Recenzia Max Steel

Recenzia: Recenzia Max Steel
Robert Yaniz ml.

1
On16. októbra 2016Naposledy zmenené:16. októbra 2016

Diváci, ktorí trpia únavou superhrdinov, by sa mali vyhnúť predovšetkým filmu Max Steel, ktorý stelesňuje to najhoršie z toho, čo žáner ponúka.

Viac informácií Recenzia Max Steel

Už niekoľko rokov sú dve z finančne najúspešnejších filmových sérií Marvel Cinematic Universe a Michael Bay’s Transformátory série. Tieto filmy kumulatívne zarobili 10,2 miliárd dolárov, respektíve 3,8 miliárd dolárov. Takže nemožno skutočne viniť ľudí z Mattelu a Dolphin Entertainment za to, že dúfajú, že spoja ich rozprávanie o superhrdinoch so zabudovanou príťažlivosťou dlhotrvajúcej rady hračiek. Bohužiaľ, Max Steel odhaľuje, ako nedomyslený je tento prístup pri rozprávaní efektívneho príbehu.

Na základe hračiek Mattel (rovnako ako inšpirovaných animovaných sérií z rokov 2000 a 2013) si vo filme zahral Ben Winchell ako Max McGrath, dospievajúci chlapec, ktorý čoskoro začne pociťovať nebezpečné energetické výboje, keď sa spolu s matkou (Maria Bello) presťahujú späť jeho rodnom meste, kde sa pred rokmi stala tragédia. Netrvalo dlho a pravda sa začala objavovať. Max sa stretol s bizarným stvorením menom Steel (vyjadril Silicon Valley ‘S Josh Brener), s ktorým sa môže spojiť a stať sa tak obrneným hrdinom titulu filmu. Prekvapivo Max Steel odoláva obuvníckym prácam v kýčovitej zmienke o mene hrdinu na poslednú chvíľu, aj keď je to možno jediný skutočný prejav zdržanlivosti zo strany filmových tvorcov.

Príbeh sa hrá ako nepredstaviteľná maškrta E.T. mimozemšťan , Sama Raimiho Pavúčí muž a Strážcovia Vesmíru (posledný z nich už má samozrejme na ceste svoj vlastný reštart z veľkej obrazovky). Režisér Stewart Hendler je známy predovšetkým vďaka svojej práci na webovej sérii z roku 2012 Halo 4: Forward Unto Dawn a vplyv hry je tu jasne viditeľný.

Akčné sekvencie Max Steel cítiť sa ako scénky videohier, zatiaľ čo rozpočet na efekty vyzerá, akoby bol na úrovni slabo vyrobenej televíznej šou, a nie veľkého filmu. Horšie však je, že skript podľa počtu od Christophera Yosta ( Thor: Temný Svet ) obsahuje ťažko pochopiteľnú mytológiu, ktorá sa v treťom dejstve naozaj rozbieha, a postavy tak ploché, že by mohli byť aj lepenkovými výrezmi.

Čerstvý Winchell však nie je na vine. Herec môže mať obmedzené herecké schopnosti - realizáciu ešte zhoršila jeho podobnosť s Hviezdne vojny herec Hayden Christensen - ale materiál, ktorý dal, mu určite tiež nedáva veľa príležitostí zažiariť. Navyše, Bello - ktorý v tomto lete hral na problémovú matku oveľa lepšie Zhasnúť - a co-star Andy Garcia to vrhajú na dno Max Steel , pričom posledne menovaný dostal rolu, ktorá bude s pribúdajúcimi dejmi iba trápnejšia. Aspoň Ana Villafañe je relatívne pôvabná ako Maxov milostný záujem a Brener sa dostane do dvojice úchvatných jednorázových liniek ako Baymaxov ekvivalent Max Steel .

Najpodivnejší aspekt Max Steel je jeho hodnotenie PG-13. Aj keď v dnešnej dobe nesie toto označenie takmer každý hlavný trhák, tento film je obzvlášť neslýchaným pokusom o to, aby sa dotyčný film javil ako príťažlivý pre zrelšie publikum (spomenuli sme, že z pohľadu prilby priamo vyrýva Železný muž ?). Napriek niekoľkým okamihom tmy, ktoré si takmer všetky deti okrem najmenších všimnú, Max Steel je tak očividne zameraný na deti, že si človek kladie otázku, či by film mohol byť úspešnejší, keby to skutočne prijal, než aby sa pokúsil zaujať rovnako široké publikum ako jeho oveľa lepšie náprotivky v žánri superhrdinov.

Film o superhrdinoch s hodnotením PG by sa mohol odlišovať od niektorých násilnejších ponúk Batman V Superman: Dawn of Justice napríklad - a je určené pre mladšie publikum. V súčasnej podobe nemá hodnotenie PG-13, ktoré MPAA popisuje ako vydanie, v ktorom môže byť niektorý materiál nevhodný pre deti do 13 rokov, malý zmysel, pretože len máloktorému divákovi nad tento vek bude na ňom záležať Max Steel každopádne.

Pred rokmi bola verzia filmu vo vývoji v spoločnosti Paramount s Súmrak hviezda Taylor Lautner pripojená k hviezde. S odstupom času Lautner - ktorého vlastný štatút vodcu skoro zomrel pomocou bomby z roku 2011 Únos - sa možno vyhli guľke, ak sa nestali hlavičkou Max Steel . Diváci, ktorí zúfalo potrebujú ďalší film o superhrdinoch, by si mali jednoducho počkať Doctor Strange do kín budúci mesiac. Samozrejme, Max Steel môže sľubovať zmenu tempa zo všetkých adaptácií Marvelu a DC, ale je to porovnateľné s oboma zdieľanými vesmírmi na všetkých úrovniach, ktoré rozprávajú príbeh o pôvode, ktorý prináša na stôl málo nového, a herecké obsadenie, ktoré si zaslúži oveľa lepšie.

Namiesto toho sú tí, ktorí hľadajú zábavu, superhrdinu pre rodiny s deťmi, radšej zostať pri tom a chytiť najnovšiu epizódu filmu Blesk alebo Super dievča , pretože obidve sú nekonečne lepšie ako čokoľvek iné Max Steel musí ponúknuť.

Recenzia Max Steel
Úplná porucha