Recenzia pre mamu, 4. sezóna

Recenzia: Recenzia pre mamu, 4. sezóna
Mitchel Broussard

4
On18. októbra 2016Naposledy zmenené:29. októbra 2016

Ako zmes šou so zdĺhavými, modernými témami a smiechom, ktorý máva z dávnych čias, je mama aj naďalej autentickým, jemne výnimočným cvičením sebazdokonaľovania, smútku a humoru, ktoré pomaly získava titul „klasický“.

Viac informácií Recenzia pre mamu, 4. sezóna

mama-sezona-4

Jedna epizóda bola poskytnutá pred vysielaním.

Veľká časť môjho zaujatia Mama Premiéra sezóny 4, ktorá debutuje tento štvrtok na CBS, je dozvukom toho, o čom som si myslel sezóna 3 premiéra minulý rok. Aj keď by to mohlo znieť spočiatku odsúdeniahodne, je to vlastne priama pochvala: predstavenie som si obľúbil pred rokom, aj rokom predtým, aj rokom predtým, keď malo premiéru. Sezóna 4 znovu neobjavila Mama kolo - vezmite si tabuizovanú tému na úrovni ulíc a nájdite spôsoby, ako rozprávať vtipné príbehy, ktoré s ňou súvisia - ale čo urobila, je to, že sa sama začlení do toho, čo by som teraz označil za najlepší sitcom v televízii.

Zdroj príťažlivosti šou je ľahký na pohľad, pretože Anna Faris a Allison Janney sú vedúcimi vecami, ale Mama Fanúšikovia vedia, že jeho skutočné návykové vlastnosti vychádzajú z príbehov, ktoré dokáže úspešne rozprávať v medziach inak tradične predvídateľného sitcomu. Mama je naozaj jednou z tých vzácnych šou, ktorá môže mať tortu Chucka Lorra (na premiére som napočítal najmenej 3 vaginálne eufemizmy a pravdepodobne som ich minul toľko), a zjedzte ju tiež, pretože jej najlepšie vtipy vychádzajú z hmatateľného trauma jeho postáv. Ako ďalší bonus je nová sezóna zameranou poctou dlhoročným fanúšikom a tiež slušným vstupným bodom pre nováčikov, ktorým by mohli chýbať referencie, ale dočká sa pekne vykresleného poznania o tom, kto každá z týchto postáv je.

kedy prichádzajú na Netflix povstalci z Hviezdnych vojen

22-minútová premiéra sezóny 4 nemá nič také pútavé ako zápletky Jodiho alebo Alvina z minulých rokov, predstavuje však sebavedomý krok vpred, pokiaľ ide o návrh, kam by sa v priebehu sezóny mohol dostať každý. To zatiaľ znamená, že Bonnie Plunkettová (Janney) musí prísť na to, či život s novým priateľom Adamom (William Fichtner) stojí za potenciálne problémy, ktoré by im mohla priniesť svadobná fáza ich vzťahu. Obaja sa stretli po telefóne v najtajnejšie rozkošnom minuloročnom subplote, ale Janney a Fichtner si osobne udržiavajú svoju skutočnú chémiu, keď sa orientujú v tom, čo vlastne znamená každý deň v živote toho druhého.

Pre Christy (Faris) to znamená čo najviac sa vyhnúť svojmu domu, zatiaľ čo jej mama a Adam pokračujú v sexe v každej jeho časti, a tiež si uvedomiť, že by mohol byť čas, aby sa vrátila späť na trh. Požiada o svoju zlatokopku Jill (Jaime Pressly), ktorá sa stane jej krídelníkom. Mnohé z najlepších momentov premiéry vychádzajú z hádok Christy a Jill, ktoré sa tam a tam hádajú, keď sa Christy pokúša nájsť si rande. -blokuje ju na každom kroku. Samozrejme, pravda Mama Na konci epizódy je niekoľko Jilliných vrstiev stiahnutých, čo ju núti samohodnotiť, prečo robí to, čo robí, keď je obklopená inými ženami, a možno začať hľadať spôsoby, ako sa zlepšiť.

