Killer Instinct: Season 3 Review

Recenzia: Killer Instinct: Season 3 Review
Eric Hall

4
On3. apríla 2016Naposledy zmenené:3. apríla 2016

Killer Instinct: Season 3 je ďalší solídny výstup od neustále sa zlepšujúceho tímu v štúdiách Iron Galaxy. Či už ste nejaký čas trénovali alebo ste vkročili do dojo prvýkrát, nájdete tu veľa príjemného obsahu.

sú agenti štítu v MCU
Viac informácií Killer Instinct: Season 3 Review

killerinstinct3

Pravdupovediac, správa mi bola dosť ľahostajná Inštinkt zabijaka sa po uvedení konzoly Xbox One reštartoval. Nechápte ma zle, bol som šťastný za fanúšikov série, ktorá sa roky usilovala o nový vstup. V srdci som však držal malú nostalgiu po ultra kombo naplnenom bojovníkovi Rare. Napriek svojej láske k bojovým hrám som sa teda od reštartu väčšinou držal ďalej.

Vďaka príchodu prvej sezóny do programu Microsoft Games With Gold som si však bojovníka užil. S druhou sezónou, ktorá pridala ďalšie postavy a nové režimy, vývojár Iron Galaxy Studios, ktorý prevzal vedenie hry Double Helix Games, dokázal, že vie, ako vyrobiť úspešného bojovníka. Teraz, takmer tri roky od začiatku projektu, Killer Instinct: Sezóna 3 by mohla byť zatiaľ najväčšou sezónou bojovníka.

Predtým, ako sa naplno vrhnem do svojich myšlienok, by som sa mal pravdepodobne otvoriť s tým, že sezóna ešte zďaleka nie je dokončená. V priebehu nasledujúcich mesiacov majú byť prepustení ďalší štyria bojovníci, vrátane upíra Mira a vracajúceho sa zloducha Gargosa. Okrem kompatibility s Windows 10 je najväčšou funkciou sezóny pripravovaný režim Shadow Lords. Režim predstavuje jedinečný zážitok pre jedného hráča aj pre viacerých hráčov. Hráči budú musieť pracovať na tom, aby zabránili Gargosovi v ovládnutí sveta. Páčili sa mi režimy pre jedného hráča nájdené v ostatných dvoch sezónach, takže ma zaujala tu uvedená premisa.

O čom sa však môžeme baviť, sú štyri štartovacie stíhačky zahrnuté v novej sezóne. Rovnako ako minulé sezóny, dva z nových bojovníkov pochádzajú konkrétne z minulosti série Zabijácky inštinkt 2 . Starodávny bojovník Tusk a ženská ninja Kim Wu sa vracajú do boja po prvýkrát od roku 1996. Pripojia sa k nim dve hosťujúce postavy z franšíz vlastnených spoločnosťou Microsoft. Väčšina hráčov hier pre Xbox je známa ako Covenant Arbiter od Svätožiara , a pridáva sa k nemu Rash, z obľúbeného internetového memu, Battletoads .

killerinstinct-kimwu

star trek deep space deväť kapitán

Spomedzi štyroch postáv sa Rash používa asi najjednoduchšie. Má schopnosť vrhať sa do kombá pomocou svojich ľahkých úderov a kopov, čo je skvelé pre rýchle zostavenie vášho kombinovaného metra. Jeho útoky vo všeobecnosti nielenže vyzerajú skvele, ale sú aj poriadnou ranou. Baranidlo, búracia guľa a veľká topánka sú účinné nástroje, ktoré je možné ľahko pripútať reťazou a zabrániť tak veľkému poškodeniu. Kreatívne využitie jeho jazyka, ktoré možno použiť na blokovanie projektilov i na rýchle obídenie, tiež otvára cestu k niektorým kreatívnym stratégiám so svalovým obojživelníkom.

Rovnako ako Rash, aj Kim Wu sa dá ľahko dostať na kĺb. Vďaka použitiu jej nunchucks môžete ľahko spojiť údery úderom a môžu dokonca odraziť projektily. Jej kopnutie si môže chvíľu trvať, kým si zvykne, pretože aby boli skutočne efektívne, vyžadujú si vzdialenosť. Len čo dosiahnete dolný rozsah, sú výborné na rozdeľovanie škôd ako kombinované koncovky. Jedným z jej aspektov, s ktorým sa stále potrebujem hrať, sú dračí duchovia, ktorých môže privolať. Som hrozne hrozný, keď ich efektívne využívam, ale pozeranie videí online pomáha predviesť potenciál, ktorý majú v boji.

