Recenzia: Guncraft: Blokovaná a načítaná recenzia
Tyler Treese

4
On15. júla 2015Naposledy zmenené:16. júla 2015

Napriek tomu, že je spojením dvoch známych žánrov, cíti sa Guncraft: Blocked and Loaded jedinečný a inovatívny. Pokiaľ ide o strelcov z pohľadu prvej osoby, naozaj neexistuje nič podobné.

Viac informácií Guncraft: Blokovaná a načítaná recenzia

Guncraft: Blokovaná a načítaná recenzia

Teraz už všetci, ktorí to chceli vyskúšať Minecraft tak urobil, pretože inovatívny sandboxový titul pre prežitie vývojára Mojanga je k dispozícii na každej konzole, ktorá vo svojom názve nemá Nintendo. Ak to nestačí, existujú aj desiatky derivátov, ktoré sa pokúsili dať svoj vlastný jedinečný šmrnc populárnej hre na stavanie blokov. Aj keď sa to môže javiť ako preplnené trhovisko s hromadou malých rýb, ktoré sa snažia chytiť modrú veľrybu, nezabránilo tomu, aby sa štúdio Exato Game Studios pokúsilo nájsť úspech budovaním na ikone.

Už ste niekedy hrali Minecraft a čudovali sa, prečo ten titul nemá zbrane? Tím tímu Exato Game Studios áno, a tak Guncraft: zablokovaný a nabitý narodil sa. Je to jednoduchý koncept, nad ktorým by väčšina mohla dokonca prevrátiť oči, pretože sa javí ako najodvážnejší návrh bro. Tu je však vec: spojením moderných strieľačiek z pohľadu prvej osoby a blokovaním budov Minecraft „Exato vytvoril hru, ktorá je nielen inovatívna, ale aj veľmi zábavná.

Z hľadiska čistého snímania Guncraft: zablokovaný a nabitý sa cíti veľmi podobne ako populárne tituly ako Call of Duty série. Prestrelka je rýchla a zameriavač je cítiť napnutý a dobre naladený. Okrem pocitu zo zbraní, Call of Duty budú pokračovať porovnania toho, ako je štruktúrovaný názov. Existujú podobnosti, ako je progresívny systém vyrovnávania (ktorý hráčom dokonca umožňuje prestíž alebo ReCraft), či dokonca odmeny za postupné zabitie niekoľkých súperov.

Napriek tomu, že ste si požičali značné množstvo nápadov z niekoľkých populárnych titulov, Guncraft stále dokáže vytvoriť svoju vlastnú identitu. To, čo ho robí tak jedinečným ako strelca, je schopnosť upravovať prostredie, s ktorým hráči bojujú. To znamená, že môžete stavať na desiatkach prednastavených úrovní a zničiť ich, čo pomáha udržiavať veci zaujímavé.

zoe kravitz fantastické zvery a kde ich nájsť

Hráči by napríklad mohli vytvoriť podzemný tunel, ktorý vedie k strategickému bodu v zápase Capture the Flag, alebo k vlastnej ostreľovacej veži, aby získali výhodu v bitke Deathmatch. Možnosti sú legitímne nekonečné a stratégie sú obmedzené iba tvorivosťou účastníkov.

GuncraftBL_Sc Screenshot (1)

Aby bolo možné upraviť multiplayerové mapy v polovici zápasu, hráči sa budú musieť prepnúť do režimu stavania. Je to také jednoduché ako stlačenie tlačidla „B“ na ovládači Xbox 360 a úplne to zmení rozloženie hry. Namiesto nosenia zbrane teraz hráči držia v ruke krompáč, ktorý im umožňuje vytvárať rôzne rôzne bloky. Tieto bloky však nie sú neobmedzené a na budovanie platforiem budete musieť míňať peniaze (ktoré sa zbierajú zničením blokov).

