x Gotham Review: Beasts Of Prey (Sezóna 1, Epizóda 19) 1 z 5
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
  • obrázok galérie
TransformátoryLorem Ipsum1 z 5

Gotham sa dnes večer vrátil z poslednej pauzy a vyšiel hojdajúci sa pre prvú zo štyroch posledných epizód. Avšak, bohužiaľ, Beasts of Prey je monumentálna hojdačka a miss a rozhodne sa neoplatilo čakať.

Rovnako ako mnoho epizód, aj hodina je rozdelená medzi viac postáv, z ktorých každá má rôznu úspešnosť. Jim Gordon je prenasledovaný sériovým vrahom známym ako Ogre (hrá sa s ním dosť dobre) Hrdinovia hviezda Milo Ventimiglia), Ryby stále v zajatí na ostrove Dollmaker’s, Penguin sa snaží kúpiť nejaké nehnuteľnosti a Bruce loví muža, ktorý bodol Alfreda do vnútorností. Všetky subploty sú problematické, ale Penguin’s je možno najlepší, čo je sklamaním, pretože je to ten s najkratšou dobou kontroly.

Najväčším zločinom, ktorého sa epizóda dopustí, je lenivosť, pretože príbeh bije ďalej bez väčšej váhy alebo naliehavosti, všetky postavy sú pekné, poznámky sú neobratne vypustené a príliš neznamenajú, a herectvo, kinematografia, hudba a nakrútené kompozície sú všetky pod úrovňou a občas pôsobia neuveriteľne gýčovo.

Gotham priniesla vo svojom pohnutom prvom ročníku niekoľko dosť hrozných epizód, ale Beasts of Prey možno bude koláč brať ako najhorší doposiaľ. Jediné pozitívne veci, ktoré o tom môžem povedať, je, že to od nej konečne dostane Fish Ostrov Dr. Morreau situácia a epizóda (každá tak jemne) posúva zaujímavý oblúk Wayne Enterprises. Okrem toho však Šelmy nie je nič iné ako zástupný symbol a nastavenie toho, čo príde v posledných troch hodinách, a hoci sa na obzore môžu vyskytnúť vzrušujúce veci, nevyčítal by som ľuďom, že sa po tomto týždni úplne vzdali šou.

Jedným z najväčších zlyhaní epizódy je to, ako narába so svojím záporákom The Ogre. Nejde o zdeformovaného, ​​geneticky pozmeneného Ogre z komiksu, ale o pekného sériového vraha, ktorý sa živí mladými ženami a hľadá ju. V priebehu rokov zabil viac ako tucet dievčat a zostal bez škôd, pretože je ochotný zamerať sa na rodiny policajtov, ktorí ho vyšetrujú.

Jim o tom nevie, keď vezme prípad od mladého dôstojníka, ktorý ho pochváli chválou a požiada ho, aby sa pozrel na nevyriešenú vraždu. Na vysokej úrovni zo svojho nedávneho víťazstva nad komisárom Loebom, ktorý sa stal prezidentom policajnej únie, súhlasí bez premýšľania. Až neskôr sa ukázalo, že mužom zodpovedným za zločiny je Ogre a že teraz kvôli tomu môže byť v ohrození Leslie Thompkins.

Myšlienka, že Ogre zabije tých, ktorí sú blízko policajtov, ktorí ho vyšetrujú, je veľmi zaujímavá, ale v tejto epizóde je tak zle zneužitá, že to príde ako dodatočný nápad. Ako sa ukázalo, sám Loeb sa postaral o to, aby prípad Ogre pristál na stole Gordona, a hoci je to pekelný spôsob, ako ukázať korupciu v rámci GCPD, je to len ďalší príklad zbabranej myšlienky, ktorá nemá nijakú váhu, a to iba vďaka jeho vykonanie. Jim, ktorý konfrontuje Loeba, by mal byť vrcholným bodom epizódy, ale prichádza len ako ďalší štekot od Bena McKenzie. Chlap hrajúci Loeba tam len ticho stojí, zatiaľ čo komparz v scéne vyzerá ako ohromený.