Recenzia: Recenzia sezóny 4 Masters of Sex
Jon Negroni

4
On11. septembra 2016Naposledy zmenené:11. septembra 2016

Masters of Sex Season 4 je z polovice návratom do formy, z druhej polovice experimentom s plným srdcom, ktorý vdýchne sérii nový život, ktorý určite uspokojí dlhoročných divákov.

Viac informácií Recenzia sezóny 4 Masters of Sex

Jedna epizóda bola poskytnutá pred vysielaním.

Vždy existuje tajný dôvod držať sa chyby, ale občas je to vynikajúce Masters of Sex . Pre všetky chyby sezóny 3 (pre začiatočníkov nerovnomerný a veľmi nesústredený oblúk s 12 epizódami), šou potiahla všetky svoje najbezpečnejšie triky, aby udržala dlhoročných fanúšikov investovaných. To bohužiaľ zabilo časť vzrušenia z otvorenia sezóny 4, pretože v tomto okamihu sme nevideli všetko?

Prvá epizóda sezóny 4, Freefall, naznačuje, že séria ešte stále nedosahuje vrchol, možno preto, že Bill Masters konečne (12 rokov) posúva príbeh svojho vlastného príbehu a tancuje pekne paralelne s bojom Virginie o udržanie jej vzostupu. s rastúcou nezávislosťou od značky, ktorú spolu vytvorili.

Prvá epizóda, našťastie, skôr ako koniec náhleho ukončenia cliffhangeru minulej sezóny, namiesto náhleho preskočenia času, vás zvláštnym spôsobom zaberie čas, aby ste stihli dobeh Masters a Johnsona. Betty je zaplavená klientmi, právnikmi a dokonca aj kňazom, ktorý sa snaží dohnať stretnutie s Billom a Virginiou, ktorí strávili posledných pár týždňov izolovane od práce (a navzájom).

Bill je stále vyhodený a zbitý. Jeho obvinenia z prostitúcie vyhodili do vzduchu pri nehode opitého automobilu, ktorá ho priviedla na skupinové stretnutia, kde sa stretol s Louise (hrá ju Niecy Nash). Podľa jej odporúčania sa vymanil zo svojho zjavne uvedeného voľného pádu a urobil zmeny, aby sa len ukázal.

dátum uvedenia filmu zostupu 3

Túto radu si v tejto epizóde berie k srdcu, v podstate dáva ruky do vesmíru v základnej kapitulácii. Niektorým divákom to pravdepodobne pripadá čudné a pohodlné, a to aj pre očakávania tejto šou. Autorovým plánom je jednoznačne udržať Billovu náladu (aby bol sympatickejší ako obvykle) bez toho, aby odstránil svoju charakterovú agentúru. Nakoniec, v tomto príbehu je stále skutočný človek, ktorý musí sprevádzať celú sezónu.

To by bolo dosť v poriadku, keby to nebolo pre šou zvláštne, ale zároveň trochu osviežujúce pridanie viery do rovnice. Bill sa považuje za muža vedy, ale Louise ho presvedčí, že stojí za to byť človekom niečoho. Premiéra sa viackrát vracia k viere, zvyčajne bez zjavného vlákna, na ktoré by bolo možné spätne zavolať, a to až dovtedy, kým nebude zrejmé, že Bill má podobu náboženstva, ktorá sa vkráda do spôsobu svojej totožnosti, citujúc príbeh Márie a Jozefa. Namiesto toho, aby hral ako Ježiš, hviezda tohto príbehu, rozpráva príbeh z pohľadu Jozefa, muža, ktorý nechápal, čo sa deje alebo prečo, ale rozhodol sa ukázať.

Z pochopiteľných dôvodov je Billova známa špirála smerom dole, ktorá prosí o rýchle vykúpenie, medzi najmenšie silné momenty epizódy. Keď dobehneme Billa v úvodných scénach, Virginia má tiež čas na to, aby zo svojej tak trochu vysnívanej cesty z minulej sezóny dostala ďalší zmysel. Má jasnú predstavu o tom, kto je za manželku tentokrát (s odvolaním sa na jednu lásku po rýchlom vyvádzaní, že je to na ochranu pred mužmi ako on, a myslí to vážne). Ale čo je dôležitejšie, podniká jasné a akcieschopné kroky na vymanenie sa zo svojej kariérnej závislosti na Billovi.

Virginia to hľadá vo forme stĺpca, ktorý môže písať pre Playboy, ale rýchlo zistí, že život po Masters a Johnsonovi nie je taký ústretový. A Virginia to už nedokáže predstierať. Na protest Miss America v roku 1968 sa často naráža s cieľom odhodiť podprsenky (nie spáliť ich, ako to šourovsky hovorí šou), a je zrejmé, že spoločnosť zdanlivo svojvoľne obmedzuje spoločnosť takmer na každého.

Je ľahké vidieť, aká je Virgínia podráždená, keď sa snaží ísť ďalej vo svojom živote, pretože tiež vidíme, že Libby začína prijímať skutočné oslobodenie, nakoniec v jednom okamihu bude so skupinou čestných božích protikultúrnych žien ochotných prijať ju. Hudba tejto epizódy sa vymyká z cesty a privedie aj tento príbeh domov. Rozprúdi sa, keď Libby vyčistí Billove šaty (ďalší zábavný odkaz na jeho pád ako cisára bez oblečenia).

V minulosti, Masters of Sex sa snažil vyrozprávať svoje roztomilé príbehy s nuansami i prekvapením, často stratil prehľad o svojich vedľajších postavách, aby mohol poskytnúť viac času dráždivým činom Billa, Virgínie a Libby. A ako sa dalo očakávať, v sezóne 4 sa to zatiaľ príliš nezmenilo, to však neznamená, že šou prestala riskovať. Táto nová kapitola je vo svojom rozprávaní prinajmenšom hustejšia a vyvažuje viac nápadov a častí, ktoré je možné spojiť, ako je obvyklé (napríklad Bill sa nazýva riešiteľ hádaniek). Nedostali sme sa ani k prípadu týždňa, aj keď väčšinou preto, že prekvapenie stojí za to, aby ste si ich prezerali.

hviezdne vojny sila sa prebúdza rozšírená

Ide o to, že šou skúša nové spôsoby, ako sa etablovať ako dobová dráma s niečím jedinečnejším, ako šokový faktor sexuálnych noriem z polovice storočia, ktoré stratili väčšinu svojho vplyvu neskoro v sezóne 2. Teraz Masters of Sex má potenciál dať postavám vlastnú terapiu, aj keď ešte nie sú pripravené brať to vážne. Či tak alebo onak, toto je najzábavnejšie predstavenie, aké bolo za pomerne dlhý čas, ale z dôvodov, ktoré by väčšina nikdy nepredpovedala. Ako asi každý v tejto epizóde, Masters of Sex bol konečne oslobodený.

Recenzia sezóny 4 Masters of Sex