Life Is Strange: Episode 4 - Dark Room Review

Recenzia: Life is Strange: Episode 4 - Dark Room Review
Chad Goodmurphy

4
On28. júla 2015Naposledy zmenené:28. júla 2015

Life is Strange: Episode 4 - Dark Room je ľahko zatiaľ jednou z najlepších epizód hry, čo hovorí veľa. Nielen, že úspešne nadväzuje na črevnú razanciu, ktorá bola zakončením jeho predchodcu, ale taktiež veľmi zaujímavým spôsobom napreduje v sprisahaní a končí šokom, ktorý hráčov opäť nechá bez dychu.

Viac informácií Life is Strange: Episode 4 - Dark Room Review

screenshot7

Keď sme sa naposledy ujali úlohy pani Maxa Caulfielda, mladá študentka fotografie ešte stále držala svoje emócie po tom, čo zachránila priateľa pred samovraždou. Aj keď by to stačilo na to, aby jeden človek prešiel, Max nebol schopný to vziať na ľahkú váhu alebo vyhľadať pomoc od licencovaného profesionála. Namiesto toho sa s priateľkou Chloe Price prinútili pokračovať v hľadaní ďalšej nešťastnej duše, ktorou bola nezvestná Rachel Amber. Jej zmiznutie je koniec koncov chrbticou, ktorá drží pozornosť dievčat v DONTNOD’s Život je zvláštny , Hra, ktorá sa stala jedným z najlepších epizodických zážitkov.

Maxove boje samozrejme nezačínajú ani nekončia duševným zdravím jej priateľa alebo obavami o nezvestnú študentku Blackwell Academy, pretože na našej mladej hrdinke je niečo zvláštne. To znamená, že jej schopnosť pretočiť čas, niečo, čo sa stalo silnejším počas tretej epizódy Život je zvláštny , pretože pani Caulfieldová zistila, že jej sily jej môžu poslať roky do minulosti pomocou fotografie ako katalyzátora. Bolo to prinajmenšom zaujímavé odhalenie a také, ktoré vstúpilo do hry spolu s myšlienkou, že by sme možno mohli zachrániť Chloeinho zosnulého otca pred jeho nešťastnou autonehodou. Zmena tejto veľkej životnej udalosti však mala neznesiteľné následky, ktoré viedli k tomu, že Chloe bola po vlastnej nehode odsúdená na ventilátor a elektrický invalidný vozík.

Koniec teórie chaosu - koniec Chloe, ktorý prichádza ku dverám v paralyzovanej podobe - je jedným z najpamätnejších šokových zakončení, aké kedy recenzent zažil, a to pravdepodobne platí pre veľa Život je zvláštny Fanúšikovia. Bolo to náhle, neočakávané a absolútne nasávajúce dušu a prinieslo to črevný úder, z ktorého sa zotavilo celé dni. Vďaka otázkam, ktoré vzniesol, bolo dvojmesačné čakanie na epizódu 4 ešte náročnejšie, ako by už bolo, vzhľadom na pôsobivé a pohlcujúce vlastnosti hry.

Našťastie nastal čas a Life is Strange: Episode 4 - Dark Room je konečne k dispozícii na všetkých podporovaných platformách. A verte mi, keď poviem, že sa oplatilo čakať. Pokiaľ ide o možnosti a významné udalosti, Dark Room by sa v skutočnosti dal považovať za jednu z najlepších epizód série.

x Life Is Strange: Episode 4 - Dark Room Review 1 of 5
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
TransformátoryLorem Ipsum1 z 5

Veci sa obnovia krátko potom, čo sme skončili. Max a Chloe sa vybrali na prechádzku po problémovej pláži v zálive Arcadia, kde podivné udalosti v oblasti životného prostredia spôsobili, že mnohé veľryby boli na dne a hnili. Chloe je samozrejme na invalidnom vozíku a mimo domu pravdepodobne raz za čas. Narieka, ako ju ostatní priatelia neprišli navštíviť, a povzdychne si o svojom živote, ale okolo svojho starého priateľa, ktorý jej veľmi chýbal, si udržiava zdanlivo šťastného ducha. Nie vždy to tak však je a jej skutočné pocity prinútia Maxa urobiť ešte najťažšie rozhodnutie.

Pri riešení citlivých problémov a strašných vedľajších účinkov si Dark Room vyžaduje svoj čas a pomaly sa otvára. Max, ktorá nedokáže prezradiť svoje tajomstvo chorému priateľovi alebo otcovi, ktorý teraz bojuje s lekárskymi predpismi a čelí uzavretiu svojho domova, interne bojuje s jej voľbami a niečo s nimi robí, čím pošle zápletku naspäť v smere záhadnej Rachel Amberovej. zmiznutie. Preto sa zvyšok tejto prekvapivo zdĺhavej epizódy zaoberá najpálčivejšou záhadou tejto hry. A tým sa Max a spoločnosť dostanú do temnejších a nebezpečnejších situácií, ktoré hráča prinútia premýšľať a konať inteligentne.

Povedať, že sa počas toho stane veľa, Život je zvláštny Najdlhšia a doteraz najdrsnejšia epizóda by bola nedocenením. Je tu viac tínedžerských drám, to áno, ale hlavné kúsky skladačky sa začnú skutočne zameriavať a pred začiatkom úverov príde na rad aj ďalší šokujúci koniec. Ocitnete sa ohromení, zmätení a konfliktní a budete si opäť želať možnosť rýchleho posunutia času dopredu, kým vyjde ďalšia epizóda.

screenshot8

To znamená, že napriek všetkému pokroku a pôsobivým vlastnostiam Tmavá miestnosť nie je dokonalý. Jeho dĺžka je prekvapením, ale aj prekážkou, pretože problémy s stimuláciou sa objavujú počas pomalých a plodných chvíľ. Patrí sem pomalá vyšetrovacia scéna, kde hráč dostane veľa stôp a má za úlohu ich dať dokopy do bezpečných priestorov spálne. Potrebujem to z hľadiska príbehu, ale bol by som rád, keby DONTNOD mohol urobiť tento proces zaujímavejším, ako to nakoniec bolo.

Pokračovanie, jedna z mojich najobľúbenejších vecí Život je zvláštny vždy bol spôsob, ako zabezpečiť, aby sa zberateľské predmety cítili organicky, a to tu pokračuje. Max je koniec koncov študentka fotografie, takže umožniť jej nájsť a vytvoriť jedinečné obrázky prostredia okolo nej je geniálny spôsob, ako nielen predĺžiť každú epizódu, ale aj prinútiť hráča, aby venoval pozornosť. Čo sa týka pridelenia tejto epizódy, je ťažšie ich nájsť, takže sa pripravte na ďalšie hlboké presviedčanie.

Nakoniec, aj keď je to pre svoje dobro príliš pomalé, Life is Strange: Episode 4 - Dark Room je sila, s ktorou treba rátať. Nielen, že je to veľmi dobrý a nakoniec nezabudnuteľný oblúk sám o sebe, ale tiež nastavuje vzrušujúce finále už tak skvelej hry. Nespi na tom, priatelia.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre Xbox One, ktorú sme dostali.

Life is Strange: Episode 4 - Dark Room Review

Life is Strange: Episode 4 - Dark Room je ľahko zatiaľ jednou z najlepších epizód hry, čo hovorí za veľa. Nielen, že úspešne nadväzuje na črevnú razanciu, ktorá bola zakončením jeho predchodcu, ale taktiež veľmi zaujímavým spôsobom napreduje v sprisahaní a končí šokom, ktorý hráčov opäť nechá bez dychu.