Recenzia: Recenzia Hyper Light Drifter

5
On2. apríla 2016Naposledy zmenené:3. apríla 2016

Každý prvok Hyper Light Drifter sa spája a vytvára takmer dokonalú akčnú adventúru, ktorá stojí za to stáť s bezchybnými titulmi, z ktorých si požičiava.

Viac informácií Recenzia Hyper Light Drifter

Funkcia Hyper-Light-Drifter

Hyper Light Drifter je stelesnením poľštiny.

Hra Kickstarted, ktorá explodovala za svoje pôvodné ciele, vďaka vizuálne ohromujúcemu prototypu a prísľubu modernizovaného prístupu k náročným 8 a 16-bitovým klasikám, jej dodanie trvalo takmer tri roky. Teraz, keď už sme v našich rukách, je však zrejmé, že každú sekundu sa oplatilo čakať.

Hráte za Driftera, príznačne pomenovaného bojovníka, ktorý sa náhle objaví a blúdi zničeným svetom a nikdy nezostane príliš dlho na jednom mieste. Pri skúmaní terénu budete čeliť príšerám a plošinovým výzvam, v ktorých budete bojovať a prechádzať pomocou svojich mečov, zbraní a temperamentných schopností. Žiadna správna videohra by sa v dnešnej dobe nezaobišla bez upgradov a postupu. Existuje veľa nových zručností, ktoré sa treba naučiť, a nástrojov, ktoré si musíš pri hraní osvojiť. Získate prístup k novým zbraniam, ďalším technikám meča a pomlčky, vylepšeniam liečenia a dokonca aj granátom, ak sa tak rozhodnete.

Aj keď je tu veľa svižných platforiem a prieskumov, ktoré je potrebné vykonať Hyper Light Drifter , jadro hry sa skutočne zredukuje na jej boj. Pri prechádzaní lesmi, horami a podzemnými jaskyňami narazíte na nepriateľov všetkých tvarov a veľkostí v rôznych kombináciách a hustotách. Existuje často niekoľko spôsobov, ako sa k situácii postaviť, a to, ako sa rozhodnete použiť svoje rôzne zbrane a zručnosti, je len na vás.

Možno sa rozhodnete začať z diaľky, vystreliť laserový lúč a vhodiť granát, aby ste vyhnali najnebezpečnejších nepriateľov, potom sa vrhnite mečom a vyčistite zvyšnú hordu. Mohli by ste sa rozhodnúť skočiť priamo dovnútra, brokovnicami a ťažkými útokmi decimujúcimi príšery. Alebo si môžete zahrať bezpečnú obrannú hru, ktorá sa rúti medzi nepriateľmi a odvracia ich útoky späť na nich, ale udrie iba vtedy, keď je pobrežie čisté.

bude kotor 3

Screenshot Hyper-Light-Drifter

Rôzne bojové nástroje tejto hry vám ponúkajú rôzne celkové prístupy, nikdy sa však nesmiete príliš dlho spoliehať na jednu zbraň alebo zručnosť. Zbrane majú obmedzenú muníciu a dobíjajú sa iba rozsekaním nepriateľov mečom. Pomlčky a údery mečom majú konkrétne načasovanie a nemôžu byť spamované. Špeciálne techniky ako nabitý útok sú obmedzené výdržným metrom, ktorý sa časom obnovuje. Aj granáty fungujú na ochladenie.

Tento systém vás dômyselne povzbudzuje k tomu, aby ste si zdokonalili svoje schopnosti s každou zbraňou jednotlivo a použili ich spoločne v kombách, ale nikdy to nie je nútené alebo frustrujúce. V skutočnosti je toto školenie veľmi dobrá vec, pretože Hyper Light Drifter nie je ľahká hra a nesprávne naučenie sa uplatniť svoje bojové schopnosti bude rozsudkom smrti.

V boji je jemnosť Hyper Light Drifter čomu zodpovedá niekoľko ďalších hier tohto typu. Len čo sa dostanete do niekoľkých chlpatých scenárov, rýchlo si uvedomíte, že rmutovanie gombíkov a slepé šťastie vás v tejto hre nikam neposunú. Ale akonáhle prídete na to, ako všetky kúsky do seba zapadajú, budete k zdanlivo nemožným situáciám pristupovať so zenovou presnosťou.

