Recenzia: Mobile Suit Gundam: Extreme VS Force Review
Jowi Meli

1.5
On17. júla 2016Naposledy zmenené:17. júla 2016

Fanúšikovia Gundamu, ktorí čakali na príchod série na západ, by mali zmierniť svoje očakávania týkajúce sa Extreme VS Force - je to neohrabaný a neinšpirovaný neporiadok.

Viac informácií Mobile Suit Gundam: Extreme VS Force Review

Mobilný oblek Gundam Extreme VS Force 00

Skupina Bandai Namco nepreukázala presne toľko lásky Gundam série na západe. V skutočnosti mimo príležitostných Bojovníci spinoff, drvivá väčšina hier sa jednoducho nedostane k našim brehom. Nebudem predstierať, že som odborníkom na túto sériu, ale ak bude mať japonská odpoveď niečo, zdá sa to Mobile Suit Gundam: Extreme VS Force nemusí byť najsilnejšou voľbou pre lokalizáciu.

Vzhľadom na to, že pre naše teritóriá vyšlo iba digitálne vydanie, bola pôvodná verzia japonskými hráčmi prepálená pre nedostatok obsahu, hrozný fotoaparát a celkovo nepríjemnú prezentáciu. Je smutné, že môžem potvrdiť, že všetky tieto veci (a niekoľko ďalších) sú pravdivé. Nejde o skutočne desivé využitie nehnuteľnosti, ale aj niečo hrozné mohlo zanechať väčší dojem ako to, čo sme dostali - nudné, chatrné dobrodružstvo, ktoré nie je ani zďaleka také zábavné ako hra založená na Gundam by mala byť.

filmy a televízne relácie o marťanských lovcoch

Ak vás zaujíma, ako na to rozprávanie Mobile Suit Gundam: Extreme VS Force väzby do série, s tým vám nemôžem pomôcť. Existuje určitý druh príbehu, ktorý môžete zažiť v podobe titulárneho režimu Extreme Force, ale zdá sa, že sa skladá väčšinou zo sprostého žartovania dvoch anime dievčat, ktorých mená - aby som bol úprimne úprimný - si ani nepamätám, ani sa o nich nestarám . Povedal by som, že to nie je nič osobné, ale keď idú tam a späť s technologicky zaujímavými riadkami ako (a často ešte horšie ako) Zdá sa, že nezrovnalosť skôr spôsobila údaje z krajín mimo USA. svet prekĺznuť, odpustíte mi, že som ich vyladil.

Som si istý, že všetky technické výrazy sú v anime veľa vysvetlené, ale hra sa nesnaží ich vysvetliť nezainteresovaným. Okrem toho sa zdá, že existuje veľa pravdepodobne populárnych postáv z franšízy, ktoré sa počas skutočných misií javia ako protagonisti aj protivníci, ale nezdá sa, že by existoval skutočný dôvod na to, aby tam boli aj mimo ... povinný vzhľad. No dobre.

Mobilný oblek Gundam Extreme VS Force 01

Kedykoľvek hrám hru alebo sériu prvýkrát, jeden z mojich najväčších maznáčikov je zasiahnutý spŕškou textových vysvetlení bez možnosti skutočne otestovať pokyny, ktoré mi dávajú. Mobile Suit Gundam: Extreme VS Force Robí to do značnej miery neustále skôr, ako začnete svojich prvých misií, a musím to povedať - neexistuje absolútne žiadny spôsob, ako si spomeniem na všetky tieto veci, kým sa do misie skutočne dostanem.

hviezdne vojny rozpútaná sila iii

Rovnako ako toľko hráčov (a ľudí všeobecne!), Aj ja sa najlepšie učím tým, že robím. Aj keď je táto hra vo svojom jadre niečo ako Bojovníci titulu bez skutočného budovania značky (eliminujete strašidlá nepriateľov, dobýjate základne a vydávate príkazy svojim spojencom), existuje veľa malých systémov a mechanizmov, ktoré sa mi kvôli zlým návodom vyhýbali. Potom som ich musel zistiť pomocou systému pokusov a omylov, ktorý viedol k mnohým zbytočným chybám a zanechal vo mne zlý dojem skôr, ako som vôbec začal.

Tento zlý dojem sa nakoniec ukázal ako nepresný, keď sa vezmeme do úvahy hotový výrobok ako celok, aj keď sťažnosti japonských hráčov na pôvodnú verziu sú dosť podobné. Keď som dostal všetky pravidlá a systémy dole, užil som si slušné množstvo zábavy pri plnení prvých pár misií, pri testovaní rôznych mechov a pri ostreľovaní nepriateľov. A potom sa začali objavovať praskliny.

Jednak nie sú ovládacie prvky také plynulé. Iste, pilotujete obrovského robota, ktorý má so sebou samozrejme pomerne veľa ťažkostí - ale chlapec, je šialené bojovať proti strnulému pohybu, keď sa zdá, že krupobitie striel, ktoré na vás dopadne, si vyžaduje rýchle a rýchle úniky. A keď už hovoríme o boji, s fotoaparátom toho urobíte naozaj veľa, ak sa prihlásite Gundam hra, keď ste sa zafixovali na nepriateľa, málokedy vám poskytne najlepší výhľad na akciu a pohybom pravej páčky sa iba pošle vaša perspektíva, ktorá sa preháňa medzi nepriateľmi. Nemyslím si, že na základnej myšlienke hry je niečo strašne zlé - možno nad rámec iba neoriginálnosti -, ale základné informácie sú príliš tvrdé na to, aby z toho vôbec bola veľká zábava.

zákerná pieseň po špičkách cez tulipány

Mobile Suit Gundam Extreme VS Force 02

Vizuálne, Mobile Suit Gundam: Extreme VS Force zanecháva zmiešaný dojem. Samotné modely mechu vyzerajú úžasne a môžu sa pochváliť pôsobivou animáciou a detailmi - najmä pre prenosný systém. Na druhej strane, prostredia sú fádne a pre istotu zabudnuteľné, strávite veľa času ich zväčšovaním na ceste k ďalšej explózii, ale bolo by také ťažké dať nám niekde nezabudnuteľného na vyhodenie do vzduchu našich obrovských robotov? Zvuková prezentácia nie je o čom písať. Buď sú tu všetky očakávané lavice a pády, ale ich prevalencia v mixe robí hudbu, ktorá hrá na pozadí, takmer nepočuteľnou.

Tí, ktorí čakali na prinesenie Bandai Namco Gundam hra na západ pravdepodobne nájde Mobile Suit Gundam: Extreme VS Force drvivé sklamanie. Od japonskej reakcie až po spôsob hrania všetky znaky poukazujú na to, že ide o jeden z najchudobnejších záznamov v sérii, čo z neho robí nešťastnú voľbu lokalizácie. Tuhé ovládacie prvky a neskladná kamera môžu počas misií skutočne odhodiť vaše groovy a rozprávanie a prezentácia nechávajú veľa na želanie. Dúfajme, že to nebude znamenať koniec šťastia franšízy na tejto strane našej planéty, ale vzhľadom na nevýrazné skúsenosti to nevyzerá dobre. Extrémna VS sila poskytuje.

Táto recenzia vychádza z exkluzivity PlayStation Vita, ktorú sme dostali.

strážcovia galaxie polovičný oriešok