Recenzia: Gal Gun: Double Peace Review
Jowi Meli

dva
On23. júla 2016Naposledy zmenené:23. júla 2016

Pre hru o chlapíkovi, ktorý strieľa dievčaťom feromónovými snímkami, až kým nevyvrcholia, je Gal Gun: Double Peace určite nudná.

Viac informácií Gal Gun: Double Peace Review

Gal Gun Double Peace 02

Keď vidím hru rovnako vykorisťujúcu ako Gal Gun: Double Peace , posledná vec, ktorú očakávam, je nudná. Toto je hra o dieťati, ktoré strieľa z dievčat feromónovými injekciami, až kým nevyvrcholia, a akosi z toho dokáže byť drvivá nuda. Dokonca aj ľudia, ktorí prídu na titilizáciu, budú týmto strašne sklamaní - nie je tu toho moc čo vidieť.

To, čo je dobré, sa zdá byť obmedzené na príbeh, čo je vzhľadom na premisu mimoriadne ironický fakt. Napriek tomu musím pripísať úver tam, kde je to potrebné, a Gal Gun dáva veselo hlúpy dôvod pre hlavnú postavu Hodai, ktorá strieľa zo svojej, ehm, strelnej zbrane. Vidíte, že ho zastrelil akýsi Cupid-in-training menom Ekoro, čo ho robí absolútne neodolateľným voči strašidlám mladých žien v škole (očividne sú všetci homosexuálni chlapci za pravdu - ak sú na tejto škole ešte nejakí chlapi) v prvom rade som nevidel ziadne!). Z tohto dôvodu má iba 24 hodín na to, aby našiel svoju pravú lásku, než mu úplne dôjde sexepíl.

Dobrá vec, že ​​náhodou chodí do školy s dvoma kamarátmi z detstva, ktorých potom môže alebo nemusí mať zamilovanosť! Naratívne segmenty Gal Gun sú v zásade rozprávané ako bišódžový vizuálny román, s možnosťou výberu a s dievčaťom. To dievča je, prirodzene, na vás, keď ste si vybrali Hodaiov titul (je tu jeden s názvom Hentai Fiend, ktorý by som bol nerad, keby som ho nespomenul), ktorý určuje jeho štatistiky. Môžete si vybrať jednu z niekoľkých dievčat v hra, o ktorú sa môžete uchádzať ako o svoju pravú lásku. Po dokončení týchto trás odomknete ďalšie tituly a dievčatá pre opakované hranie.

Gal Gun Double Peace 01

Samotný príbeh je ľahký ako pierko a nebude priťahovať nikoho, kto si tento chmýřik už neužije, ale musím uznať jeho premisu a niektoré jeho postavy sú pekne roztomilé. Ekoro je celkom vtipná, napríklad ten pridaný anjel, ktorý urobil strašnú chybu, a jej rival - démon menom Korona - je tiež zábavne nadštandardný. Táto hra tiež obsahuje veľa materiálu, ktorý vyvoláva kŕče, bohužiaľ: Neocenil som, že keď jedna z dievčat potrebovala útechu, jednou z mojich možností bolo trieť jej prsia bez jej súhlasu.

Ak si myslíte, že to bude mierne v porovnaní s hernými vecami, tak ... no, vlastne Gal Gun V tomto ohľade som trochu sklamaný. Teda, nehovorím, že by som povedal Páči sa mi to bude tu kopa nahých dievčat alebo čokoľvek - tieto veci ma nezaujímajú, ak viete, čo tým myslím - ale po tom, čo som zažila zvitok divných dám v Senran Kagura (nepýtaj sa, ak nevieš), tento je po väčšinu času trochu skrotený v porovnaní.

Ako možno čakáte na základe zápletky, základnou myšlienkou strieľania na koľajniciach je, že máte po sebe veľa dievčat a musíte odmietnuť ich pokroky skôr, ako vás môžu zviesť k tomu, aby ste sa prepadli ich. To je prvých päť minút celkom zábavné, keď sledujete, ako sa hordy vrieskajúcich mladých dievčat absolútne vrhajú na obrazovku a pokúšajú sa vás poškodiť listami, darmi a milostnými vyznaniami, ktoré stúpajú po obrazovke ako rozžiarené japonské postavy.

A potom nastúpi nuda. Bez ohľadu na to, na akej úrovni hráte, aj keď sa scenéria môže meniť, veci, ktoré robíte - a dokonca aj dievčatá, ktoré odrazujete - sú úplne rovnaké. Existuje niekoľko školských príručiek a extra bodov, ktoré treba zbierať, ale nie sú dôvodom na to, aby ste sa podrobili mučeniu opakovaného hrania týchto úrovní. Príležitostne môžete posielať veci do režimu Doki-Doki, aby ste jedno z dievčat pohladili na rôznych miestach, až kým nebude šťastná, ale to nie je také vzrušujúce, ako to znie. Keď som išiel zdieľať video z tohto režimu na Twitter, zistil som, že vďaka čiernej cenzurovacej skrinke sa dej, ktorý sa deje za ním, javil ako oveľa riskantnejší. Spoilery: Nie je. Je to nudné a hlúpe.

Gal Gun Double Peace 00

Jediný prípad, kedy hra urobí niečo relatívne zaujímavého, je počas bitiek s bossmi, ktoré sa objavia, pričom niektoré sú zvládnuté lepšie ako iné. Prirodzene, mnohí sú jednoducho absurdní v tom, ako sa pokúšajú urobiť bizarné a nepríjemné scény, aby boli sexi - od odlepenia vami vybranej gal z hromady podozrivo bielej farby goo až po jej záchranu pred vnútornosťami zlého démona. Napriek tomu sú na bežných úrovniach oveľa pútavejšie a prekvapivejšie ako čokoľvek iné, takže to je ... myslím.

Vizuálne, Gal Gun: Double Peace nie je až také pôsobivé. Dievčenské animácie sú počas streleckých sekcií a súbojov s bossmi decentné a vtipné, okrem toho sa jedná o lacno vyzerajúce úsilie. Fotoaparát on-rails sa mnohokrát priblížil príliš blízko k textúre, ukázal, aké hrozné sú niektoré z nich, a nechal ma premýšľať, prečo sa viac nesnažili držať ďalej od makrosnímkov. Navyše, a to je pre mňa veľká vec, zbraň jednoducho neposkytuje dostatočnú audiovizuálnu spätnú väzbu, aby bola uspokojivá. Je to skôr pocit, akoby ste dievčatá šteklili virtuálnym pierkom, než aby ste ich tryskali pištoľou, čo skutočne znižuje dopad všetkých vašich snímok.

Gal Gun: Double Peace je neodpustiteľne zdĺhavý vzhľadom na jeho premisu. Ak hľadáte explicitný obsah, nie je tu veľa možností, ako tu dráždiť, a samotná prestrelka sa opakuje až do nevoľnosti. Ak hľadáte niečo, čím vaše srdce rozbehne doki-doki, odporučil by som hrať niečo s oveľa väčšou energiou - Senran Kagura môže to byť strašná hra, ale aspoň som sa dosť zasmial nad jeho nehanebným a často nehoráznym vykorisťovaním. Tento, na druhej strane, nerobí veľa pre to, aby niekoho vzrušil v akomkoľvek zmysle slova.

Táto recenzia vychádza z verzie hry pre PlayStation 4, ktorú sme dostali.

Gal Gun: Double Peace Review
Sklamanie