Recenzia hry Midway Arcade Origins

Recenzia: Recenzia hry Midway Arcade Origins
Chad Goodmurphy

3
On16. novembra 2012Naposledy zmenené:14. januára 2013

Midway Arcade Origins predstavuje zaujímavý návrat do dávnych čias, hoci osloví iba konkrétnu sektu dnešnej hráčskej komunity.

Viac informácií Recenzia hry Midway Arcade Origins

V dobe, keď je vizuál vo vysokom rozlíšení, výbušný priestorový zvuk a akčná hrateľnosť normou videohier, je pekné pozrieť sa späť na mimoriadnu minulosť tohto odvetvia. Uvidíte, bez toho, aby ste analyzovali, kde sa všetko začalo, ako aj neuveriteľného technologického pokroku, ktorého sme boli svedkami za posledných niekoľko desaťročí, je ťažké plne oceniť to, čo máme. Jednoduchým faktom tiež je, že hry z dávnych čias si zaslúžia pripomínanie a oslavovanie. Iste, nemajú optimálne kontrolné systémy ani nič, čo by sme v tomto roku 2012 považovali za samozrejmé, ale majú srdce, šarm a pre mnohých nostalgiu. Na našich interaktívnych hobby klasikách bolo veľa práce a je škoda, že si ich dnešná generácia príliš neváži.

Spoločnosť Warner Bros. Interactive Entertainment priniesla do digitálneho života prostredníctvom emulácie prostriedky, aby predviedla, čo pre svoj priemysel urobil jeden z najvplyvnejších vývojárov v histórii. To by bola Midway, dnes už neexistujúca, ale nezabudnuteľná spoločnosť, ktorá sa oslavuje Midway Arcade Origins . Súbor kompilácie tridsiatich titulov spred desaťročí je teraz k dispozícii na zakúpenie nostalgickým ľuďom i príbuzným nováčikom, ktorí sa snažia dozvedieť viac o pôvode interaktívnej zábavy. Ak vezmeme do úvahy, že sa tu predáva za iba tridsať dolárov, tu je uvedená dohoda. Teda napriek tomu, že na značkových diskoch nájdu hodiny zábavy len určití ľudia. Aj keď mnoho zo zahrnutých hier bolo zásadných vydaní, ktoré zmenili prostredie nášho hobby, stali sa dosť zastaranými.

Tí, ktorí dokážu oceniť vek predtým vydaných zážitkov z farebných 80. a začiatku 90. rokov, nájdu eklektický a pomerne dôkladný sortiment hier, ktoré môžu znova navštíviť alebo hrať prvýkrát. Pestrý zoznam obsahuje klasiku ako Koreňové pivo , Besnenie , Klání a Rozbíjajte televíziu , nehovoriac o Rukavice , Lovec špiónov a Brániť sa , plus ich príslušné pokračovania. Ak je vám niečo okolo dvadsiatich rokov alebo ďalej v životnom dobrodružstve, potom by vám tieto tituly mali určite vrátiť spomienky na miestne arkády. Je pravda, že nejde o jediné hry zahrnuté v tomto vydaní pre Xbox 360 a PlayStation 3. Celý zoznam obsahuje

720 °
A.P.B.
Arch Rivals
Bubliny
Majstrovský šprint
Turnaj Cyberball 2072
Brániť sa
Obhajovať 2
Rukavice
Rukavice 2
Klání
Turnaj 2
Mramorové šialenstvo
Pit-Fighter
Besnenie
Vale
Robotron 2084
Koreňové pivo
Satan’s Hollow
Sinistar
Rozbíjajte televíziu
Lovec špiónov
Spy Hunter 2
Super off road
Super šprint
Toobin ‘
Total Carnage
2. diel Vindicators
Čarodejník z vojny
Xenofób
Xybots

Ako celoživotný hráč som vždy ocenil klasiku. K tomu samozrejme pomohlo vyrastanie s vypožičaným Atari 2600 a pravidelná príležitosť hrať s rodinou veľké množstvo titulov NES. Keď je však veľa hier zahrnutých v Midway Arcade Origins boli prepustení, bol som príliš mladý na časté arkády s hrsťami štvrtí. Preto boli takmer všetky pre mňa nové, až kým som nebol požiadaný, aby som skontroloval túto kompiláciu vhodnú pre rozpočet. Z tohto dôvodu mojej skúsenosti chýbala nostalgia, ktorú nájdu ostatní. To však nehovorí nič o úcte a ocenení, ktoré som cítil, ani o zábave, ktorú niektoré hry poskytovali.

Nie je prekvapením, že tí, ktorí očakávajú vycibrený systém ponúk a vylepšenia založené na prezentácii, ich tu nenájdu. Namiesto toho sa predstavuje pomerne jednoduchá a hrubo navrhnutá rotujúca arkáda, ktorá vyzerá, akoby bola vyňatá z jedného z prvých vydaní Midway. Je pekné, že sú zahrnuté jemné detaily - napríklad jedinečné štítky jednotlivých herných skriniek -, ktoré dodávajú titulu poctou plný príjemných výrazov. Arkádoví veteráni to ocenia takmer rovnako ako návrat svojich obľúbencov z detstva.

Keď si hráč vyberie hru z hlavnej ponuky, je to takmer ako keby cestovanie v čase nastalo. Časy načítania sú krátke a pôsobivé, ale najpozoruhodnejšie je, ako dobre dokáže emulačný softvér spustiť každý titul. Iste, existujú problémy s ovládaním, ktoré by sa mali očakávať, ale je zrejmé, že spoločnosť Backbone Entertainment chcela uchovať každú skúsenosť na rozdiel od toho, aby sa s nimi pohrávala. Od 80. a 90. rokov cez celú obrazovku sa toho zjavne veľa nezmenilo, hoci chiptune a originálne hudobné soundtracky boli určite vylepšené. Chystáte sa ďalej, boli pridané funkcie automatického ukladania a online výsledkových tabuliek spolu s výsledkami a podporou trofejí.

prečo bol Terrence Howard vyhodený zo železného muža

Jednoducho povedané, Midway Arcade Origins je názov výklenku. Z tohto dôvodu osloví iba určitých hráčov a nedostane sa ani zďaleka takému humbuku, aký budú mať interaktívni giganti tejto sviatočnej sezóny. Potom je to v poriadku. V skutočnosti sa to očakáva. Tí, ktorých tento historický balíček poteší najviac, by už mali vedieť, že budú. Dúfajme však, že členovia tejto novej generácie sa začnú zaujímať o spoznávanie histórie videohier, pretože je dôležité rešpektovať a pamätať na minulosť, aj keď je tu dôležitá aj zastaraná technológia a neohrabaná kontrola.

Táto recenzia je založená na kópii hry XBOX 360, ktorú sme dostali.

Recenzia hry Midway Arcade Origins