Recenzia Mega Man Zero / ZX Legacy Collection

Recenzia:Recenzia Mega Man Zero / ZX Legacy Collection
Eric Hall

4
On24. februára 2020Naposledy zmenené:24. februára 2020

Zostavením šiestich solídnych titulov Mega Man Zero / ZX Legacy Collection osvetľuje sériu, ktorú mnohí nikdy nemali šancu zažiť. Tieto hry ponúkajú nový nádych známeho receptu a vítaný odklon od hlavnej série.

Viac informácií Kolekcia Mega Man Zero ZX Legacy

Začiatok polovice 00. rokov bol pre Modrý bombardér zaujímavým obdobím. Séria OG bola v stagnácii a X franšíza sa plnila sklamaniami. Aj keď trh s domácou konzolou mohol zápasiť ťažko, vreckové počítače držali Mega Man nad vodou. The Bojová sieť Hry priniesli postavu do úplne iného žánru, zatiaľ čo postriekané remaky pre PlayStation Portable dokázali, že klasický vzorec stále funguje. Medzi hranicami medzi starým a novým však bola séria spin-off Zero. Tieto vedľajšie vstupy, ktoré boli vydané v rokoch 2002 až 2007, priniesli platformu, o ktorej bola celá franšíza známa, a zmenili vývoj. Predtým zostúpili iba na vreckové počítače Nintendo, teraz sa všetci môžu oboznámiť s titulmi s Kolekcia Mega Man Zero / ZX Legacy .

Dláždenie dohromady šesť rôznych titulov, Legacy Collection je definitívny spôsob, ako zažiť oboje Mega Man Zero a ZX franšízy. Tieto hry, vyvinuté spoločnosťou Inti Creates, sa odohrávajú roky po udalostiach v X série. Vyzdvihnutie na vlákne zápletky z X6 , titulárneho Mavericka Huntera prebudí z kryo spánku vedec Ciel. Hoci sa Maverickova vojna skončila pre dobrých ľudí triumfom, uplynulých 100 rokov nebolo takých láskavých. Opäť vypukla vojna, tentoraz o vzácne zdroje energie, a vyvražďuje sa nespočetné množstvo civilistov. V priebehu oblúka štyroch hier bude Zero musieť poraziť nespočetné množstvo hrozieb, aby svet nebol znova odsúdený na zánik.

Mega Man Zero ZX Legacy Collection sa stretol

televízna show tyler perry vo vlastnej sieti

Prebiehajúce ešte ďalej do budúcnosti ZX séria sa zameriava na novú várku protagonistov. V Mega Man ZX , je to buď Vent, alebo Aile, podľa toho, ktorú z nich si hráč vyberie. Osadený v mladom veku, spoločnosť Vent / Aile vychováva majiteľka donáškovej služby Girouette Giro. Záhadná dodávka balíka však navždy zmení ich život. ZX advent o pár rokov neskôr, ale predstavuje ďalších dvoch nových hrdinov. S Biometalom sa spojí buď ľudský lovec Ashe, alebo amnezický Gray. Napriek dvojici hlavných protagonistov sú v príbehu len skutočne malé zmeny v závislosti od toho, ktorú postavu si vyberiete.

Pretože vychádzajú z inej série, môže byť ťažké investovať do Nula dejová línia. Hneď na začiatku je prvá hra nabitá slovami a udalosťami, s ktorými nemusíte byť oboznámení. Hral som cez X hry, keď posledná zbierka klesol a stále som sa musel vo veciach znovu zoznamovať. Stále je to však jednoduchšie a lepšie, akonáhle si začne vytvárať svoj vlastný oblúk. Nulový posun od neochotného spojenca k pilieru odporu je jedným z lepších oblúkov postáv v histórii série. To je povedané, nie som tak nadšený z deja predstaveného v ZX série. Nezaujímalo ma ani jedno z dvojice protagonistov, a dokonca ani s ďalším vývojom sa strana odhodlane snažila zaujať. Chýba im určujúci bod záujmu, aký má jeho predchodca s titulárnym kyborgom.

Screenshot z hry Mega Man Zero ZX Legacy Collection

Obaja Nula a ZX séria vďačí za veľa tradičným Mega Man tituly, ale každý dal svoj základný vzorec do popredia. Tu sú stále v hre základné mechanizmy chodu a zbraní, ktoré definovali franšízu. Nula nemusí mať schopnosti Z-busterovej schopnosti X, ale tiež nie je žiadny neporiadok. To, čo ho sekne nad bývalého spojenca, je jeho Z-šabľa. Je to silná zbraň, ktorá výrazne mení spôsob, akým pristupujete ku každej úrovni. Každý záznam v Nula séria tiež predstavuje rôzne čiastkové zbrane, ktoré má Reploid na dosah.

