Modern Family Review: The Old Man & The Tree (Sezóna 5, 10. epizóda)

MV5BjIJIODQxOF5Bl5BanBnXkFtZTgwNjcyNTc3DE @ ._V1_SX640_SY720

film Puff the Magic Dragon 2016

Bryan Cranston režíruje predvianočnú epizódu filmu Moderná rodina , a Heisenberg nám prináša množstvo dejových línií, ktoré sú nezbedné aj pekné. Avšak aj bez toho, aby herec, ktorý získal cenu Emmy, pracoval za kamerou, bola by The Old Man & The Tree stále nezabudnuteľnou dovolenkovou polhodinou.

Pisári epizódy Paul Corrigan a Brad Walsh si písali partnerov od začiatku seriálu a divákom poskytli niekoľko Moderná rodina Hlavné epizódy: Fizbo, Zemetrasenie, Výchova dieťaťa. Vedú ich odborníci na komédiu a vedia, ako vylepšiť niektoré problémy, ktoré mali diváci (a tento kritik) s Moderná rodina ako neskoro, a to zrýchlené tempo epizód a nedostatok kvalitných dejových línií pre všetky postavy.

Corrigan a Walsh robia niečo úžasné a nečakané: každej postave dajú niečo zaujímavé. Okrem toho sa vyrovnávajú s uponáhľanou atmosférou tejto najnovšej sezóny spojením všetkých týchto príbehov a tlačením naliehavosti dátumu - predvianočného dňa - ako spôsobu, ako uviesť postavy (a vtipy) do pohybu prirodzenejšou rýchlosťou.

24. decembra v domácnosti Pritchett-Tucker (alebo od nej je to Lilyin dom) vlastné Cam a Mitchell si uvedomujú, že po nesprávnom prečítaní zoznamu želaní nemajú od Lily darček. Vyrútili sa rôznymi smermi a našli hračku Puppy Pound. Pri klasickom nedorozumení sa Cam rozhodne, že si hračku vyzdvihne s Lily na charitatívnej akcii pre núdznych - okrem udalosti pre núdznych, nie pre charitu.

Jay zatiaľ nie je dojatý z ekologického vianočného stromčeka svojho syna, ktorý vezme Mannyho so sekerou do lesa, aby vyrúbal pravý vždyzelený strom. Zber vianočného stromčeka je sviatočný drak, ktorý už toľko programov využilo, že je niečo ako (vianočný) zázrak, že tu to tak dobre funguje. Úprimnosť medzi Jayom a Mannym je ľahká, vtipná a šikovná.

Ed O’Neill naďalej dokazuje, že je kotvou relácie, a dodáva teplo k tomu, čo mohlo byť výstredným správaním pre celú epizódu. Stromy sú ako ženy, hovorí Jay Mannymu. Vďaka najlepším vyzeráte o niečo tvrdšie.