Recenzia série Marco Polo 2

Recenzia: Recenzia série Marco Polo 2
Mitchel Broussard

3
On27.06.2016Naposledy zmenené:27.06.2016

Potenciál konvertitov ani nie je na diskusiu, pretože Marco Polo sa ponorí do svojej byzantskej, štýlovej druhej sezóny, ktorá má len toľko šikovných štandardných kúskov a chladných postáv, aby (sotva) vyrovnali humbuckú vojnovú zápletku.

Viac informácií Recenzia série Marco Polo 2

marco polo 2

Pred vysielaním boli poskytnuté štyri epizódy.

Je to už 18 mesiacov, čo Marco Polo debutovala svoju prvú sezónu na Netflixe, a aj keď zasiahla trochu zvučného chalana, šou mala svojich apologétov a ja som bol jedným z nich. Veľa nefungovalo (je ťažké to preháňať), vrátane tenkej charakterizácie, tenšieho budovania sveta a neohrabaného, ​​absolútne neúnosného sprisahania. Malo to však štýl, s úhľadnými akčnými scénami a nenáročným zvládnutím žánru stredovekého sexu a sexu - ktorý je vďaka každej sieti takmer nevyhnutný pre každú sieť Hra o tróny - vyústenie v šou, ktorá bola pre mňa príjemná, napriek tomu, že bola do istej miery celkovým neporiadkom.

Dnes a je to už rok a pol, čo som sa uchytil vo všetkých politických nepokojoch medzi veľkým Kublajchánom (Benedict Wong, stále fascinujúcim, keď ho scenár umožňuje) a jeho kancelárkou nemesis Jiou Sidao. , alebo poznal rozdiel medzi Karakoramom a Xiangyangom, alebo si spomenul na to, čo robí náš neohrozený hrdina Marco Polo (Lorenzo Richelmy) s povstaleckým vrahom Meiom Linom (Olivia Cheng) vo väzbe. Táto prestávka bolí šou, v úvodnej sezóne 2 hodiny by ju mohlo zmierniť viac než akékoľvek jednoduché rekapitulačné video, najmä pre sériu, ktorá sa tak veľmi spolieha na strhujúci, expozíciou opradený dialóg, ktorý má veci posunúť vpred. Nakoniec sa obnoví svoj krok, ale ktokoľvek, kto ešte nebol v Marcových dobrodružstvách, pomáha zvyšovať - ​​a potenciálne zdecimovať - ​​mongolskú ríšu, nezíska ho ani druhý rok, ktorý by bol úplne rovnaký ako ten prvý. A, bohužiaľ, s rovnakými problémami.

Pozitívne je, že to stále má štýl. V úvodnom zábere sezóny 2 sa šou vracia do Kublaiho detstva, keď ho jeho starý otec vedie v umení surovej, ale dômyselnej vojny. Nakrútil Daniel Minahan (ktorý spracoval niekoľko epizód filmu Hra o tróny a Vlasť ), je pohľad na tisíce čínskych lastovičiek, ktoré vyšľahnú plameňmi a preletia nočnou oblohou, aby zapálili neďalekú dedinu, úžasne strašidelný. Minahan neustále vytáča hrôzu skriptov showrunnera Johna Fusca, keď sa premiéra strieda, zvlášť keď Marco a Mei Lin prechádzajú pomaly bijúcim prúdom mŕtvol na svojej ceste, aby zabezpečili dediča dynastie zosnulého Jia Sidaa a priamu hrozbu pre Kublaiho pravidlo. Neskôr sa dozvieme, že telá v potoku boli samovraždy, ktoré uprednostňovali smrť pred ohnutým kolenom pred Chánom a len to znepokojujúco spomína na okamih a znepokojuje ju to.

čo sa stalo s DC legendami zajtra

Kiežby Marco Polo Celkový príbeh bol taký pútavý. Rovnako ako sezóna 1, aj Fusco nachádza niekoľko ciest k náhodným, zaujímavým vedľajším zápletkám, ktoré je zábavné sledovať (pátranie po Mei Lin po jej dcére Ling-Ling bolo v minulom roku vrcholom), ale je ťažké sa s ňou spojiť s hlavnou vojnovou drámou. Táto šou nielenže zlú prácu pri vytváraní jej sveta dôveryhodným a rozumným spôsobom, ale aj definitívne kreslí čiary v piesku, aby vedela presne, kto chce, kto je mŕtvy.

