher 101 v relácii, deti! Je to známe územie, ktoré sme opakovane videli popravené, ale tvorca filmuAnthony DiBlasi sa pokúša súťaž vyrovnať napriek nehoráznym šanciam. Je pravda, že potrebujeme dobrý návrat slasherov z 90. rokov, ale pre porovnanie, DiBlasiho postgraduálny horor jednoducho známku nezískava. Existuje len príliš veľa lepších slasherových filmov, ktoré sa môžu pochváliť vyššími ambíciami ako najpravdepodobnejšie dodať presne - a predvídateľne - tak, ako sú inzerované.

budú ďalšie filmy

Všetko to začína, keď sa skupina kamarátov zo strednej školy stretne na stretnutí, zdieľajúc ten istý vychýrený dom. Je tu Brad (Ryan Doom), horúci televízny herec, Gaby (Heather Morris), profesionálna hráčka pokru, Freddie (Perez Hilton), zotavujúci sa alkoholik - dostanete obraz. Mnoho rôznych ľudí so životmi, ktoré po sebe zanechali, pripravení na testy, keď duch z ich minulosti začne prelievať krv. Keď začnú byť spolužiaci jeden po druhom chladní, obávajú sa, že neškodný žart z mladosti ich mohol všetkých odsúdiť na smrť - veta, ktorá je viac ako zaslúžená, keď sa odhalí skutočná pravda.

Škoda, že tu nie je nič iné ako jedno drsné zabitie, hlúpa hojnosť pokerových analógií a ešte ďalší scenár, v ktorom znamenajú, že ľudia dostanú presne to, čo k nim prichádza. V hre je morálne zmätok, ktorý vyvoláva otázku, či si títo vyzretí vtipálci zaslúžia brutálne vraždy, ale nikdy sa to nespomína so sympatiami. Informácie unikajú pomaly a vytvárajú neúplné obrázky gangu, ktorý s najväčšou pravdepodobnosťou zomrie nezabudnuteľný osud v niektorých nádejných nízkorozpočtových slasheroch. Kusy sú tam - kostýmovaný zabijak, sekvencie smrti, vystrašené obete - ale nikdy nie sú vyvýšené. Polovica času to vyzerá, že sa chystá prihrať lacný skin, zatiaľ čo druhá polovica je Gaby, ktorá dronuje o vkladaní žetónov do stredu a skladaní zlých rúk.

kapitán Amerika a syn čiernej vdovy

Rozumiem tomu, že chcem spustiť nejaký typ tonálnej témy S najväčšou pravdepodobnosťou zomrie , ale poker? Iste, sem tam nejaký komentár o živote spojenom s rukavicou, ktorý sa bojuje, je v poriadku, ale Gabyin dialóg je skôr smiešny ako poetický. Celé dramatické okamihy si vyžadujú preklad od Phila Hellmutha, pretože bývalí milenci bojujú v kódexe hazardných hier - žiadnemu z nich nepomáha nevýrazné herectvo. V jednej konkrétnej scéne zahliadne Perez Hilton (áno, TEN Hilton) mŕtve telo, kričí a vybehne z dverí v záchvate neuveriteľnej šialenosti. Potom je tu Jake Busey (áno, TAK Busey), ktorý sa plazivo skrýva na jednu scénu, len aby bol zabitý ako nezmyselný červený sleď. Keď sa zrazia slabé písmo a tuhé správanie, výsledok je zvyčajne škaredý.

To znamená, že je jedna dosť spravodlivá smrť, keď je hodená promócia à la the Tvrdý lístok na Havaj frisbee scéna, ktorá potvrdzuje, že Anthony DiBlasi má víziu - obmedzuje ju iba zdržanlivosť. Nejde o veľké rozpočtové úsilie, ani sa zaň nepovažuje. Zdá sa, že výrobná hodnota využíva prázdninový dom člena posádky a efekty sú zriedka tajomné. Postavy sa dajú ľahko jeden po druhom ukojiť využitím triku uhlov kamery, ako je napríklad školák, ktorý predstiera, že zje ceruzku, a to tak, že si ju dá okolo úst. Doprajte si koniec pripravený na pokračovanie, ktorý vzhľadom na scenár nemá takmer žiadny zmysel, a máte mestskú legendu, ktorá je skôr hrubá ako chvályhodná.

S najväčšou pravdepodobnosťou zomrie je druh slashera, ktorý dostane horúcu herečku nahú už v prvej alebo dvoch minútach a vytvorí očarujúci kúsok šmejda, ale len preto, že už nie je čo ponúknuť. Ste v pokušení - oprávnene - týmUvítací návrat Skylera Valla, ale potom vyviedol z omylu, akonáhle bude opitý a nadržaný súbor neprekonateľných stereotypov, pripravený sklamať, rovnako ako na strednej škole. V hororovej krajine je určite priestor pre ďalších dobrých slasherov, ale Anthony DiBlasi si cez túto cestu jednoducho nemôže blafovať.

Čo? Ak je v tomto filme povolené robiť päť pokrových slovných spojení na jednu scénu, môžem dokončiť kontrolu iba jednému!

bosch sezóna 1 epizóda 1 rekapitulácia
Sklamanie