Recenzia: Recenzia London Detective Mysteria Review
Gabs Tanner

4
On13. januára 2019Naposledy zmenené:13. januára 2019

Zahŕňa osviežujúco temné popisy hry otome, London Detective Mysteria vás upúta svojím rozprávaním a visí na ňom svojím krásnym umením a prísľubom romantiky.

Viac informácií Recenzia London Detective Mysteria Review

London Detective Mysteria Artwork

Odstupte od povinností a mám anime mužov k romantike. Tajomstvo londýnskeho detektíva je otome titul z 19. storočia v Anglicku. Niektorí z našich najobľúbenejších detektívov a zločincov z beletrie sú pripravení na lásku. Hovoríme o synoch Sherlocka Holmesa, Johna Watsona, Kogora Akechiho a džentlmena Zlodeja Lupina. Tiež Jack Rozparovač. V tejto hre môžete randiť s Jackom Rozparovačom.

Šťastnou dámou, ktorá si týchto pánov zamilovala, je slečna Emily Whiteley (meno si môžete zmeniť, ak si prajete). Je na misii pomstiť svojim zavraždeným rodičom a po svojom boku má dôveryhodného komorníka Pendletona. Batman, slečna Whiteleyová však nie je. Napriek odhodlanému a dobre mienenému prístupu sa žena dostane do problémov častejšie, ako je užitočné. Nevadí, nechýbajú muži, ktorí sa uchádzajú o pozíciu jej osobného záchrancu.

Rodinné vyšetrovanie slečny Whiteleyovej zostáva veľmi v pozadí. Útržky informácií musia byť zhromaždené prostredníctvom objavov uskutočnených na každej z hlavných trás. Namiesto toho sa pozornosť sústredí na desať kapitol rôznych záhad, ktoré treba vyriešiť. Simulátor randenia, ktorý rozdáva mini príbehy, ako je tento, je zriedkavý, ale decentné písanie drží všetko pohromade. Slečna Whiteleyová navštevuje hodinu detektívov na Harringtonskej akadémii, takže prípady, ktoré sa okolo nej objavujú, sa zdajú byť prirodzené. Poskytuje tiež dosť jedinečný spôsob trávenia času s inými postavami, či už sú to priatelia alebo milostné záujmy.

Screenshot londýnskeho detektíva Mysteria

Na záhadných príbehoch som sa spočiatku tešil z mechanika Detective Diary, ktorý je vysvetlený už skôr ako spôsob zaznamenávania svedeckých výpovedí a ich použitie na riešenie prípadov - súčasný kúsok dialógu uložíte stlačením tlačidla Štart. Bol som pripravený Eso právnik sakra z tejto hry. Začalo sa podrobné zapisovanie poznámok. Bol som pripravený, že sa niekto pošmykne, aby som mu mohol zamávať do tváre knihou dôkazov.

Na moje veľké smútok detektívny mechanik nie je potrebný. Riešil som prípady pred svojimi spoločníkmi v hre, ale bol som požiadaný, aby som pomohol iba raz. Pri zriedkavej príležitosti, keď je slečna Whiteley požiadaná o stanovisko, má dáma tendenciu zahmlievať svoj predvídaný dialóg bez toho, aby mi dala šancu. Prečo mi hovoríte, aby som aktívne riešil prípady, a potom sa rozhodol, že na to nie som dosť šikovný? Aj ja chcem byť detektív!

Nič spoločné, po spoločnej trase prichádza ďalších päť kapitol, ktoré konečne obsahujú nejakú romantiku. Považujte ma za nepozorného. Komu pôjdete po ceste, závisí od toho, ako sa do tej doby odpovedalo na voľby. Štandardné veci. Príbeh sa u každého chlapa mení, hoci všetci majú rovnakú tienistú organizáciu. Každá z nich má tiež veľmi odlišný prístup k láske. Myslím, naozaj očakávate červenajúce sa sonety od nepríjemného Holmesa alebo podráždeného Jacka? Radšej choďte za Watsonom alebo Lupinom. Všetci ma však prinútili cítiť sa v teple a prítulne tým, že som ukázal svoje roztomilé stránky, a to je všetko.

Všimnite si ako Tajomstvo londýnskeho detektíva je viac o tom, byť detektívom, ako otravovať mužov. Toto hodnotenie pre dospelých je určené na popisy zločinov a vrážd, ktoré boli svedkami, a nie na zapálené milostné scény. Mnoho obrázkov je príjemne opisných - napríklad čepeľ kovových pazúrov Jacka, ktorá je stále zafarbená krvou jeho predchádzajúcej obete, keď ich ovinie okolo krku inej dámy. Pre mňa táto temná estetika funguje naozaj dobre, pretože dáva romantike osviežujúce pozadie. Je síce spravodlivé povedať, že tí, ktorí očakávajú roztomilý a nadýchaný simulátor randenia, môžu byť trochu zaskočení.

V šere a zániku je veľa hlúpych a koketných momentov. Musíte sa len pozrieť na všetky odkazy, na ktoré sa autori vkĺzli, a zistiť, koľko zábavy ich bavilo. Napríklad syn Sherlocka Holmesa, ktorý sa volá Herlock, by mohol byť ľahkým odkazom na Herlocka Sholmesa z románov Lupina od Maurice Leblanca. Ako niekoho, kto študoval históriu Jacka Rozparovača, som sa obzvlášť potešil presným popisom obetí, veľkému využitiu listu Dear Boss a zmienke o Saucy Jackovi. Skutočne sa im podarilo tieto informácie využiť, zatiaľ čo vo mne vzbudzoval sympatie a pochopenie slávny brutálny vrah. Pôsobivé.

Apropo veci Tajomstvo londýnskeho detektíva robí dobre, musím spomenúť umelecké diela. Teraz mi nepríde žiadny z mužov neuveriteľne atraktívny, ale stále sú dosť roztomilý na to, aby ocenili množstvo zahrnutých CG. Veľká pozornosť sa venovala kostýmom a pozadiu, ktoré majú pravý vzhľad z 19. storočia. Stále som tlačil preč, aby som si lepšie prezeral všetky detaily. Dobre, takže Watsonove vlasy sú pre túto dobu trochu otázne a Jackov klobúk celkom nesedí, ale nie je to dostatočne rušivé na to, aby ho to skutočne zaujímalo.

Či už na mieste činu alebo zabalený v náručí partnera, Tajomstvo londýnskeho detektíva je neustále pútavý. Iste, existuje niekoľko problémov so stimuláciou a hra mi nedovolila byť detektívom, ako som chcel. Malé niggle však nestačia na to, aby ovplyvnili skvelé rozprávanie, pekné umelecké diela alebo roztomilé romániky. Prinútil som Jacka Rozparovača, aby sa zamiloval, padol do oka gentlemanovi Zlodejovi a požiadal ma Holmes mladší, aby som s ním zostal. Čo viac potrebujete?

Táto recenzia vychádza z verzie hry PlayStation Vita. Kópiu s recenziou poskytla spoločnosť XSEED Games.

jason biggs oranžová je nová čierna