Recenzia Mafia III

Recenzia: Recenzia Mafia III
Chad Goodmurphy

dva
On14. októbra 2016Naposledy zmenené:14. októbra 2016

Teraz už viem, prečo sa spoločnosť 2K rozhodla uchovať kontrolné kópie Mafie III až do uvedenia na trh. Táto hra - ktorá mohla a mala byť skvelá, vzhľadom na kvalitu tých pred ňou - je buggy, opakujúci sa a vyslovene nudný neporiadok. Je mi smutno, keď som to povedal, ale je to tak.

Viac informácií Recenzia Mafia III

Ak by ste ma požiadali, aby som pomenoval niektoré z najviac podceňovaných hier z poslednej generácie konzol, Mafia II bude na vrchu môjho zoznamu alebo v jeho blízkosti. Hneď ako som vložil disk do konzoly a stlačil štart, zamiloval som sa doň a nemohol som sa nabažiť ani po vydaní všetkého sťahovateľného obsahu. Skutočne to bola zábavná, pohlcujúca, zaujímavá a úplne nedocenená hra - teda aspoň v mojich očiach.

Aj keď to nebolo vždy vytesané do kameňa, práve vyšlo pokračovanie práve tejto hry. Mnoho ľudí sa zhovára na mnohých internetových fórach týkajúcich sa hier. Bohužiaľ pre Mafia III a jeho vývojári v hangároch 13 a 2K Czech, je väčšina tejto prednášky plná negatívnosti kvôli mnohým problémom tejto hry. Je to škoda, pretože vzhľadom na to, aká dobrá bola posledná hra, neexistuje spôsob, ako by jej následné kroky mali skončiť ako nevýrazné.

dokedy zostanú v kinách pomstitelia

Mafia III je príbeh jedného Lincoln Clay, afroamerického dvadsiatnika, ktorý sa práve vrátil po tom, čo slúžil vo svojej krajine vo Vietname. Pripravený pokúsiť sa dostať späť do pohybu vecí sa opäť pripojí k svojej adoptívnej rodine, ktorá ho prijala, keď to nikto iný neurobí, a zistí, že všetko nie je v poriadku. Haitský gang sa v skutočnosti črtá nad jeho otcom Sammym, ktorému hrozí strata baru - a možno aj život - kvôli veľkému dlhu.

Lincoln, ktorý je svojhlavý, rodinne založený a bez strachu, vezme na seba urovnanie veci s pomocou hráča, skôr ako sa zapojí do rozsiahlej lúpeže, ktorú organizuje miestny taliansky dav. Ak by to však malo šťastie, sračky zasiahnu fanúšika tak počas, ako aj po ňom, a výsledné päty oberajú o život rodiny nášho protagonistu a takmer ho rovnako ukradnú. Mladý Lincoln prežije iba z čistého šťastia a robí tak iba za pomoci blízkych priateľov, ktorí ho ošetria v starom kostole. To všetko položenie predstavuje jediný odpočinok, ktorý si na nejaký čas dopraje. Hneď ako vstane, myslí mu iba jedna vec: pomsta.

WeGotThisCoveredGaléria Mafia III1zdvadsaťjeden

Každý okamih tohto príbehu o pomste naplnenom krvou sa odohráva vo fiktívnom meste New Bordeaux, ktoré si čerpá množstvo inšpirácií zo skutočného New Orleans, vrátane jeho lásky k hudbe, žiariacich neónových svetiel a aligátora zamoreného bayou. Píše sa však rok 2016. Namiesto toho sa všetko odohráva v roku 1968, v ére, keď bol rasizmus a rasovo motivované zabíjanie zbytočne vysoké.

