Recenzia Joy Ride 3

Recenzia: Recenzia Joy Ride 3

3
On19. júna 2014Naposledy zmenené:19. júna 2014

Ak radi sledujete ľudí prskajúcich proti mriežke 18-kolky, ktorá rozdáva smrť, je Joy Ride 3 ideálnym filmom pre vás! Nie, naozaj, pri správnom nastavení mysle je to občas pekelná zábava.

Viac informácií Recenzia Joy Ride 3

538e34df26573

The Joy Ride filmy nie sú až takou franšízou, ako sú jedným šťastne slušným thrillerom Paula Walkera, po ktorom nasleduje peklo Joy Ride: Dead Ahead je, ale s každým úmyslom udržať gumu horiacu, Sharktopus režisér Declan O’Brien bol privedený, aby vytvoril druhé pokračovanie tak dobré, že konkurencia by bola nútená jesť iba prach.

O’Brien je viac známy pre svoju prácu na druhej Nesprávna zákruta filmy, filmy vytekajúce divokou krvou a to charakteristické zameranie na zmrzačené časti tela určite vedie k pekným kúskom roadkillu posiateho okolo Slaughter Alley - je však vďaka prísľubu odpornej brutality lákavý ďalší strašidelný zvuk cesty? Nie veľa ľudí sa dožadovalo Joy Ride 3 , Twentieth Century Fox však hazardovalo s týmto groteskným domácim vydaním, a hoci fanúšikovia hororov určite nebudú oslavovať sériu zúriacej na ceste, existuje prekvapivé množstvo okamihov, ktoré si zaslúžia krútenie, ktoré nikdy neprestanú sklamať. Choďte do toho, pohodlne sa usaďte a užívajte si jazdu - ak si trúfate.

V niektorých prípadoch vedie menej prejdená cesta vždy k dobrodružstvu, ale pre skupinu hlučných pouličných pretekárov smerujúcich do Kanady sa ich dobrodružstvo rýchlo zmení na nočnú moru vďaka svojej mestskej legende (Rusty Nail). Po upozornení na dlhý úsek diaľnice, ktorý by im skrátil čas cesty zhruba o jeden deň, sa roadsteri ocitnú v ústrety pomstychtivým nákladiakom, ktorých ich okázalé jazdné prejavy príliš nebavia. To, čo sa začína ako pohodová jazda, sa zmení na preteky o prežitie, testovanie týchto jazdných esí za to, čo majú hodnotu, a uvedenie ich životov do popredia. Podarí sa im uniknúť zovretiu nemilosrdného kamionistu, alebo nebude ich zánik ničím iným ako šmykom na dlhej ceste?

Joy Ride 3 ťaží z veľmi jasného pochopenia osobných cieľov, z ktorých žiaden nedosahuje ani zďaleka len krátku a sladkú vzrušujúcu jazdu. Stráca sa málo času zavedením generickej várky mladých hlavných postáv a ešte menej sa stráca predstavením hypersilného vplyvu O’Briena na Joy Ride volebné právo. Je pravda, že predchádzajúci režiséri John Dahl a Louis Morneau majú svoje vlastné vážne sadistické chvíle bolesti, ale vďaka O’Brien je Rusty Nail viac slasherovým záporákom ako mučiteľom. Úvodné zhýralosť strašidelne pripomína pascu z Videl , keďže Rusty znovu žije vzdialenou spomienkou a necháva svoje vyladené obete platiť za ich pochybné spôsoby. Telá z tága explodovali do červenkastej kaše, pneumatiky kopali krvavé hmly a mnoho ďalších úmrtí s motívom automobilu.

Pomoc pri zábave Joy Ride 3 je samotný Rusty Nail, darebák, ktorý sa môže pochváliť znovu oživenou prítomnosťou vďaka prvému úsiliu Kena Kirzingera ako odporného kamionistu. Jeho vlastná veľká súprava - doplnená elegantným ornamentom kapucne - sa stáva zlovestným znamením nebezpečenstva, ako Čeľuste skóre podobné zavádza hroziacu skazu. Takéto anekdotické kúsky poskytujú campy zábavu, pretože Kirzinger prináša rad za radom, ako sa naučil bojové pohyby od hokejového ninju a podobne, a zdôrazňuje niektoré vážne kýčovité backwoody, ale to je súčasť zábavy. Kamionista, zabíjajúci postavy prostriedkami súvisiacimi s autom, chrliaci zingersky súvisiace s autom? Joy Ride 3 presne chápe, čo musí byť zbytočné pokračovanie * trochu * úspešné. Rusty Nail sa stáva menšou verziou aplikácie Vlčí potok Mick Taylor, bez správnej chémie, ktorú typ John Jarratt plne dodáva.

Upozorňujeme, že keď poviem Joy Ride 3 je krvavý, hovoríme o najhrubšej a najrozpadávajúcejšej ceste, ktorú ste vo svojom živote videli - 1000x viac. Ale v závane čerstvého vzduchu je všetko trápenie skutočne praktické a zrelé štýlom. Iste, tu a tam mohlo dôjsť k retušovaniu CGI, ale O’Brien prichádza do mesta s celou taškou plnou častí tela pripravenou na čas na obrazovke a každé zabitie využíva čoraz viac protetických končatín. Režisér prináša veselo oslavnú hororovú atmosféru plnú zábavne zbesilého dispečingu obetí, ako napríklad séria skutočne vražedných riffov v inak pešej metalovej piesni. Myslím, že je tu smrteľná pocta obľúbenej hre so žeriavmi na drevených žeriavoch pre všetkých spolu s odkazom na Veľkú maržu, ktorý dopĺňa tieto zverstvá proti ľuďom - je to táborové!

Všimnite si, ako som povedal chodec, však? Je to pravda, Joy Ride 3 je všetko, čo očakávame od priameho vydania, ktoré uprednostňuje hrané hororové huncútstva pred rozumným rozprávaním. Tým, že ignorujeme akýkoľvek druh budovania postáv, nám v skutočnosti nezáleží na sexi hlavách prevodových stupňov a tým, že sa zameriavame iba na nepríjemné návyky vodiča vražedného nákladného auta, nestaráme sa ani o rozumné rozprávanie. No, dovoľte mi to preformulovať - ​​nie je toho veľa, čo by nás malo zaujímať v súvislosti s týmito aspektmi. Akcie postáv sú hlúpe a iracionálne a zároveň trochu znepokojujúce, keď si spomenieme na barbarské kvílenie hlavnej meathead Jordan (Jesse Hutch) pri boji s Rusty Nail, pretože nám chýba súdržný kúsok O’Brienovej chaotickej hádanky.

Joy Ride 3 je trochu ako pohárový závod NASCAR. Ak ste fanúšikom, bude sledovanie automobilov okolo dokola ako miliónkrát stále príjemné, ale ak hľadáte novú vzrušujúcu vzrušenie alebo odchýlku od normálnej stopy, pravdepodobne sa nudíte. s všeobecne vyrobeným materiálom. Rozdiel je v tom, že O’Brien vie, že sme všetci jeho formulu videli znova a znova, a robí všetko pre to, aby sa jazda oplatila. Pasákovanie tejto špinavej súpravy s dostatkom krvi, vnútorností a bezdôvodných skóre dáva O’Brienovi niekoľko drsných žánrových bodov, ale takéto zameranie osloví iba skutočných hororových gorehoundov - zvyšok by možno chcel vyraziť inou cestou do Scarytownu v USA. Áno, nenávidím sa za tú poslednú slovnú hračku rovnako ako ty.

Recenzia Joy Ride 3