Recenzia hry Legends of Tomorrow Season 2

Recenzia: Recenzia hry Legends of Tomorrow Season 2
Robert Yaniz ml.

2.5
On9. októbra 2016Naposledy zmenené:9. októbra 2016

Významná hosťujúca hviezda dodáva malým časom časovým skokom tímu dobrodružstvá. Dúfame, že 2. sezóna Legend of Tomorrow kladie v nadchádzajúcich epizódach väčší dôraz na charakter ako príliš spletitý dej.

Viac informácií Recenzia hry Legends of Tomorrow Season 2

Za posledných pár rokov sa program CW čoraz viac obsadzoval hitovými sériami založenými na ikonických superhrdinoch DC Comics ako Green Arrow, The Flash a (od tohtoročnej jesene), Supergirl. Aj medzi jej rovesníkmi potom Legendy zajtrajška vždy bol odľahlý.

Pôvodne sa hovorilo, že ide o spinoff zameraný na fanúšikov obľúbeného Brandona Routha Šípka postava Ray Palmer aka The Atom, táto séria sa zakorenila v pestrom tíme podporujúcich hráčov z týchto šou aj Blesk . Ukotvený (zdanlivo) Arthurom Darvillom ako Rip Hunter, Legendy zajtrajška fungoval ako kolektívny taviaci kotol pre Arrowverse a dával prehliadkam miesto na rozprávanie príbehov, ktoré by sa nezmestili do inak tradičného rozprávania. Prečo teda je Legendy zajtrajška nie je zábavnejšie sledovať?

celá bezplatná epizóda chodiacich mŕtvych

Jasne koncipovaný ako akýsi druh starostlivosti o diabla Strážcovia galaxie riff (nevypúšťať celú debatu Marvel verzus DC, ale podobností je neúrekom), Legendy zajtrajška by mali mať so sebou rovnaký neobmedzený potenciál ako zariadenie na cestovanie v čase, ktoré poháňa príbeh vpred. Napriek tomu z mnohých dôvodov (nedostatok definitívnej hlavnej postavy seriálu, jeho mimozemské dejové línie, nedostatok významného zdrojového materiálu pre komiksy atď.) Film Out of Time odštartuje sezónu 2 príbehom, ktorý nakoniec stagnuje napriek nastaveniu niektorých drastických zmien pre nadchádzajúcu sériu epizód.

Po zničení Time Masters sa zdá, že samotné Legendy sú viac než len ich potrebným problémom. A tak pripadá Nateovi Heywoodovi - samozvanému detektívovi času -, aby vyhľadal Olivera Queen (hosťujúca hviezda Stephen Amell) a určil osudy hrdinov.

Pokračujte v čítaní nižšieVideá Pozerajte viac originálnych videí

Nasleduje epizóda, ktorá nasleduje šesť mesiacov po finále sezóny 1 a zaznamenáva (ne) dobrodružstvá tímu v čase, keď sa pokúšajú napraviť pretrvávajúce aberácie v celej histórii, vyrozprávané predovšetkým z pohľadu Micka Roryho (Dominic Purcell). Vracajúci sa členovia hereckej zostavy - napríklad Routh a Caity Lotz ako Sara Lance / White Canary - naďalej dobre zvládajú svoje úlohy, pričom Lotz predovšetkým poskytuje tejto kapitole emocionálnu rezonanciu, ktorú potrebuje.

Šou sa baví na hádkach s historickými postavami a poskakovaní časových období, na ktoré sa okamžite pozerá, ako napríklad na sezónu Skok napchatý do jedinej epizódy televízie. Známe tváre (darebné, aby sme boli konkrétnejšie) vyskočia tiež, aby spôsobili zmätok, a práve toto spojivové tkanivo pre obe Šípka a Blesk ktoré sa naďalej zachovávajú Legendy zajtrajška nad vodou.

Napriek talentovanému daru a sľubnému predpokladu Legendy zajtrajška nemôže uniknúť nepopierateľnému faktu, že sa cíti ako prehriata premena dejových línií, ktoré už fanúšikovia videli v iných šou Arrowverse. Koncepčne by si séria mohla priať odlíšiť sa od svojich predkov, ale za svoju existenciu vďačí tomu, čo prišlo predtým, keďže ide o priamy spinoff Šípka a Blesk . Jeho budúcnosť navyše závisí aj od znalostí fanúšikov a nadšenia pre prvky predstavené na týchto ďalších predstaveniach.

divadlá dragon ball z filmu 2019

Zatiaľ čo sa sezóna 1 výrazne oprela o darebáka Vandala Savagea (Casper Crump), zdá sa, že táto várka epizód je naozaj spoliehajúc sa na službu fanúšikov pre jej hlavný dej, ktorý priláka pozornosť divákov. Je iróniou pre šou cestovania v čase s takýmto nadhľadovým názvom, Legendy zajtrajška skutočne nemôže prestať žiť v minulosti. Pritom sa javí ako jasný najslabší článok v časopise The CW seriálu série DC Comics, aj keď prináša svoj spravodlivý podiel zábavných, ale odvodených momentov. Možno sa len čudovať, ako dlho sa šou dokáže udržať, kým sa oficiálne minie vypravovacia cesta.

Na koniec, Legendy zajtrajška je skvelá séria pre fanúšikov, ktorí zúfalo chcú každý týždeň stráviť ďalšiu hodinu životom v Arrowverse. Stále však nemá čo ponúknuť, okrem toho, že slúži ako záchytné úložisko pre všetky vynikajúce vedľajšie postavy zo sesterských šou. V mnohých prípadoch týmto hrdinom chýba hĺbka a zložitosť, ktorá je nevyhnutná na to, aby mohli série niesť sami, a panovačná, príliš komplikovaná zápletka a rýchle tempo ich oberajú o možnosť hrať si navzájom ako efektívny súbor.

Fanúšikovia sezóny 1 by mali byť rovnako šokovaní a nadšení z toho, čo Out Of Time nastavuje. Avšak Legendy zajtrajška je jednou z tých sérií, ktorú stojí za to pridať do poradia iba pre tých, ktorí už jej fanúšikmi sú Doktor Who spĺňa príbeh vesmíru DC. Teda až do tohtoročnej mega-crossoveru s ostatnými predstaveniami Arrowverse. Potom budeme všetko, čo sledujeme.

WeGotThisCoveredGaléria Legends of Tomorrow Season 21z71
Kliknutím preskočíte Kliknutím obrázok priblížite Recenzia hry Legends of Tomorrow Season 2