Recenzia spoločnosti Monster Trucks

Recenzia: Recenzia spoločnosti Monster Trucks

3.5
On9. januára 2017Naposledy zmenené:9. januára 2017

Monster Trucks je zvláštna a šialená jazda, ktorú ešte vylepšuje jej zmysel pre dobromyseľnú mladistvú zábavu (vo väčšine prípadov).

Viac informácií Recenzia spoločnosti Monster Trucks

Spoločnosť Monster Trucks je čisté kino určené pre deti, ktoré je energicky pripravované tak, aby ohromilo mladšie publikum (a zabávalo staršie garde). Nevideli ste, že to príde, však? Hovoríme o filme, na ktorý si Viacom verejne pripísal odpis vo výške 115 miliónov dolárov a ktorý bol zakopaný s malým alebo žiadnym humbukom. Ako kritik tieto scenáre zvyčajne znamenajú katastrofu s 15 automobilmi - zatiaľ Spoločnosť Monster Trucks taký oheň v kontajneri nie je.

Ako hovorí legenda, bývalý prezident filmu Paramount Adam Goodwin sa zamiloval do nápadu, ktorý priniesol jeho štvorročný syn. Odtiaľ, Doba ľadová / Roboti Režisérovi Chrisovi Wedgeovi ponúkli jeho prvý celovečerný film mimo animácie, čo sa týka scenáristických povinností Bezpečnosť nie je zaručená / Jurský svet spisovateľ Derek Connolly (príbeh Glenna Bergera / Jonathana Aibela / Matthewa Robinsona). Bez srandy. Všetci títo ľudia dostali za úlohu uskutočniť detské filmové sny, a to je to, čo film cíti presne - nadšený plátok zábavy pre najmenších so širokými očami. Kid vymyslel, dieťa schválil.

Lucas Till účinkuje v úlohe Trippa, stredoškoláka zo strednej Ameriky, ktorý je zhodou okolností nadaným opičím tukom. Je trochu samotár,sa rozhodol stráviť všetok svoj voľný čas na vrakovisku pána Weathersa (Weathers v podaní invalidného vozíka)Danny Glover). Tripp sníva o úteku z malomestského života, do ktorého sa narodil, ale rozbitý rám nákladného vozidla ho nikam nedostane.

Šťastie pre Trippa, vrtná spoločnosť Terravex náhodne uvoľní podzemné tvory pri pokuse preniknúť do nedotknutej ropnej rezervy - počkajte, šťastie? Áno! Boli objavené tri príšery, z ktorých najmladšie sa v podstate stáva motorom pre vedro Tripp’s teal rust. Spolu Tripp a jeho nový blobby priateľ - Creech (predpokladám skratku pre Creechtholomew) - vytvárajú nepravdepodobné priateľstvo, keď bojujú proti koristníckym hrdinom a dusným snom. Mala by to byť ľahká cesta, až na to, že Terravex bude mať na výplatnej páske celé mesto…

Podľa ich očakávania si Tripp po zmätenom úvode nájde v Creechovi viac ako priateľa. Dobromyseľné zviera na pitie oleja pomáha Trippovi spojiť sa s monštrom, ktoré hľadá svoj vlastný druh slobody, pretože generálny riaditeľ spoločnosti Terravex Reece Tenneson (Rob Lowe) narušil dávno zakopaný ekosystém pri jeho neetickom hľadaní tekutého zlata. Dvaja noví kamaráti sú navzájom závislí a - všetka česť patrí Tillovi - chémia medzi chlapcom a chobotnicou slizkej zeme je zdravá.

Creech je veľké šteniatko s chápadlami, ktoré sa smeje a škerí si cestu cez Tillove záchvaty sebareflexie. Aj keď je Creech natlačený vo vnútri upraveného clunera Dodge upraveného Trippom, zobrazuje detské kúzla príliš nevinné na to, aby ich ignoroval (veľmi Peťov drak -Páči sa mi to). Snažte sa neusmievať, keď sa Creech zasmeje, zatiaľ čo Tripp zápasí so sociálnymi interakciami s láskou Meredith (k genialite Jane Levy sa dostaneme neskôr), alebo kedykoľvek Tripp otvorí dve namontované dvere uzáveru, ktoré odhalia nadšenú a šťastnú tvár Creecha (aby mohol vidieť vedenie vozidla). Pocity rýb mimo vody spojené s najpravdepodobnejšími formami súcitu - stavte sa, že ste to nevideli prichádzať Spoločnosť Monster Trucks .

Aké ďalšie prekvapenia má Wedgeovo dobrodružstvo plné motorov? Silné, sledovateľné herectvo. Plošne.

monster-trucky-2

Všetko to začína štíhlym, vyzretým Tillom, vďaka ktorému jeho spolužiaci na strednej škole vyzerajú ako predškoláci. Ak vezmeme stranou žarty, herec zožiera obrazovku ako mechanik bláznov a spoločenské nešťastie. Jane Levy je ešte lepšia ako blázonka z oblasti biológie, ktorá miluje Nat-Geo, je si istá svojou svojráznou charizmou a ešte lepšia, keď nesprávne interpretuje Trippove slová s nádejou na školskom dvore.

