Recenzia premiéry série Jane The Virgin: Kapitola jedna (1. sezóna, epizóda 1)

jane-panna

Jane Panny bolo ideálne na to, čo to bolo. Ak by ste sa dnes večer naladili v nádeji na veľkolepú tajomnú sériu ohýbania mysle, boli by ste veľmi sklamaní. Ale ak ste hľadali nejakú starú dobrú drámu s komediálnym roztočením, pravdepodobne ste odišli celkom spokojní.

je cudzinec založený na skutočnom príbehu

CW priniesla divákom nezbednú drámu v rovnakom duchu ako nedávna šou ABC Family Mladý a hladný, s ešte poburujúcejším dejom. Táto šou je ťažká zo sexuálnych odkazov, ale nie je bez hromadnej pomoci morálky v jadre. Ak niečo, Jane Panny posúva obálku toho, čo fanúšikovia siete očakávajú. Nie je to tak, že The CW sa presadil tým, že je obozretný, ale Jane Panny je o niečo viac ako väčšina ich ďalších ponúk. Je pravdepodobné, že na každom z ich vystúpení je v určitom okamihu niečo iné, ale vždy to stojí viac na vedľajšej koľaji, ako v skutočnosti, že je to hlavná udalosť.

Jane Panny je predvídateľne veselá nová séria o mladej žene, ktorej veľmi podrobný životný plán vyhodia z hlavy, keď je náhodne umelo oplodnená počas rutinného steru. Aj keď je predpoklad trochu ťažké prehltnúť, výsledkom je predstavenie s rovnakými dielami humoru a emócii preliate v množstve drámy. V hlavnej úlohe Jane je menej známa Gina Rodriguez, ktorá túto postavu absolútne stelesňuje so všetkou bujarosťou, ktorá je nevyhnutná na to, aby sa z nej stala nepravdepodobná úloha.

Rodriguez vás zaangažuje hneď od chvíle, keď vpadne do bazéna v úplnom morskom panne, aby sa vyhla očnému kontaktu s bývalou tlačenicou. Tá istá láska, Rafael (Justin Baldoni), sa ukázala byť nielen majiteľom hotela, v ktorom pracuje, ale aj otcom dieťaťa, ktoré neskôr zistila, že nosí. A irónie tým nekončia. Je to tiež jeho jediná šanca na narodenie dieťaťa (vedľajší účinok rakoviny). Hovorte o tom, že na vás bude vrazené veľké rozhodnutie (mínus skutočné vrazenie).

Celá pilotná epizóda, Kapitola jedna, je plná momentov, ktoré sa vyrovnajú predchádzajúcej. Našťastie pre divákov, k dispozícii je pohodlný komentár, ktorý udržuje všetko vo vysvetliteľnom poradí. Latinskoamerický hlas pravdepodobne pripomína telenovelu Jane Panny je založené na. Pridáva trochu kontextualizácie bez toho, aby divákov príliš vzdialila od rozprávania. Aj keď to slúži na vytvorenie príbehu a vzdanie úcty koreňom šou, je to pravdepodobne niečo, čím by séria mohla žiť bez toho, aby napredovala. Ku koncu to bolo trochu rušivejšie ako kýčovité.

kde môžem dobehnúť chodiacich mŕtvych

Situáciu Jane komplikuje množstvo ďalších faktorov, ktoré sa v prvej epizóde seriálu začínajú len dotvárať. Existujú náznaky niekoľkých dejových línií, ktoré sa v priebehu sezóny pretkajú dovnútra a von z toho hlavného. Najzaujímavejšie je, ako toto tehotenstvo ovplyvní jej nové angažmán. Napriek svojmu srdečnému návrhu na policajnom okrsku sa zdá, že Jane má s Rafaelom oveľa viac chémie ako jej snúbenec Michael (Brett Dier). Ak sa snažíte zistiť, prečo ten druhý vyzeral tak povedome, je to pravdepodobne z jeho pôsobenia v krátkej sérii, Ravenswood (the Roztomilé mrchy vedľajší produkt).

Ďalším zaujímavým dejom, ktorý sa naznačil, by bol príchod otca, o ktorom Jane nikdy nevedela (a stále nevie). Ak vezmeme do úvahy jej príbuznosť s jeho stvárnením otcovského srdca v jej obľúbenej telenovele, bude jej šok pravdepodobne obrovský. Teda ak ju môže niečo šokovať po jej nedávnom pôrodníckom prekvapení. Ale aj tak to bude predstavovať jedinečný krivák, pokiaľ ide o vzťah, ktorý má so svojou matkou Xiomarou (Andrea Navedo) a babičkou.

Celkovo si myslím, že The CW zabodoval veľmi dobre Jane Panny , do akčnej a dramatickej ťažkej zostavy pridáva potrebnú komédiu. Šou má veľa prísľubu a určite sa teším na to, ako odtiaľ bude napredovať.