Pripojená recenzia

Recenzia: Pripojená recenzia

1.5
On29. apríla 2015Naposledy zmenené:29. apríla 2015

Hooked Up je prvý film, ktorý sa má natáčať na iPhone, ale určite to nie je prvý horor, ktorý premrhá slušný príbeh o dvoch úplne neprehliadnuteľných hlavných postavách.

Viac informácií Pripojená recenzia

trailer-pre-závislý-horor-film-natáčanie-na-iphone

Ako je Zapojený prvý a jediný horor, ktorý sa natáča úplne na fotoaparát iPhone? Myslím, že žijeme v dobe presýtenia stopami, ktoré skúmajú všetky možné médiá na sledovanie filmov, či už sledovaním obrazovky počítača ( Bez priateľstva ) alebo so skrytými špionážnymi okuliarmi ( V / H / S ), takže skutočnosť, že neexistuje CELÝ nájdený film pre iPhone, ma núti myslieť, že v tomto zastaranom podžánri môže zostať ešte nejaká svieža vitalita. Bohužiaľ, nič z toho neobnovenej energie nevzniká po celú dobu Pripojený - priťažujúca sa troška hororu, ktorá je postavená na niekoľkých lacných skokoch zo skoku, nechutný dialóg vyvolaný neprepojiteľnými potenciálnymi zákazníkmi a nedbalo nedovarený príbeh strašidelného domu, ktorý padol ako zlý hovor na mobil.

bude niekedy film zelda

Uvedením hormónu Pablo Larcuen na trh sa začína sexuálne katión hormónov Zapojený Dve hlavné postavy, Tonio (Jonah Ehrenreich) a Peter (Stephen Ohl). Keď sa Peter skláňa nad toaletou svojho bytu a očisťuje svoj systém po noci nadmerného pitia, Tonio sa stále dokola oháňa úžasným časom, ktorý si bude musieť raziť cestu cez dychtivú a ochotnú ženskú populáciu v Barcelone. Po svojom príchode obe mužské deti zasiahli niekoľko barcelonských klubov a nakoniec sa stretli s dvoma miestnymi fešákmi, ktorí sú mimo súkromnej after-party. Keďže nemá kam ísť, Katia (Natascha Wiese) navrhuje, aby využili svoj dom starých rodičov na súkromie, a obaja chlapci sa pripravili na noc sexuálnej blaženosti - dobré časy však netrvajú dlho.

Myslíte si, že s tým nesúhlasíte? Zapojený by pramenili zo zrnitých obrázkov z fotoaparátov iPhone a obmedzených hľadísk, ale najrušnejším faktorom filmu sú dve agresívne hlúpe postavy, ktoré predefinujú hranice žánrovej hlúposti. Poznáte tých otravných chlapíkov v baroch, ktorí používajú slová ako smeč a hovoria o žene ako o sexuálnych objektoch bez sarkazmu? To sú dve neoblomné osobnosti, ktoré budete musieť vydržať hodinu a pol, keď Tonio a Peter prechádzajú od chugingu Cuba Libres k vzájomnému kričaniu o pomstychtivých duchoch. Všetka misogynistická hnusnosť, ktorá vyvrcholila z týchto dvoch brotakulárnych stereotypov, sa stáva fuškou, ktorú je potrebné zadusiť už po niekoľkých minútach, ale verte mi, odtiaľ sa to len zhoršuje.

moderná rodinná sezóna 5, epizóda 13

Zapojený nie je váš priemerný paranormálny thriller, pretože keď sa jedna z dievčat ukáže ako zlá sila, psychický oblúk predbehne chlapcov spôsobom, ktorý je mätúcejší ako ich rozhodnutie pokračovať v natáčaní násilných činov v noci. Počas úvodnej scény filmu sa dozvedáme, že Peter sa nedávno rozišiel so svojou priateľkou Lisou - s činom, s ktorým Tonio mohol alebo nemusel mať niečo spoločné. To spôsobí, že sa Peter pomaly ponorí do skresleného duševného stavu, ktorý z seba urobí kamarátov, najmä keď Peter obviní Tonia z toho, že celú tragickú noc zinscenoval ako zápletku s cieľom ukradnúť jeho dnes už bývalú priateľku. Akoby to bolo možné, démoni, odrezané hlavy a mŕtve mŕtvoly neboli dostatočne rozptyľujúce, aby udržali ich myseľ na cene života? Mohli by ste si myslieť, že by to minimálne urobilo Petra zaujímavejším na kamere, ale jeho činy sa postupom času stávajú ešte nezmyselnejšími a ohavnejšími, zvlášť keď nezmyselne vyčíňa Toniovej priateľke Noemi (Júlia Molins).

Pokiaľ ide o to, že * údajne * bol natočený na iPhone, prinajmenšom nás Larcuen núti spochybňovať veľkorozpočtové hodnoty výroby predstavením hodiniek so stopážou, ktoré vyzerajú ako toľko predchádzajúcich pokusov s vratkými kamerami, ktoré sme predtým prežili. Pripojený Cíti sa o nič menej nevkusný, zúrivý a rozmazaný ako väčšina podobných žánrových titulov a kameraman Daniel Férnandez-Abelló prekonáva technologickú výzvu, ktorá sa mu postavila - ale stále je to stále to isté. Larcuen nevytvára zvlášť strašidelný film a očakáva sa tých pár riedkych rázov, vyťahané prechádzky po rovnakej čierno-čiernej chodbe. Dvere sa otvárajú, v diaľke zvonia telefóny a maskovaný vrah prenasleduje ľudí nožom - ale je to všetko veľmi vypočítavé a chýba im hrozné nebezpečenstvo.

koľko epizód v sezóne 4 pánov sexu

Pripojený je mučivý psychologický triler bez mozgu, maskovaný ako paranormálny film o pomste o turistoch, ktorí sa nechajú nachytať na dovolenke z pekla. Je to skrútené bludisko slabo osvetlených miestností a barikád z ostnatého drôtu, ale žiadne zo situačného napätia nie je také veľké kvôli dvom hlavným postavám, ktoré sa zaoberajú malicherným najlepším kamarátom. Aj napriek istej smrti sa rozhovory premenia na žiarlivé prejavy zúrivosti a neandertálske tvrdenia o dominancii, ktoré úplne ignorujú stále číhajúceho maniaka, ktorý môže alebo nemusí byť duchom. Ak niečo, Zapojený je PSA o nebezpečenstve nedodržiavania zákonitostí bros before motyky, ale ako už existuje, Larcuenov takmer erotický thriller nie je o nič strašidelnejší, ako mať šťastie s posledným dievčaťom, ktoré zostalo v bare v záverečnú dobu.

Pripojená recenzia