Rob Lowe nie je všade - ani so svojím úplne nepotrebným južným prízvukom - aleHolt McCallany hrá vždy rovnako ako vždy (vážne, čo ešte robí?) A Thomas Lennon robí to, čo Thomas Lennon najlepšie - nech je Thomas Lennon. Už nikdy nebudeme mať iného herca ako on, tak zručného, ​​ako sa rýchlo zasmiať do inak dôležitých situácií (ach, tieto dvere sa otvárajú ... roubík ma zavyl). A potom prichádzame k Barrymu Pepperovi, ktorého láska k jeho policajnému autu by mohla byť roztomilá vychytávka, ale Pepper zákonite prináša solídny oblúk druhého otca s toľkým rezervovaným srdcom. Myslím, že to vykompenzuje tridsať sekúnd Amy Ryan pred kamerou (zostavenie filmu trvalo pravdepodobne 30 minút).

To všetko nás vedie k laxnému vládnutiu spoločnosti Wedge v dôsledkoch a kontinuite, ktoré je zodpovedné za niektoré okamihy poškriabania hlavy. Ryan hrá Tillovu matku, o ktorej vidíme, že odchádza za prácou do úvodnej scény filmu, a už sa nikdy nevráti. Jej posun sa zjavne nekončí až do finálnej montáže filmu, kde sa opäť zobrazuje? Tillina mama nie je nikdy upozornená na ničivú prechádzku svojho syna mestom, kde Tripp a Meredith spôsobia početné diaľničné nehody a zničia viac ako osem produktových automobilov sediacich na parkovisku predajcu. Priamy smiech medzi vozidlami a vozidlami bez jediného následku. Skvelá lekcia pre najmenších!

Toto sa stáva zaužívaným tónom Spoločnosť Monster Trucks - na Trippa padajú nulové následky, hoci je jediný na míle ďaleko, ktorý vlastní jasne vymaľovaný Frankensteinov nákladný automobil poháňaný monštrom. Rovnako, ako sa film zameriava na početných ľudí brutálne zavraždených, zatiaľ čo sa Tripp snaží zachrániť domov Creecha. Ľudia sú obarení jedom v pare a kabíny šestnásťkolesových tátošov sú rozdrvené (Wilhelm Scream a všetci), pretože Tripp a naši hrdinovia pumpovajú päste s víťaznou galantnosťou.

lucas-do-monster-trucky-film-tripp

Možno mali zapnuté bezpečnostné pásy a v každom vozidle boli nainštalované ochranné rošty typu NASCAR? Alebo možno zomreli strašnými úmrtiami, na ktoré sa jednoducho pozerá stranou (to sa stáva). Oceňujem Wedgeovu schopnosť liečiť Spoločnosť Monster Trucks ako nič iné ako zábavná zábava na vysokej úrovni, ale v materiáli zápletky sú nejaké do očí bijúce vynechania, ktoré sa nedajú len tak prehnať.

To znamená, že Wedge skutočne dosahuje viac, ako sa očakávalo. Chase sekvencie sú viac ako Pimp My Ride inšpirované umiestňovanie produktov Dodge a skúmanie konceptu názvoslovia, ktorý sa akosi vyvíja z minulej krátkozrakosti. Ako vysvetľuje Tripp, tykadlá Creechu skrývajú žiariace riasinky, ktoré dokážu otáčať objekty obrovskou silou. Omotajte ich okolo náprav a ďalších častí auta a veci sa začnú krútiť. Kúpim si to! Choďte do toho, nahrňte sa na nápaditú smiešnosť, keď sa Creechovo auto šplhá na budovy, skáče vzduchom a ťahá triky, ktoré by umožnili Rýchlo a zbesilo vodiči sa červenajú.

hviezdne vojny sila prebúdza cieľ blu ray

Lennon pristane s pármi dynamitov, Levy ju zhodí Nedýchaj / Zlý mŕtvy blázon za víťazstvo v dobrom dievčati, oči srniek a všetci sa bavia predstieraním riadenia automobilov - vážne, existuje veľa scén, v ktorých postavy sedia za volantmi a predstierajú, že šoférujú, a každá nejako funguje. Neprekvapí vás mentalita tohto slizkého ihriska, iba to, ako si vlastne všetko užívate.

Je iba január, ale vyhlasujem Spoločnosť Monster Trucks moje najväčšie prekvapenie roku 2017. Okrem toho, že je kompetentne konštruovaný a divoko kreatívny, pozornosť k detailu vedie k hlúpej - ale zároveň úprimnej - óde na nostalgickú slobodu detstva. Všetky tieto vystúpenia, ktoré som uviedol vyššie, sú iba začiatkom. Čo sa opýtate na digitálne zastúpenie spoločnosti Creech? Animátori privádzajú jeho a jeho druh k životu s dobre vykreslenými návrhmi, iba tápajúc v niekoľkých menších kvapkách zjavných škvŕn CGI. Iste, ignorované dejové medzery prispievajú k príbehu o švajčiarskom syre, ale spôsob, akým tím Chrisa Wedgeho strieľa stále na všetky valce, je obdivuhodný (postavy iba akceptujú čudnosť a vzdajú sa expozície). Toto je nehanebná rodinná zábava, ktorá sa dokonca vkradne pro-environmentálnym správam a témam hľadania priateľstva na nepravdepodobné miesta - plus monštrá selfie!

Aká nezmyselná, groteskná jazda sa niesla v gýčovitej bláznovstve s otáčaním kolies a aký náhodne dobrý začiatok roku 2017.

Recenzia spoločnosti Monster Trucks