Voľby slúžia ako hlavný nepokoj na začiatku sezóny a Kublaiova priama hrozba spočíva v jeho bratrancovi Kaidu (Rick Yune), ale nie je veľa spôsobov, ako robiť intriky, podvádzať alebo podvádzať, aby vám záležalo na výsledku . Nádej na jasnosť účelu sa opakovane vytráca, keď sa v šou neustále pridávajú nové vrásky (Kaidu sa pokúša ovplyvniť hlasovanie kresťanskej skupiny v jednej z najagresívnejšie nezhubných tangens sezóny 2), namiesto toho, aby prebytočné množstvo znížila.

marco pólo 3

Aj keď je to nafúknuté, niekoľko momentov a postáv vzbudzuje záujem pohnúť tým ďalej. Wong je stále centrom šou ako ustráchaný a roztomilý zločinec, ktorý odráža šteklivé príbehy Roberta Louisa Stevensona (najmä pokiaľ ide o jeho mentorstvo pre Marca) oveľa viac ako akákoľvek zatuchnutá pripomienka antihrdinu televízneho seriálu Zlatý vek inšpirovaného Tony Soprano. Ale je to jeho uhryznutá, šikovná manželka, cisárovná Chabi (Joan Chen), ktorá kradne každú scénu, v ktorej je. Je to do veľkej miery známa rola v tej prefíkanej lady Macbethovej, ale existuje viac dobrých mravov, ktoré Chabi vyžaruje - najmä v konečný osud detského cisára Kublaia považuje za hrozbu pre jeho existenciu - aby Chenovo prevzatie postavy bolo jednou z mála vecí na Marco Polo to je až príliš ľahké na útek.

Vedie skupinu zaujímavých, aj keď trochu rudimentárnejšie vykreslených ženských postáv, ktoré vytvárajú zábavné kontrapunkty k mužom, vrátane Kokachinových (Zhu Zhu) tehotenských problémov s novým manželom princom Jingim (Remy Hii) a najmä medzi morálnou rvačkou Lin a Marco o Štokholmskom syndróme tohto syndrómu na Kublaiovom dvore. Krátke vystúpenie Michelle Yeoh je vzrušujúce už na začiatku, ale väčšinu úvodných epizód trávi ako neviditeľný boogeyman, ktorý prenasleduje hrdinov, takže jej plný potenciál šťavnatého prínosu do šou bude ešte potvrdený.

Potom, čo vyskočí na potýčku s mečmi a päsťami proti Mei Lin a Marcovi, vám pomôže pripomenúť Marco Polo Bojová choreografia a to, ako neskutočne dych to môže sledovať. Pretože je pripravených veľa prvých hodín, úžasné bojové sekvencie sezóny 1 sa príliš nestavajú, ale keď sú, sú také štíhlé a zábavné ako kedykoľvek predtým. Marco už má za sebou väčšinu tréningov s prístrojom Huntered Eyes (Tom Wu) na Fortune Cookie, ale keď sa obaja vrátia do polstrovaného dojo, kde sa vysídlený Talian v minulej sezóne naučil spôsoby kung-fu, uvidíte, že Fusco chce hrať na závratné silné stránky šou.

ako sledovať chodiacich mŕtvych bez amc

Funguje to, kým iná neohrabaná scéna (chmúrna 5-minútová sekvencia sexuálnej sekvencie v epizóde 2 nie je natočená úplne iba s očami postáv v zábere) alebo pokazená línia dialógov strhne šou s nepríjemným opustením. Keď sú naše dni hotové, morálka je všetko, čo stojí medzi úctou a hanbou, hovorí Kaidu svojej mame v scéne s dobrými hercami stvárňujúcimi potenciálne zaujímavé postavy, ktoré sú úplne vyvrátené oloveným dialógom - a.k.a. Marco Polo pri najhoršej zhode davov. Richelmyho hrubý prízvuk nepomôže, keď uviazne s podobne chabými líniami, ale postava zostáva pekným stredom spoľahlivosti v Marco Polo Občas je ťažké dešifrovať svet a Richelmy pri tom bubnuje dosť náklonnosti, aby ľahko zistil, či by sa mohol Chánovi otočiť chrbtom.

A to rozprúdi veľa najlepšej drámy sezóny 2, oveľa viac ako chabé uchopenie tejto šou vo vojnovej politike. Marcoov protivražedný postoj k cisárovi vyvolal pre hrdinu reťaz vnútorných nepokojov - hádky o ďalší atentát na Chána a cliffhanger, ktorý nakoniec tlačí Marco Polo bližšie k prísľubu Netfllixu, že bude mať hrôzostrašné ráno - čo naznačuje pokračovanie kompetentnej drámy po zvyšok sezóny 10 epizód.

Či sa tento potenciál ťaží nezabudnuteľným a uspokojivým spôsobom, sa ešte len uvidí, ale ako mu pripomína Kaiduova neohrozená matka, temnota je po smrti oveľa horším osudom. Marco Polo ešte nie je mŕtvy, ale je ťažké povedať, či séria - bez ohľadu na to, ako štýlová a prepychovo vyrobená - nakoniec zanechá nezabudnuteľnú stopu, keď bude preč. Rovnako ako v minulom roku, ešte stále existuje na to potenciál, ale začínam sa pýtať, ako dlho môže šou - ako paranoidný, ustráchaný Khan - vyjsť na sľúbený potenciál, kým nebude zosadená z trónu.

Recenzia série Marco Polo 2