Recenzia LEGO DC Super Villains

Recenzia: Recenzia LEGO DC Super Villains
Brad Long

3.5
On16. októbra 2018Naposledy zmenené:16. februára 2019

Aj keď sa vzorec pre hry LEGO za posledných šesť rokov zväčša nezmenil, LEGO DC Super Villains je stále príjemným zážitkom za predpokladu, že netrpíte únavou z LEGO.

Viac informácií Recenzia LEGO DC Super Villains

Franšíza Batman je takmer určite jednou z najobľúbenejších franšíz, ktorú spoločnosť TT Games používala na prekrytie svojej klasickej formule LEGO. Vývojár, ktorý už má na svedomí tri hry, sa teraz rozhodol preskúmať svet Batmana - a širší DC Universe - z objektívu darebákov. V centre pozornosti sú napríklad Joker, Lex Luthor, Eobard Thawne, Harley Quinn a ďalší LEGO DC Super Villains , aj keď vyrozprávaný príbeh, bohužiaľ, neponúka nič čerstvé ani vzrušujúce a ani jeho hrateľnosť.

upírske denníky 6. sezóna - 22. epizóda

Na základnej hre v hrách LEGO samozrejme nie je nič zásadne zlé. Vezmete si skupinu postáv, z ktorých každá má svoje vlastné schopnosti, a prechádzate každou úrovňou, cestou bojujete so stúpencami a riešite hádanky. Schopnosti každého hrdinu sa používajú na konkrétne hádanky - niektorí hrdinovia strieľajú lasery, ktoré vyhodia do povetria zlaté bloky, zatiaľ čo iní môžu vyrábať platformy zmrznutím vody. K dispozícii máte obrovské množstvo právomocí, hoci tu nie je ponúkané nič nové LEGO Batman 3.

Jeden aspekt, ktorý vyniká LEGO DC Super Villains je, že si musíte vytvoriť svojho vlastného zloducha. Začína sa to vytvorením vlastnej LEGO minifigúrky, úpravou vlasov, farieb, kostýmov atď. Potom to bude zaujímavé miesto, pretože si potom môžete vybrať, aké superveľmoci budú mať v hre. Už na začiatku môžete dať svojmu darebákovi speedsterovi sily a akrobaciu. Postupom hry bude vaša vytvorená postava schopná prevziať nové sily a získať nové kostýmy, aby ste mohli na svojej tvorbe stavať v priebehu hlavného príbehu.

LEGO DC SUPER VILLAINS

Spôsob, akým je hra napísaná, znamená, že postavy v hre neustále obtekajú meno a pohlavie vášho zloducha. Jednoduché volanie vás Rookie pre celú hru a oznámenie toho, že veľa nehovoria, nakoniec vyšlo ako lenivé písanie a príbeh mohol byť prepracovaný o niečo ťažšie, aby sa vaša postava vo vesmíre cítila viac vítaná, že majú byť súčasťou.

príves americkej občianskej vojny Captain D23

Príbeh je tiež unavený. Ligu spravodlivosti odviezol Crime Syndicate, takže Zem bola úplne otvorená na útok tímu Super Villain. Zatiaľ čo všetci na Zemi veria, že Syndikát kriminality je tímom hrdinov menom Justice Syndicate, Harley Quinn prezerá ich masku a získava tím vlastných superzloduchov, aby zachránil Zem pred Kriminálnym syndikátom. Samozrejme, plánujú ovládnuť planétu sami, keď budú hotoví, ale myšlienka využiť darebákov ako hrdinov sa zdá byť neinšpirovaná. Mohla to byť príležitosť vidieť temnú stránku vesmíru LEGO - namiesto toho nám ostáva hranie hrdinu.

