Recenzia: Leo's Fortune Review
Eric Hall

4
On8. septembra 2015Naposledy zmenené:8. septembra 2015

Ak ste ochotní nahliadnuť za svoju krátku dĺžku, Leo's Fortune je dômyselne navrhnutý a nádherne vykreslený príklad plošinového zlata.

Viac informácií Lev

Leos Fortune 01

Zatiaľ čo prechod z konzoly na mobil sa stal trochu bežným javom, presun z mobilu na konzolu bol o niečo menej populárny. Iste, vyskytli sa aj nejaké veľké prevádzače mien, ako napr Nahnevané vtáky a Halo: Spartan Assault , ale v skutočnosti platí, že čím menej sa o nich hovorí, tým lepšie. Je prekvapujúce, že najlepšie príklady tohto posunu pochádzajú od menších vývojárov, ako je Frogmind ( Badland ) alebo v tomto prípade 1337 & Senri. Pri štúdiu pôvodného vydania pre iOS a Android priniesli obe štúdiá spolu s Tilting Point uznávané publikum Leo’s Fortune na súčasné konzoly, Mac a Windows PC.

Prišiel som s niekoľkými rôznymi spôsobmi popísania titulárnej postavy v jazyku Leo’s Fortune , ale myslím si, že najviac mu vyhovuje, že je to kooshball podobný Scrooge McDuck s fúzikmi a ruským prízvukom. Je to nenásytný blázon a potom, čo jeho majetok za záhadných okolností zmizne, musí sa vydať, aby si ho priniesol domov. Zlodej, ktorý si Leo myslí, že je jedným z jeho odcudzených príbuzných, mu možno z hĺbky srdca ochotne vytýčil cestu zlatých mincí, po ktorej má kráčať. Aj keď sa to môže javiť ako pasca, musí v tom pokračovať, s nádejou, že zistí, kto tento nepríjemný zločin udržal.

Leopoldov príbeh, ktorý je rozprávaný prostredníctvom čiernobielych scénok, je dosť neškodnou záležitosťou a v čase, keď sa dostanete cez jeden z predchádzajúcich svetov, budete mať dobrú predstavu o tom, kam až sa jeho dejom dospeje. Aj keď je to pomerne predvídateľný príbeh, hlas z Leva je taká radosť počúvať. Prízvuk je smiešny, najmä pokiaľ ide o tribla s knírami, ale zapadá do sveta mimo hry.

Aj keď upustí od pôvodného dotykového ovládania, Leo’s Fortune zostáva tradičnou plošinovka s bočným rolovaním. V 24 hlavných úrovniach má Leopold skákanie, kĺzanie a búchanie po ceste cez rôzne nebezpečné miesta. Nie sú tu nijakí nepriatelia ani šéfovia, ktorých by ste sa mali báť, takže hlavným nebezpečenstvom, ktorému náš hrdina čelí, sú rôzne ostré prekážky, ktoré sa mu valia po ceste.

Leos Fortune 02

Bez problémov, ktoré by bolo možné navrhnúť, dokázali 1337 & Senri urobiť ovládanie čo najštíhlejšie a najjednoduchšie. Môžete dvakrát klepnúť na tlačidlo skoku, aby sa Leo nafúkol a kĺzal, zatiaľ čo iné tlačidlo mu umožní presunúť váhu nadol, čo mu spôsobí poklesnutie k zemi. Aj keď sa tieto zjednodušujúce ovládacie prvky môžu javiť ako škoda, vývojárom sa podarilo efektívne navrhnúť každú úroveň tak, aby nikdy nemala pocit, že robíte to isté naraz. Napríklad jedna časť úrovní obsahuje silné poryvy vetra spôsobujúce zmätok, cez ktoré je možné prechádzať pri kĺzaní a klesaní. Ďalšia časť sa odohráva prevažne pod vodou, kde môže Leopold klesnúť na dno, ale ak sa rozhodne nafúknuť, strieľať silou naspäť naspäť nahor.

Nenechajte sa však zmiasť nedostatkom opozície Leo’s Fortune môže byť niekedy vyložene brutálny. Lev môže utrpieť iba jediný zásah, takže navigácia v bludiskách a hádankách plných hrotov je oveľa naliehavejšia, ako by to bolo v prípade, keby dostali zdravotnú tyčinku. Prvé asi štyri úrovne berú veci pomaly, ale akonáhle titul začne hádzať rotujúce ostnaté plošiny, skaly vyvážené palicami, ktoré sa dajú ľahko sklopiť, a bleskovo na vás zaznie bzučiak, začnete vidieť, že hra nie je taká ľahký a nadýchaný ako náš hrdina. Našťastie sa ovládacie prvky počas týchto náročných úsekov z veľkej časti držia, aj keď sa párkrát stalo, že som z malej strany skĺzol z rovnej plošiny s malým pohybom. Aj keď zhovievavý systém kontrolných bodov tento problém vyrovnáva, určite ma bugoval niekoľkokrát, keď k nemu došlo.

Najväčší problém s touto hrou, ktorý môže pochádzať z jej mobilného pôvodu, je ten, že je príliš krátky. Jeho 24 úrovní mi trvalo len asi tri hodiny, aj keď som z nich nebol tri hviezdičky.

bude pokračovanie dexter

Ak chcete získať všetky tri hviezdy pre každú úroveň, musíte zhromaždiť všetky mince, skončiť v určitom čase a postupovať bez toho, aby ste zomreli. Toto je viac-menej nastavené, aby sa ľudia vrátili späť do hry, ale získanie určitého počtu hviezdičiek v každej úrovni odomkne bonusové minihry a po dokončení hry sa otvorí aj režim Hard Mode, v ktorom budete hrať úlohy. celý bez umierania. Aj keď lacná cena (6,99 USD) pomáha zmierniť tento problém, bol by som rád, keby bolo pridaných niekoľko ďalších úrovní.

Leos Fortune 03

Aj keď som nikdy nemal možnosť hrať pôvodné vydanie, podľa väčšiny účtov Leo’s Fortune bol jeden dobre vyzerajúci titul. A vďaka využitiu energetickej výhody, ktorú poskytujú konzoly súčasnej generácie, sa hra teraz môže pochváliť vizuálnym rozlíšením 1080p HD. Úprimne povedané, keby som ešte nevedel o jeho histórii, nikdy by som nevedel, že začal život ako mobilné vydanie, pretože vyzerá nádherne. Lev vyzerá primerane chlpato, ale skutočné zvýraznenie pochádza z úrovní. Miesta sú jedinečné a osvetlenie jednotlivých pódií patrí k tomu najlepšiemu, čo som v plaformátore videl. Či už je to horiace slnko cez púšť, alebo kývajúce žiarovky, efekt je skvelý.

Aj keď to môže znieť ako hyperbola, Leo’s Fortune pripomína mi modernejšiu Donkey Kong Country . Iste, nemusí to obsahovať krokodíly, za ktoré môžete hádzať sudy, ale rovnako vynikajúce platformovanie je vidieť v oboch tituloch. Porovnanie s ikonickým vydaním Rare by mohlo pochádzať aj z grafiky, ktorá má rovnaký vzhľad CG, aj keď HD tu vyzerá lepšie. Aj keď by som nešiel až tak ďaleko, aby som tvrdil, že sa to vyrovná dobrodružstvu DK, aj napriek jeho krátkej dĺžke je to ďalšie solídne vydanie v žánri ožívajúcich platforiem.

Táto recenzia bola založená na verzii titulu pre Xbox One, ktorá nám bola poskytnutá na účely kontroly.

Leo's Fortune Review