Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends Review

Recenzia:Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends Review

3.5
On5. decembra 2015Naposledy zmenené:5. decembra 2015

Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends sa neporovnáva so sériou, ktorá ju zjavne inšpirovala, ale stále je to dosť solídny a príjemný bojovník.

kungfupandashowdown-02

Zatiaľ čo spoločnosti Disney a Pixar stále vládnu v oblasti divadelnej animácie, spoločnosť Dreamworks v priebehu rokov produkovala niekoľko kvalitných filmov, pričom vrcholom bola Kung fu panda série. Príbeh nepravdepodobného hrdinu Po a jeho dobrodružstiev rastúceho bojovníka boli veľkým hitom a s tretím vstupom do franšízy, ktorá sa do kín dostane budúci mesiac, Little Orbit a vývojár Vicious Cycle vytvorili novú multiplatformovú hru na zapojenie, ktorá má pomôcť propagovať to.

Namiesto toho, aby ste sa držali deja súčasného filmu ako minulé hry, Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends slúži skôr ako najväčšie hity postáv a prostredí franšízy, než ako príbehový príbeh. Robí to tak, že ponúka rôznorodý zoznam bojovníkov, ktorí môžu hrať ako v 2D bojovej hre pre 4 hráčov s veľkým množstvom mechaniky, ktorá pochádza z Super Smash Bros. série. A ako sa ukázalo, hra je v skutočnosti celkom zábavná, keď sa dokázala odkloniť od nekvalitnej stigmy, ktorou nakoniec trpí väčšina licencovaných titulov. Existujú určité určité problémy s jeho prezentáciou a množstvom obsahu a to neprospieva titulom, ktoré ho inšpirovali, ale stále je to niečo, čo si fanúšikovia série budú chcieť pozrieť.

Táto hra umožňuje hráčom vybrať si z 20 bojovníkov a 12 etáp, všetko na základe umiestnenia z filmov a s jedinečnými nebezpečenstvami na javisku. Na zozname sú Po, jeho bojovníci za zvieratá a mentori Shifu a Oogway, spolu s hlavnými záporákmi z oboch existujúcich filmov a rôznymi spojencami a poskokmi. Ak to nestačí, nezabudnite, že ďalších niekoľko znakov (od Kung Fu Panda 3 ), ktoré budú pridané ako DLC, keď sa film dostane do kín budúci mesiac.

Hráči môžu voľne behať a skákať medzi fázami posúvania do strán a bojovať s dvoma tlačidlami. Jedno tlačidlo je jednotné medzi všetkými bojovníkmi v tom, že poskytuje tradičné útoky na blízko, ktoré je možné meniť nasmerovaním ovládacej páčky konkrétnym smerom, zatiaľ čo druhé funguje rovnakým spôsobom, ale poskytuje špeciálne pohyby jedinečné pre každého bojovníka.

pomstitelia endgame ako tony dostal kamene

Cieľom v boji nie je vyčerpať tyčinky zdravia pre každého súpera, ale napadnúť ich a zoslabiť individuálne percento pre každú postavu, ktoré začína na 100%, ale časom sa dá znížiť na 0%. Čím je percento postavy nižšie, tým viac letí, keď je zasiahnutá, s cieľom zraziť ich z pódia alebo na oblohu pre KO.

The Walking Dead Season 7 Premiéra úniku

Zúčtovanie legendárnych legiend nesnaží sa skryť Smash Bros. počiatky vôbec, pretože zvyšok jeho ovládacích prvkov je totožný so známymi mechanizmami, ako sú úskoky, drapáky, dočasné štíty, posmešky a schopnosť kombinovať dvojité skoky s horným špeciálnym ťahom. Postavy majú aj pohyby podobné Final Smash, ktoré sa volajú Awesome Attacks a sú pre ne jedinečné a pri úspešnom vykonaní môžu často priniesť KO, aj keď táto hra ich pravdepodobne lepšie vyťahuje, pretože sa zarábajú budovaním metra skôr, než dôjde k poškodeniu, než náhodné zapnutie.

Kung Fu Panda: Turnaj úžasnosti_20150325175406

Rovnaké náhodné vylepšenia tu stále existujú, pričom na bojisku sa pravidelne objavujú zbrane, vylepšovače stavu a jedlo na obnovenie zdravia. Myšlienka Smash Ponechané sú aj asistenčné trofeje s občasnými symbolmi, ktoré vyvolávajú nehrateľného bojovníka, aby určili ďalšie škody prichádzajúce do hry. Táto posledná vlastnosť sa však javí ako zmarené úsilie, pretože sa zdá, že umožňuje iba päť alebo šesť rôznych spojencov.

