Masters of Sex Review: Love And Marriage (Sezóna 1, Episode 8)

EPIZÓDA 108

Názov tohto týždňa Masters of Sex pokračovanie vychádza z nádhernej piesne Franka Sinatru, ktorá sa zaoberá tým, ako záležitosti lásky a manželstva spolu súvisia ako kôň a koč. Napriek zaradeniu piesne do scény zahrnujúcej Vivian Scullyovú tancujúcu na Ol ‘Blue Eyes, je názov vzhľadom na jej ostré vzájomné porovnanie v epizóde ironickým návrhom. Aj keď je šou uviaznutá v konzervatívnom duchu 50. rokov, predstava, že zmluva medzi mužom a ženou znamená lásku, nesvedčí o niekoľkých postavách súboru.

Láska a manželstvo je tiež vzrušujúcou a veľmi plnou epizódou drámy Showtime, ktorá je odrazom od mawkskej telenovely, ktorá zavážila minulý týždeň. 59-minútová epizóda, ktorá je zatiaľ najdlhšou v seriáli, je ukončená rozvodom, návrhom na sobáš a mnohými odhaleniami seizmického charakteru. Ak niečo, Masters of Sex sa preukázal ako impozantný pri rozsiahlom použití podporného obsadenia. Akokoľvek ľahké by bolo spočívať vavríny drámy na pleciach Michaela Sheena a Lizzy Caplanovej, autori priniesli širokú škálu vedľajších úloh s menšími postavami, ktoré sú rovnako presvedčivé ako sexuálni lekári.

Epizóda začína nejakými klebetami v kancelárii: kamarátka sekretárky Jane’s sa dostala uprostred manželstva svojho šéfa tým, že s ním klamala. Bez toho, aby to Jane vedela, je jej spojenec Virgínia v rovnakom utrpení ako doktor Masters. Aj keď by sa pri tomto otvorení očakávalo, že divák vyústi do scén, v ktorých Virginia uvažuje o svojom možnom zasahovaní do manželstva Billa a Libby, veľká časť zvyšku epizódy preskočí na ďalší pár, ktorý zle zaobchádza so svojimi vlastnými tajomstvami: Scullys.

Allison Janney by si mala zabezpečiť nomináciu na cenu Emmy za najlepší herecký výkon za zničujúce stvárnenie Margaret, zraniteľnej, vyčerpanej a nahej (nielen v doslovnom zmysle). V bare narazí zázračne (a možno až príliš pohodlne) na mužskú prostitútku, ktorá slúžila jej manželovi. Keď vstúpi Barton a nenápadne na nich dvoch zazerá, Margaret chápe dôvod. Keď osoba, ktorá vás najlepšie pozná, stratí záujem, to z vás skutočne niečo vytiahne, hovorí Margaret, rozbitá. Naozaj vás začne zaujímať, či ešte niekedy budete celí.

Pokračujte v čítaní na ďalšej stránke ...