Recenzia premiéry seriálu Posledná loď: Šiesta fáza (1. sezóna, 1. epizóda)

posledná loď

Posledná loď mala včera premiéru na TNT a položila základy pre a Svetová vojna z - osobitý príbeh (mínus zombie), ale nemuselo to byť epické televízne podujatie, ktoré diváci očakávali.

Aj keď bola táto šou viazaná na televíziu, ktorú musíte nevyhnutne sledovať, pilotná epizóda, Fáza šesť, nepriniesla nič ohromne originálne a diváci tak mali znepokojujúci pocit deja vu. Posledná loď je šialene predvídateľná od začiatku do konca, od tajnej vedeckej exkurzie až po záverečnú inšpiratívnu reč. Ak má relácia šancu uspieť, bude musieť vytiahnuť niektoré zásadné dejové zvraty - a to rýchlo. Okrem toho toho nie je veľa Posledná loď musí ponúknuť to, čo diváci ešte nevideli.

Prehliadka sa sústreďuje na myšlienku pandémie, ktorá sa ľudskými zásahmi rýchlo rozšírila do celého sveta, čo ochromilo organizovanú vládu ako celok a 80% populácie zomrelo alebo zomrelo. Jednej lodi sa však podarilo (napriek všetkej pravdepodobnosti) zostať v bezpečí pred rozsiahlou katastrofou spôsobenou vírusom - a navyše s blaženým vedomím súčasného stavu planéty. Bezpečné na palube lode je (aby Svetová vojna z porovnanie) postava Brada Pitta, v tomto prípade ženská lekárka, ktorá má rozsiahle vedomosti a zručnosti potrebné na výrobu lieku, čím šetrí to, čo zostalo zo sveta.

Herecké obsadenie Posledná loď , ktoré sú tvorené kombináciou známych tvárí a neznámych hercov, podávajú výkony, ktoré sú celkovo nevýrazné. Interakcie medzi postavami, hoci boli strategické, postrádajú chémiu a zdajú sa byť vynútené. Asi v štvrtine epizódy sa odohráva scéna, v ktorej sa kapitán Tom Chandler (Eric Dane) a doktorka Rachel Scott (Rhona Mitra) hádajú, ktorá mala potenciál udať tón ich vzťahu, až na to, že približne na 15 sekúnd , napriek dobre doručenému rozchodu, urobím dažďovú kontrolu čaju. V pilotnej časti bolo roztrúsených niekoľko ďalších momentov, ktoré mohli byť rozhodujúce pre stanovenie základnej čiary pre to, ako sa líšia aj rôzne postavy, napriek tomu šou pri sledovaní zlyhala.