Macklusterov príbeh stranou, LEGO DC Super Villains ponúka širokú škálu fanúšikovských služieb a humoru. Mark Hamill, ktorý sa zrejme nikdy nedokáže dostať preč od Jokera, naďalej vyjadruje klaunského princa zločinu, sedem rokov po odchode z postavy v r. Arkham Knight . Podobne sa vracia Kevin Conroy ako Batman, pričom Tara Strong si zopakovala úlohu Harley Quinn. Roger Craig Smith hrá v zábavnej podobe Batmanovo alter-ego zo Zeme 3 Owlman. Podobne John Barrowman z Šípka televízny seriál hrá Malcolma Merlyna a Brandon Routh, ktorý na obrazovke hral Supermana aj Atom, z nejakého dôvodu hrá rolu Shazama. Napriek tomu je ťažké poprieť skutočnosť, že hlas je v celom rozsahu kvalitný a prispieva k tomu, že sa tieto humorné tóny objavia častejšie.

LEGO DC SUPER VILLAINS

Pokiaľ ide o vizuálny štýl, LEGO DC Super Villains je presne to, čo by ste od hry LEGO očakávali. Je to svojou povahou zjednodušujúce, aj keď sledovanie toho, ako sa veľké vozidlá a príšery vytvárajú úplne z dielikov LEGO, ukazuje na odhodlanie pracovníkov TT Games. Niektoré výtvory nájdené v doupěti Poison Ivy vyzerajú, akoby boli vytvorené s tisíckami dielikov LEGO. Vďaka tejto hre je celý zážitok oveľa podrobnejší ako vyzerá na povrchu.

teen wolf sezóna 3 epizóda 22 celá epizóda

Aj keď mám pocit, že sa do tejto hry vlieva veľa lásky - možno viac ako do väčšiny LEGO hier -, nemôžem si pomôcť, ale cítim, že ten istý vzorec, ktorý sa používa od roku LEGO Batman 2 jednoducho sa necíti ako niečo, čo by sa malo recyklovať o šesť rokov neskôr. Táto hra ponúka otvorený svet, aj keď sa tu naozaj neoplatí robiť, kým nebude dokončený hlavný príbeh. Na mape je veľa a veľa ikon, ktoré označujú zaujímavé miesta, ale pre 90 percent príbehu sa vás jednoducho posmievajú, pretože sa ukážu ako nedostupné, kým sa na konci neodomkne hra zadarmo. Jediná hra, ktorá unikla z tohto vzorca - a ako výsledok sa ukázala byť neuveriteľne zábavná - bola LEGO City Undercover , takže to nie je tak, že by nebolo možné vydariť ďalšiu úspešnú hru.

Samotné podsvetie sa cíti dosť nedovarené. V minulých hrách sme mali preskúmať celý Gotham City. LEGO DC Super Villains posúva túto myšlienku o krok ďalej a predstavuje ďalšie mestá a obce vrátane Smallville a Metropolis. Problém je v tom, že všetky sú spojené s mestom Gotham City, vďaka čomu sa cítia ako jedno veľké mesto s rôznymi predmestiami. Necíti sa reprezentatívne ako v DC Universe ako celku, aj keď som si užíval dotyk, keď som mal Metropolis, aby si vždy užíval pekný, slnečný deň, zatiaľ čo Gotham bol neustále uvrhnutý do temnej a ponurej noci.

LEGO DC SUPER VILLAINS

Popularita superzloduchov v poslednej dobe, ako sa to podobá filmom, zvyšuje Jednotka samovrahov a Venom môže dosvedčiť. Výsledkom je, že teraz máme LEGO hru zameranú na darebákov z DC Universe, a hoci príbeh chýba, vtipy a hlasové úpravy to vynahradzujú. Či už je to v dobrom alebo zlom, LEGO hry ako celok sa za posledných šesť rokov príliš nevyvinuli a zdá sa, že sa tak skoro nezmenia. Ak ťa recept na hry LEGO zatiaľ nebaví, LEGO DC Super Villains ponúka dostatočnú hodnotu pre zábavu, čím ju (mierne) predchádza svojim predchodcom.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PlayStation 4. Kópiu nám poskytla spoločnosť Warner Bros Interactive Entertainment.

nevyžaduje obloha nikoho playstation plus
Recenzia LEGO DC Super Villains