Všetci bojovníci zvládajú pomerne dobre a ich rozmanité pohyby zaručujú, že si hráči vyberú osobné obľúbené položky. Je tiež príjemným dotykom, že mnohé z ich Úžasných útokov priamo odkazujú na niektoré pohyby alebo akcie ich ochranných známok z filmov. Veci sa nikdy necítia tak presne a naleštene ako Smash , s tým, že najviac frustrujúcim problémom je to, ako si položky vyžadujú väčšiu presnosť, aby mohli úspešne vyzdvihnúť. Hráči, ktorí si v zápase vyberú rovnakú postavu, môžu tiež byť trochu frustrovaní, pretože bohužiaľ neexistuje spôsob, ako si zvoliť inú farbu alebo kostým.

Režimy pre jedného hráča sú obmedzené buď na zápasy proti postavám AI, alebo na trochu štruktúrovanejší režim turnaja, ktorý hráčov stavia proti desiatim kolám bojov s rôznymi podmienkami. Konvenčné časové a skladové bitky sú vpredu a v strede, existujú však aj ďalšie, vrátane variácie na Smash Bros. režim s mincami, ktorý nahrádza mince knedličkami, režim, v ktorom sa hráči snažia čo najdlhšie uchytiť korunu, a teritoriálny režim, v ktorom hráči bojujú o to, aby zostali vo zvýraznenej oblasti sami.

Turnajový režim je, bohužiaľ, ešte o niečo polovičatejší ako podobné režimy v iných moderných stíhačkách. Keď som to hral prvýkrát a vybral som si Po, rozbehol sa úvodný cutscén, v ktorom sa hral s akčnými figúrkami. To ma priviedlo k nádeji, že všetky postavy budú mať ako odmenu po spustení a dokončení turnajového režimu niektoré segmenty založené na príbehu, ale ako sa ukázalo, nikto nemá končiacu cutscénu a rovnaké intro s Poom hrá bez ohľadu na to, kto vyberieš.

Nepomáha ani to, že je málo motivujúcich k rozšírenej hre. Mimo životopisov postáv nie sú vôbec žiadne zbierkové predmety, odomykateľné postavy alebo fázy, ani nijaké doplnky. Bolo by tiež pekné mať na začiatku každej bitky rôzne úvodné postavy namiesto konzervovaných a náhodných vtipov, ako aj víťazné pózy namiesto obrazovky so statickými výsledkami.

kungfupandashowdown-03

Rovnako ako u väčšiny bojovníkov, aj tu platí, že odkiaľ pochádza skutočná príťažlivosť pre viac hráčov, našťastie to podporuje miestne aj online hranie. Viaceré online zápasy, ktoré som hral, ​​nikdy neutrpeli žiadne oneskorenie ani problémy s pripojením a predstavovali dobrú, zábavnú výzvu, aj keď absencia následných zápasov s vašimi existujúcimi súpermi absentuje, pretože hra vás jednoducho vrhne späť do hlavnej ponuky.

milióny používateľov netflixu rušia predplatné, zhromažďujú sa na nových webových stránkach

Z pohľadu prezentácie vyzerajú prostredia slušne, zatiaľ čo modely postáv vyzerajú vynikajúco, aj keď je ťažké si všimnúť ich detaily, keď sa fotoaparát tak priblíži, aby vyhovel každému bojovníkovi na obrazovke. Soundtrack, aj keď nie je fantastický, odvádza skvelú prácu pri začleňovaní známych hudobných podnetov a zvukových efektov z filmov. Aj keď je každý bojovník vyzvaný, kontrola kreditov odhalila, že Oogway a pán Ping boli jediní, ktorým sa vrátili pôvodní herci hlasu. Bez ohľadu na to, ten, kto vyslovil Po, urobil napodobeninu Jacka Blacka.

Tam majú licenciu Smash Bros. klony predtým, ale Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends sa cíti najviac pedantne identický so zdrojovým materiálom z tých, ktoré som hral. Nevyraďuje veci z parku rovnako, ako to robí inšpirácia, ale stále je to prekvapivo zábavný bojovník, keď je všetko povedané a urobené. Je zrejmé, že fanúšikovia filmov a postáv z toho vyťažia maximum, ale Smash fanúšikovia by sa tiež mali slušne zabaviť. Kung fu panda je séria, ktorá sa cíti ako prirodzene vhodná pre bojovú hru, a je uspokojivé vidieť, že v skutočnosti vyústila do relatívne dobrej.

Táto recenzia vychádza z verzie pre Xbox One, ktorá nám bola poskytnutá.