Kľúčom k úspešnej bitke je vyhodnotenie situácie a použitie zámerných akcií v konkrétnom poradí, aby ste porazili každého nepriateľa a postupovali k väčšiemu cieľu. Nie je to na rozdiel od povesti povestného bojového puzzle Svätožiara série, a tu sa porovnanie s inými hrami nekončí.

Hyper Light Drifter si požičiava prvky z mnohých rôznych titulov a franšíz, ale nie všetky sú zrejmé. Spätný pohľad, boj s mečom a mapa sveta sú pravdepodobne prvé, ktoré si všimnete, a okamžite inšpirujú k myšlienkam The Legend of Zelda: A Link to the Past . (Na začiatok to nie je zlá šablóna.) Inovačný systém si požičiava od Metroid . Dizajn postáv pripomína Cesta a Superbrothers: Sword & Sworcery EP . Ostatné vizuálne prvky sú vytrhnuté priamo z DID . A ako budete hrať, začnú sa dokonca objavovať kúsky guľometového strelca. Ale zatiaľ Hyper Light Drifter vzdáva hold všetkým svojim predchodcom ako inšpiráciu, nikdy sa necíti ako vytrhnutie týchto hier. Šikovne rozoberie ich najlepšie časti a spojí ich do niečoho vlastného, ​​čo funguje ako samostatná entita, nie ako opakovaná kúra.

ktorý zarámoval roger králik jessica králik nahý

Screenshot Hyper-Light-Drifter2

Špecifiká Hyper Light Drifter’s svet a príbeh sú ponechané na výklad, ale podrobnosti nie sú skutočne dôležité. Na pochopenie základných informácií je dodaných dostatok informácií: stala sa zlá vec, napadlo veľké zlo a vy ste vyvolený, ktorý to dokáže zastaviť. Je to príbeh vyrozprávaný nespočetnekrát vo všetkých formách médií a ak by bol dodaný úplne transparentnou a priamou metódou, zdalo by sa to bezvýznamné. Rovnako ako všetky ostatné aspekty hry, aj príbeh tohto sveta funguje, pretože je rozprávaný skôr uhladeným štýlom a hustou atmosférou, než prehnanými slovami.

Vizuálny štýl hry sa nepáči úplne ničomu, čo som kedy zažil. Neodpisujte to ako ďalšiu nezávislú hru s pixelovou grafikou. Je to šikovný mix maliarskych tvarov a neónových farieb s pomlčkou sobotného ranného karikatúry. Každá zo štyroch hlavných oblastí hry má svoj vlastný jedinečný vzhľad a dojem a v týchto geografických regiónoch sa znova používa veľmi málo prostriedkov. Nepriateľské vzory majú širokú škálu a poskytujú vhodné vizuálne podnety, ktoré pomáhajú v boji, a animácie postáv sú ostré a uspokojivé. Po celom svete priateľské bytosti a padlí bojovníci poskytujú obrazy prostredníctvom obrazov nabitých emóciami. Nie je tu jediný pixel, ktorý by nebol na mieste, a čo je najdôležitejšie, príjemná vizuálna stránka nikdy nestojí v ceste hrateľnosti.

Screenshot Hyper-Light-Drifter

Štýl je ešte viac vylepšený fantastickou hudbou Disasterpeace. Hyper Light Drifter’s soundtrack pripomína umelcovu prácu na oboch DID a horor 2015 Nasleduje to . Je to dokonalé spárovanie s krásnym pixelovým umením tohto tajomného zničeného sveta a každá hudobná narážka je na rade, od éterických tónov podsvetia až po bijúce rytmy bitiek s bossmi.

Celý tento štýl by nič neznamenal, keby nebol viazaný na fantastickú hrateľnosť spomenutú vyššie. A obe strany tejto mince spolupracujú dokonale a vytvárajú celostný zážitok, ktorý neustále dáva. Po absolvovaní hlavnej úlohy som chcel iba naskočiť a hrať ďalej. Našťastie nuansy Hyper Light Drifter znamená, že v hre sú nevyriešené záhady, ktoré pravdepodobne zamestnajú hráčov na ďalšie týždne alebo dokonca mesiace.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PC, ktorá nám bola poskytnutá.

Recenzia Hyper Light Drifter
Najlepšie vyznamenania