mama-sezona-4-2

To je možno presné jadro dôvodu, prečo je ľahké sa do neho zamilovať Mama : jeho postavy sú v ich najzákladnejších stavoch zásadnými zmätkami s jediným cieľom vylepšenia. To je filtrované cez alkoholizmus vo väčšine najširších príbehov šou, ale už sa tu zaoberá odpustením a zármutkom zaujímavými a zložitými spôsobmi, ktoré nikdy nepôsobia ako skrátené a skrátené verzie pravdy. Mama teší sa z riešenia tragédie ako dlhej udalosti, ktorá to je, a stále škrípe, keď Bonnie urobí poznámky o svojom predchádzajúcom vzťahu, alebo keď Christy popíchne Bonnie o zlej práci, ktorú robila pri výchove. Rovnako ako život je zábavný - väčšinou je to tak príšerne - pretože je to smutné.

Šou si tiež šikovne začína uvedomovať zabijácky súbor, ktorý má na rukách. A možno je na tom najlepšie, keď všetkých päť ženských hereckých výkonov sedí na svojom obvyklom mieste v kaviarni - alebo na stretnutí AA - a navzájom sa trhajú. Marjorie (Mimi Kennedy) je stále sladkokyslou matkou sliepky skupiny, a hoci je stále Mama Najviac ignorovaná postava, Wendy (Beth Hall), dokáže podraziť smutné vtipy pre slobodné ženy v strednom veku, ktorými ju píšu autori. Minulý rok bol letmý pohľad na jej pracovný stav mrchy ako registrovanej sestry vítaný zmätok a dúfajme, že nie Mama Posledné slovo týkajúce sa postavy.

Neriskovať, že to bude znieť ako pokazená platňa, ale celá šou by bola bez Faris a Janney ničím. Táto dvojica mala spolu toľko zmyslu, roztrhali sa navzájom s časovo uznávanou horlivosťou a dokázali urobiť z prehliadky ponor do vážnych problémov hmatových a hrdelných, nie však škaredým mimoškolským špeciálom, ktorým sa táto séria mohla stať. Určite sú to typy - Faris, ten široce otvorený priamy muž, Janney jej chaotická fólia -, ale tu sa hrajú na tričko. Najlepšie na tom je, že štyri roky sa Christy a Bonnie necítia stagnujúce a opakujúce sa ako postavy, ale je to pochopiteľne zmenené výhovorkou - moja francúzska sračka Mama vrhla na nich za posledné tri roky.

Ale sú to práve tie dramatické vrcholy a ochota autorov držať sa emočne trýznivej scény až k jej logickému záveru, čo robí Mama žiariť tvárou v tvár svojej inakosti. V skutočnosti možno je pretože toho tradičného aspektu, ktorý pomáha šou vyčnievať viac. Ak by sa ten istý príbeh vyvíjal v priebehu vyspelejšej siete vhodnej pre káble, možno Mama by sa už necítil zvláštne, je ťažké tvrdiť, že veľa jeho tém sa cíti ako žáner „Neviem, ako na to“, ktorý robí kolá v šou ako Lepšie veci na FX.

Mama je Mama pretože je to situačná komédia, ktorá sa necíti byť stále obmedzovaná strojom na smiech CBS (kašeľ Teória veľkého tresku kašeľ), ale inšpiroval sa ním a panteónom klasikov, ktorí k tomu dospeli. Má šancu byť uvedený medzi velikánmi nielen kvôli víťaznému kombu skvelých postáv a odborne pripraveným výkyvom medzi humorom a srdcom, ale aj preto, že sa vysiela v čase, keď sú sitcomy pre viac kamier statické a nenadchnuté a hypermoderné , smiech, bez stopy, čoraz viac vytláča niekdajšiu základňu z dverí. Mama je výnimka: je to súčasná, útulne známa a skromne výnimočná malá šou, ktorá je o to pôsobivejšia, že má jednoduchú, vnútorne významnú milosť svojho jediného názvu slabiky.

označte krízu hamill na nekonečných zemiach
Recenzia pre mamu, 4. sezóna