Recenzia dievčenských domov

Recenzia: Recenzia dievčenských domov

3
On13. februára 2015Naposledy zmenené:13. februára 2015

Girlhouse je na prvý pohľad iba ďalší nudný horor, ale silné finále zavŕši všetko krvavým uspokojivým peniazom.

Viac informácií Recenzia dievčenských domov

dievčenský dom_26

V duchu spiacich párty masakrových filmov, ktoré sa pýšia sporo odetými vysokoškolákmi a voyeurskými pôžitkami, Dievčenský dom využije povrchný podžáner vrhaním pornografie do mixu - pretože už nebolo dosť ľahké dostať dievčatá bez hororu do hororových filmov. Drsný thriller Trevora Matthewsa má viac ako nadržané dievčatá z webových kamier a golf na trávniku, pretože spisovateľ Nick Gordon kombinuje už aj tak zvrátený charakter reality show VH1 s nebezpečnými internetovými predátormi, ktorým sa veríme, že neexistujú. Niektoré webové stránky už poskytujú predplatiteľom viac prístupu, ako je potrebné, pre sexy interpretky, ale Gordon ide o krok ďalej tým, že vnáša emocionálny podtón, ktorý klamlivo vytvára väzbu medzi mužskými zákazníkmi a ich obľúbenými múzami. Posadnutí, vzrušení muži zamilovaní do online striptérok - čo by sa mohlo pokaziť ?! (Veľa.)

ako prometheus súvisí s mimozemšťanom

Ali Cobrin hrá Kylie Atkins, najnovšiu modelku, ktorá prechádza do online bordelu známeho ako Girlhouse. Vytvoril Gary Preston (James Thomas) - samozvaný Hugh Hefner z 21. storočia - jeho stránka ponúka používateľom možnosť skákať z miestnosti do miestnosti v dome vybavenom päťdesiatimi kamerami, ktoré zachytávajú všetky sexuálne okamihy medzi nájomníkmi. Modelky nie sú nútené do situácií, do ktorých by sa radšej nezapájali, ale bonusy sú odmeňované osobám, ktoré najlepšie dosiahli úspech, a tak sa v celom dome rozmáha zhýralosť. O bezpečnosť nikdy nejde, pretože komplex monitoruje dispečing a nepreniknuteľné brány firewall. Používateľ Loverboy si však trúfa spochybniť bezpečnosť dievčat, keď zistí, že je nerešpektovaný. Aj keď môže byť Girlhouse pre hackerov neprekonateľná, sériový vrah predstavuje úplne nový problém, aký si nikto nedokázal predstaviť.

Kde sa filmy páčia The Den a Otvorte Windows osvojiť si pohľad z prvej osoby na kameru zameraný iba na chatovacie okná a obrazovky prenosných počítačov, Dievčenský dom rozdeľuje čas medzi namontované kamery, priehľadné okná Girlhouse a tradičné šošovky tretej osoby. Toto poskytuje niekoľko odhaľujúcich pohľadov na tú istú scénu a ako silný príklad slúži prvá striptíz Kylie.

Pri pohľade na obrazovku Girlhouse z pohľadu člena publika vyzerá Kylie, akoby tancovala iba pre nás - akoby bola prepojená na úrovni presahujúcej jednoduché umenie. Ale odrezanie od Kylieinej izby odstráni oblak mylných predstáv ako rozptyľujúca sa hmla, keď vidíme, ako iná skúsenejšia postava komentuje a dáva jej ukazovatele z dverí, ktoré na obrazovke nie sú viditeľné. Každý uhol pohľadu je neoddeliteľnou súčasťou Matthewsovej schopnosti zvyšovať napätie, pretože nám umožňuje pochopiť, ako by hypnotizované smutné vrecia mohli prísť na to, že tieto dievčatá skutočne investujú emócie do súkromných chatovacích miestností. Navyše sa odhalí väčšia hrôza - nikdy neviete, kto alebo čo sa v skutočnosti nachádza na druhej strane obrazovky.

sex s harley quinnom a jedovatým brečtanom

Dievčenský dom je prenasledovaný vrahom, ktorý volá späť k Williamovi Lustigovi Maniak , ktorú hrá muž známy iba ako Slaine (alebo George Carroll, ak skutočne kliknete na jeho profil IMDB). Na prvý pohľad to nie je definitívna rola, pretože Loverboy nie je nič iné ako spoločensky nepríjemný deviant, ktorý nemá sebadôveru komunikovať so ženou tak, ako by to robili normálni muži, ale akonáhle si nasadí svoju ženskú masku, dôjde k intrikám. Nepovedal by som, že Slaine je pre dramatiku, ale spôsob, akým Loverboy šprintuje po dome ako býk v čínskom obchode, v skutočnosti prináša uzemnený realizmus. Neskúsenosť je zjavná a čestná. Ignorované sú metódy najslávnejších ikon hororu, ktoré sa vracajú k spôsobu, akým sa Jason pomaly približuje ku krivdiacim obetiam, pretože Loverboy namiesto toho útočí so zúrivou dravosťou a alarmujúcim stavom naliehavosti - vzácnou vlastnosťou, ktorú Slaine prináša inak zabudnuteľnému zabijakovi.

Matthewsov film však nie sú všetko ružové, pretože úvodné scény a práce na tvorbe príbehov vykazujú určité amatérske scenáre a dosť prízemné interakcie. Thomas si rád myslí, že jeho postavou je ďalší Hugh Hefner, ale spôsob, ako nevýrazne vysvetľuje, ako zbadal Kylie a VEDIEŤ, že bude hviezdou Girlhouse, je príliš hammy a okolnosti sa stávajú veselšími, keď je predstavený každý interpret. vulgárne s každým novým menom. Gore je spot-on, čo je dôvod, prečo Dievčenský dom je schopná si nakoniec získať divákov (dievča sa pokúša písať s odrezanými prstami na kĺboch ​​/ veľa zlomených kostí / brutálne používanie pílovej píly), ale čakanie na výbuch Loverboy nie je nič iné ako lacný skinfest, ktorý sme mohli nájsť kdekoľvek inde na internete zadarmo.

kto je žena v reklame na tuláka nissan

Našťastie je to nakoniec Loverboyova násilná zabíjačka, ktorá oddeľuje Matthewsovo úsilie od mnohých ďalších zlyhaní. Zatiaľ čo filmy ako Cam2Cam a Šťastný bastard kráčali rovnakou chorou techno-hororovou cestou, Dievčenský dom skáče pred balíkom tým, že vydá finále, ktoré skresľuje kosti, akonáhle sú skutočné hororové prvky vrazené do pohybu. Je to stále drsný erotický thriller, ale Dievčenský dom je dosť milý na to, aby sa ospravedlnil za nedbalý prvý čin tým, že sa skamarátil a dokončil prácu ako prekliaty profesionál - peniaze a všetko.

Recenzia dievčenských domov