Keď kráčate alebo jazdíte ulicami New Bordeaux, často vám bude pripomínať vyššie uvedené, či už je to tým, že vám niekto hovorí slovo „n“, rozhlasovými správami o vražde černochov bezdôvodne alebo obchodníkmi s rasizmom ktorí vám rýchlo povedia, že ich obchody sú iba biele. Tento rasizmus sa neobmedzuje iba na širokú verejnosť, pretože aj hlavné postavy pravidelne vyjadrujú svoje odporné, predsudky. Akokoľvek šokujúce to môže byť, vzhľadom na éru sa to hodí Mafia III zobrazuje, a to je niečo, na čo vývojári nezabudli upozorniť vo svojej správe pred zápasom.

Namiesto toho, aby šiel za hadiu hlavu hneď na začiatku (pretože aká by to bola zábava?), Lincoln sa rozhodol urobiť presne to, čo sa mu stalo, tým, že po jednom vylúčil významných talianskych mafiánov. Zoznam jeho zabitých začína šéfmi rakiet, potom prejde k poddôstojníkom a potom prejde k silným hitterom, vrátane šéfa Sal Marcana a jeho rodinných príslušníkov. Všetko to dáva zmysel a vytvára zaujímavý príbeh, aj keď ten, ktorý je bohužiaľ narušený neuveriteľne opakujúcou sa štruktúrou misií a zívajúcimi systémami postupu.

Čo konkrétne teda v tejto hre robíte?

príves nového pána prsteňov

Všeobecná myšlienka je, že chcete prevziať pozíciu a stať sa vodcom každého z jedinečných regiónov v New Bordeaux a rakiet, ktoré sú v nich umiestnené. To znamená ísť do uvedenej oblasti a hľadať podobné ciele, ktoré vám umožnia spôsobiť problémy a rozhýbať hrniec. Spôsobenie dostatočného chaosu - ktorý je vykreslený prostredníctvom peňažného pultu, ktorý klesá s každým väčším zabitím, výbuchom kontrabandu alebo finančnými krádežami, ktoré vykonáte - potom vedie k tomu, že vodca tejto rakety vylezie z úkrytu a pripraví sa na stretnutie so samotným Lincolnom. Potom, keď zabijete spomínaného vodcu, vlastníte jeho kriminálny prsteň a môžete ho prideliť ľubovoľnému spolupracovníkovi, ktorého považujete za hodného.

Ak ste sledovali množstvo upútaviek, ktoré vyšli pre túto hru, pravdepodobne viete o troch Lincolnovych poddôstojníkoch. Ak nie, dovoľte mi ich predstaviť.

Najskôr je to Cassandra, mladá afroamerická haitská žena, ktorú Lincoln prvýkrát stretol pred svojou zradou. Pôvodne bola vykreslená ako zajatkyňa haitského šéfa ‘, ukáže sa z nej oveľa viac a stane sa vašou nadporučíčkou. Aj keď je vokálna, nemôže sa vyrovnať špinavému hlasu, ktorým je Thomas Burke - opitý Ír, ktorý prišiel o syna pri tej istej nešťastnej udalosti, ktorá pripravila o život najobľúbenejších Lincolnov.

V neposlednom rade je to Vito Scaletta, ktorý bol zhodou okolností hlavným hrdinom filmu Mafia II . Teraz je samozrejme starší a dostal sa do konfliktu s talianskym davom, ktorý kedysi slúžil, takže je viac než ochotný pomôcť vašej veci, pokiaľ na konci dňa pre neho niečo bude. Vito je tiež najuznávanejším členom skupiny, vďaka čomu by si z mnohých mal robiť obľúbeného.

Zakaždým, keď prevezmete raketu, či už je to krádež auta, prostitúcia, obchodovanie s nelegálnymi zbraňami alebo odpadky, vyberiete, ktorý z týchto spojeneckých zločincov ju za vás prebehne. Potom, keď sa celý región stane vaším, si sadnete k trojici, kde jednej z nich priradíte celé územie. Toto, ako si dokážete predstaviť, sa stáva samo osebe strategickou hrou, pretože tieto silné osobnosti sa nedajú dobre opovrhovať a každá z nich je až po okraj naplnená chamtivosťou aj egom.