Recenzia How I Met Your Mother: Slapsgiving 3: Slappointment In Slapmarra (Sezóna 9, Epizóda 14)

Slapsgiving # 3: Slappointment

So zimnou prestávkou Ako som spoznal vašu matku sa blíži ku koncu, posledná sezóna šou je späť a je späť s ofinou. Alebo je možno vhodnejšie povedať, že úderom vracia údernú epizódu, ktorá skutočne zbalí pecka. Alebo, aby som to zjednodušil: Je to späť s fackou.

To je pravda, po rokoch zízania na theslapbetcountdown.com , konečne nastal čas na osudnú štvrtú facku. Marshall to celé roky dráždil, mnohokrát to fingoval, ale časovač neklame. Dnešná noc bola noc a my to vieme už týždne. Očakávania boli teda pre túto epizódu veľké a našťastie nesklame.

nočná mora na brestovej ulici 6

Barney strávil roky trápením Marshallom a konečne si uvedomil, že facky nie sú ani zďaleka také zlé ako očakávanie úderu. V boji proti tomu Marshall zdieľa príbeh o svojom tréningu v oblasti fackovacieho umenia. Mladý bojový umelec mu rozpráva o Slap of the Million Exploding Suns, a tak zamieri na ďaleký východ trénovať. Školenie však nie je také ľahké, ako pôvodne predpokladal. Predtým, ako dokáže zasadiť takúto silnú ranu, musí sa stať pánom v troch mocných cnostiach slapistry: rýchlosť, sila a presnosť.

Trénuje viac ako rok pod tromi pánmi, kým nebude expertom na všetky tri cnosti. Potom je pripravený vrátiť sa do New Yorku a odfackať Barneyho tvárou, ktorú robí najepičnejším a najtiahlejším spôsobom v lesoch neďaleko hotela. To znamená, že teraz zostáva len jedna ďalšia facka.

V prípade, že tento popis nie je rozdaním, epizóda je natočená, akoby bola Kill Bill hold, a to je úplne úžasné. Je úplne nadštandardné, ale toto je sit-com, ktorý mal svoj spravodlivý podiel na nadštandardných epizódach. Napriek tomu neviem, že existuje nejaká jednotlivá epizóda, ktorá bola rovnako šialená ako táto. Je to však také šialenstvo, vďaka ktorému je to také zábavné. Je to film o kung-fu, psychologický triler a komédia v jednom. Toto je žánrový mix, ktorý by som určite zamieril do divadla, aby som ho zažil, aby som si ho mohol pozrieť na malej obrazovke so skupinou skvelých postáv, no, to je skutočne lahôdka.

Zatiaľ čo všetci traja herci sú príjemní ako ich náprotivky ázijských majstrov, Cobie Smulders je v úlohe ľahko tým najlepším. Možno ju pripravilo školenie spoločnosti Marvel, ale dajte tomu dievčaťu úlohu Kill Bill 3 . Rád by som ju sledoval, ako viac ako desať minút robí túto postavu. To je povedané, Tedovo pánové je bezpochyby najzábavnejšie. Je to pravdepodobné, pretože je jediný, ktorého dve postavy majú silné paralely, ale napriek tomu medzi jeho odmietnutím zomrieť a jeho trvaním na tom, že Cleveland je skutočne kvalitné mesto, to je určite časť epizódy, kde som sa najviac zasmial.