Pretože zápasy pre viacerých hráčov sú vždy skôr šprintom ako maratónom, Exato Game Studios zaradilo jednoduchý spôsob, ako vybudovať zložité štruktúry. V režime zostavovania môžete prezerať skupinu prednastavených objektov (napríklad veže, mosty a schody), ktoré je možné zostaviť stlačením tlačidla. Schopnosť budovať nové oblasti znamená, že každý zápas v Guncraft: zablokovaný a nabitý pôsobí sviežo, pretože žiadna mapa nikdy nie je rovnaká.

ako thanos získal kameň sily

Budovanie môže poskytnúť tie najzaujímavejšie možnosti, ale schopnosť zničiť každú jednu časť prostredia je rovnako zábavná. Akýkoľvek blok môže byť zničený streľbou alebo krompáčom, takže žiadny kryt nie je nikdy skutočne bezpečný. Hráči môžu tiež zničiť podlahu z nôh nepriateľov, čo spôsobí ich pád. Táto úroveň zničenia zmenila spôsob hry strieľačiek z pohľadu prvej osoby a predstavuje jadro hry Guncraft zábavné aj zaujímavé.

Zavŕšením hry je schopnosť riadiť niekoľko rôznych typov vozidiel, od tankov až po vrtuľníky, pričom vývojár sa inšpiroval Bojisko . Aj keď tieto vozidlá obsahujú veľa palebnej sily, je tiež veľmi ťažké ich riadiť. To znamená, že váš kilometrový výkon (a úspech) sa bude líšiť, takže bude na hráčovi, aby rozhodol, či bude bojovať pešo alebo nie.

Guncraft: zablokovaný a nabitý

priamy prenos hry o tróny sezóny 2, epizóda 7

Bez ohľadu na to, aké zábavné je snímanie, titul pre viacerých hráčov je rovnako zábavný ako jeho herné režimy. Našťastie je tento konkrétny dobre vybavený na to, aby hráčov bavil desiatky hodín, pretože ponúka širokú škálu typov zápasov. Aj keď sú však k dispozícii štandardy strieľačiek z pohľadu prvej osoby, hra vo svojich šialenejších režimoch skutočne žiari. Napríklad v hre Lava Survival musia hráči neustále bežať po vysokej zemi, pretože láva rýchlo predbieha hladinu. To vedie k niekoľkým intenzívnym scenárom, keď sa pokúšate prinútiť ostatných, aby padli do lávy, pretože streľba zmrazí nepriateľov namiesto toho, aby ich v tomto variante zabila.

Medzi ďalšie režimy patrí kooperatívny režim hordy, ktorý umožňuje hráčom nastúpiť na vlny počítačom riadených nepriateľov. Tento scenár s názvom Onslaught je zábavnou zábavou a príjemnou zmenou tempa oproti štandardným konkurenčným režimom. Tiež je prítomný a Mario Kart štýlová závodná hra, na ktorú budete chcieť zabudnúť. Ak pôjdete ďalej, hra ponúka dva jedinečné režimy v Spleef, ktorý sa zameriava na zrazenie hráčov do lávy, a Paranoia. Paranoja sa hrá podobne ako spoločenské hry ako napr Vlkodlak a Mafia . Je to nový koncept režimu v strieľačke z pohľadu prvej osoby a ten, ktorý skutočne vyniká Guncraft .

Za zmienku tiež stojí, že môžu hrať až dvaja hráči Guncraft lokálne prostredníctvom hry na rozdelenej obrazovke. To znamená, že vy aj váš priateľ môžete hopkať online, keď sedíte na jednej pohovke. Neexistuje však žiadny spôsob, ako bojovať s robotmi.

Bez ohľadu na jeho nedostatky z pohľadu jedného hráča, Guncraft: zablokovaný a nabitý je osviežujúci a inovatívny zážitok online. A vďaka tomu, že sa titul predáva v rámci propagácie July’s Deals with Gold, nemal by chýbať žiadny hráč, ktorý by sa ho ujal.

Táto recenzia vychádza z verzie pre Xbox 360, ktorú sme dostali na kontrolu.

Guncraft: Blokovaná a načítaná recenzia