Arbiter sa mi ťažšie vybavoval. Fanúšikovia Svätožiara spozná väčšinu jeho útokov, medzi ktoré patrí použitie plazmového meča, plazmových granátov, karabínovej pušky a energetického štítu. Keď hrám Inštinkt zabijaka , som však fanúšikom bojov zblízka, čo nie je miesto, kde Arbiter funguje najlepšie. Väčšina z jeho útokov funguje lepšie z diaľky, konkrétne z granátov, ktoré vám môžu spôsobiť škodu, ak sa zachytíte v okruhu výbuchu. Vidím, ako sa ľudia učia, ako efektívne využívať jeho schopnosti, ale tak to nie je, ako fungujem.

Nakoniec je Tusk jedinou postavou, ktorú zatiaľ naozaj veľmi nerád používam. Ako veľký muž nemá ani zďaleka takú rýchlosť ako ďalšie tri nové postavy. Rovnako ako arbiter, aj na diaľku dokáže byť mimoriadne efektívny, pretože jeho mohutný meč je dosť silný. Účinným nástrojom je aj jeho odrazové okno, ktoré mu umožňuje čeliť útokom súpera, keď útočí. Stále sa však vraciam k tomu, ako pomaly sa cíti v porovnaní so svojimi spoluhráčmi. Mám rád rýchlosť a cítim, že hra najlepšie funguje pri rýchlejšom tempe, takže jeho pomalšia rýchlosť je pre mňa buzzkill.

killerinstinct3arbiter-w800-h600

hp a film o prekliatom dieťati

Okrem nových bojovníkov prináša sezóna 3 aj nové vylepšenia a schopnosti bojovníkom nájdeným v prvých dvoch sezónach roku Inštinkt zabijaka . Niektoré z týchto doplnkov sú iba vylepšeniami útokov, ktoré už postava mala, napríklad schopnosť Jago oddialiť vydanie Endoukena. Ďalšími doplnkami sú úplne nové schopnosti, napríklad Riptor’s Flame Mortar alebo Sadira’s Salticidae. Nebudem prechádzať každú jednu zmenu, pretože úprimne povedané, je ich príliš veľa, ale môžete nájsť celý zoznam. tu .

Okrem všetkých najrôznejších aktualizácií obsahu obsahuje aj novú sezónu Inštinkt zabijaka so sebou prináša aj niekoľko grafických vylepšení. Zatiaľ čo reštartovaná séria mala vždy dosť jedinečný štýl, nový systém osvetlenia úrovne dáva hre dosť výrazný facelift. Tri úrovne zahrnuté v tomto vydaní, rovnako ako všetky predtým vydané úrovne, sa vyznačujú vynikajúcimi detailmi a vyzerajú živšie ako predtým. Detail v každej z týchto úrovní dodáva hre, ktorá už ňou bola preplnená, ďalšiu osobitosť.

Všetko, čo už bolo povedané, je niekoľko malých problémov, ktoré mám s aktualizáciou sezóny 3. Pre začiatočníkov fungujú ponuky v hre stále prekvapivo pomaly. Nie som tiež veľkým fanúšikom resetovania rebríčka online. Prekvapenie, prekvapenie, stále nie som taký dobrý v hre a pred novou sezónou bolo online dohadzovanie dosť skvelé na to, aby ma spojil s hráčmi podobnej úrovne. Vďaka resetu som však čelil čoraz väčšiemu počtu hráčov, ktorí sa mali umiestniť vysoko nado mnou. Očakávam, že sa to časom vyrovná, ale momentálne ma to trochu odrádza.

Pre tých, ktorí už do titulu investovali, vám to nemusím rozprávať Killer Instinct: Sezóna 3 sa oplatí kúpiť. Nové postavy sú z veľkej časti skvelé na použitie. Čo je však skutočne sľubné, sú aktualizácie obsahu, ktoré majú byť zverejnené v priebehu nasledujúcich mesiacov. A pre nových hráčov, najmä pre tých, ktorí sú na PC, je teraz rovnako dobré ako kedykoľvek predtým skočiť do návykovej hádky od Iron Galaxy Studios. K dispozícii je veľa obsahu a vynikajúce výcvikové nástroje môžu pomôcť každému stať sa hlavným bojovníkom. Pokiaľ ide o to, čo sa v súčasnosti nachádza na PC, patrí medzi najlepších bojovníkov na trhu.

kapitán Amerika a syn čiernej vdovy

Táto recenzia bola založená na verzii sezóny pre Xbox One, ktorá nám bola poskytnutá.

Killer Instinct: Season 3 Review