Recenzia: Recenzia Grandfathered Season 1

3
On28. september 2015Naposledy zmenené:28. september 2015

Tieto postavy majú vztlak a ostrosť tohto scenára, vďaka ktorým je Grandfathered oveľa menej vtipný a monotónny ako reklamy tejto šou - a jej úvodných päť minút - ju pôvodne predstavovali ako.

Viac informácií Recenzia Grandfathered Season 1

Príbeh starý

Jedna epizóda bola poskytnutá pred vysielaním.

V novom sitcome spoločnosti Fox sa šíri prenikavá sladkosť Dedko , premiéra po boku Mlynček túto jeseň. Aj keď obe predstavenia majú trochu klišé štruktúru, ktorá je do značnej miery rovnaká, naopak - Rob Lowe sa vracia k svojej rodine Mlynček , John Stamos zistil, že dokonca jeden má Dedko - kde táto šou mierne prevažuje nad Loweovým sitcomom, je v dvoch dôležitých oblastiach. Jeden: je to zábavné. Dva: Nevadilo by mi, keby som strávil pár týždňov viac spoznávaním týchto postáv. Obidva fakty prebiehajú priamo tvárou v tvár sériovému oblúku deja, ktorý umožňuje svojim postavám pohybovať sa a baviť sa vďaka ich jednoduchosti, na rozdiel od Mlynček Dusivé, väčšinou bezvládne uškrtenie takmer nad všetkými na obrazovke.

Šou otvára Jimmy Martino (John Stamos), ktorý absolvuje kolá v Jimmy’s, miestnej vychytenej reštaurácii, ktorú vlastní a prevádzkuje. Okamžitá strúhajúca kvalita šou a humoru (bleskové strihy, keď sa Jimmy trápi s jedinými vtipmi zo šedivých vlasov o tom, že jeho miesto odmieta deťom vstup do hry Uptown Funk v pozadí), ktorá sa strhne v jedinom, vtipnom, out-of- nikde facka, ktorá pretočí šou do neuctievavejšieho, zväčšenejšieho okolia, ako by ste čakali vzhľadom na jej hviezdu a premisu.

Je to predovšetkým vďaka tvorcovi Danielovi Chunovi, ktorý napísal epizódy pre všetko Simpsonovci do Kancelária a naposledy tragicky zrušené Šťastné konce . Hneď ako úvodné minúty skončia, existuje zábavný a pohotový spôsob rozprávania a konania postáv, ktorý je inšpirovaný a - napriek známosti toho všetkého - skutočne jedinečný. Najmä vzhľadom na ťažkosti, ktoré má každý pilot pri predstavovaní sveta a postáv publiku v takom krátkom čase (dokonca aj počas) Šťastné konce premiéra je drsná spätne), je tu pôsobivé množstvo nielen pokrytého terénu Dedko , ale zvýraznený tónom a vysvetlené znaky. Stačí vedieť, ako si to všetko užívate, a to môže závisieť od toho, ako zúfalo ste chceli vidieť strýka Jesseho Traja muži a dieťa späť v deň.