Reploidný vedec Cerveau stále pripravuje nové nástroje a každý titul so sebou prináša nový. Z hľadiska vzhľadu sú tu Triple Rod, Chain Rod, Recoil Rod a Zero Knuckle. V dobrom aj v zlom, každý z nich hrá dôležitú úlohu v postupe svojich kampaní. Myslím, že ponúkajú viac rozmanitosti ako nástroje, ktoré mal X vo svojom arzenáli. Ukradnutie nepriateľských zbraní pomocou Zero Knuckle je elegantný trik a Triple aj Recoil Rods vám umožnia dosiahnuť nepriateľov, ktorých by ste bežne nedokázali. Opovrchom však pohŕdam. Musíte to použiť, aby ste sa dostali okolo Nula 2 , a je to jednoducho hrozné používať. Naozaj to urobilo číslo, keď mi došlo, že si tú konkrétnu hru užívam.

Mega Man Zero 4

The ZX tituly robia veci trochu inak. Namiesto výmeny zbraní sa hlavný hrdina spája s rôznymi biometalmi. V Mega Man ZX , Vent alebo Aile sa môžu transformovať do rôznych modelovaných robotov. Každý z nich je variáciou bežného modelu X, ale má svoje vlastné jedinečné vlastnosti. V ZX advent , namiesto toho dostanete rôzne modely priamym ukradnutím od šéfov, ktorých porazíte. Je to prirodzený vývoj moci kradnúcej celok Mega Man séria bola postavená na. Niektoré z týchto foriem majú väčší význam ako iné, ale spravodlivé to vždy bolo.

hviezdne vojny posledná petícia Jedi

Napriek ich skromnému pôvodu z ruky je úžasné, ako dobre sa tieto tituly udržia v roku 2020. Som trochu Mega Man apologét, tak mi hovorte zaujatý, ale v dnešnej dobe sa cítia pozoruhodne ako doma. The Nula séria berie klasickú hrateľnosť série v niektorých zaujímavých smeroch - predovšetkým prvý titul má takmer pocit, že pochádza z úplne inej franšízy. Ostatní traja ponúkajú miernu korekciu kurzu, stále sa však cítia dosť odlišní od tradičných.

The ZX séria posúva tieto zmeny ešte ďalej a k lepšiemu. Prepojené úrovne a výber misií s otvoreným koncom sú značné odchýlky od klasiky Mega Man štruktúru a ukazuje sa, že toto nastavenie pre franšízu skutočne funguje naozaj dobre. Získate dostatočnú príležitosť experimentovať s rôznymi modelmi, a aj keď môže byť trochu ľahké sa stratiť, prostredie je zaujímavé preskúmať. Prechod z DS na konzolu je tu dobre zvládnutý, pretože druhú obrazovku je možné umiestniť takmer všade, kam chcete.

Skvelé na 2D animácii je, že samozrejme všeobecne stojí v skúške času. Aj pri prechode z malej ručnej obrazovky na HD displej sa grafika stále drží. Skřítci sú veľkí, farební a plní osobnosti. Nielen pre Zero, ale aj šéfovia vyzerajú skvele. Ako to bolo v predchádzajúcich kompiláciách, môžete sa pohrať aj s filtrami a rozložením obrazovky v každom titule. Spravidla som sa držal predvolených nastavení, ale vždy je pekné mať možnosti. Možno nespĺňajú sériové štandardy, ale zvukové stopy majú vo všeobecnosti svoju vlastnú váhu. Dabing vystupoval v Adventný , je však nezabudnuteľný z nesprávnych dôvodov.

Aj keď bočná séria nemusí mať fanúšikovskú základňu, ktorou sa môže chváliť bežná franšíza, Mega Man Zero a ZX tituly sa držia pozoruhodne dobre. Hrateľnosť je tesná a presná (mimo skutočne nepríjemného hry Chain Rod) a výzva, ktorú každý z nich poskytne, sa okamžite zapáči hardcore hráčom. Vďaka zmenám, ktoré Inti Creates implementovala, je však týchto šesť hier po všetkých tých rokoch fascinujúcich. Pripravili plán, kam sa mohla séria dostať (ale nikdy sa tak nestalo). The Kolekcia Mega Man Zero / ZX Legacy je najlepší spôsob, ako tieto tituly zažiť, a keď sa do nich zapojí nové svetlo, možno táto antológia poslúži ako inšpirácia pre budúcnosť série.

Táto recenzia bola založená na verzii titulu pre PlayStation 4. Kópiu nám poskytol Capcom.

prečo bola buffy odstránená z netflixu