From Dusk Till Dawn: The Series Review: Episode 1.01 (Season 1, Episode 1) [SXSW 2014]

od súmraku do úsvitu

Bol Od súmraku do úsvitu: Séria , Ambiciózna televízna adaptácia Roberta Rodrigueza na jeho ikonickú spoluprácu z roku 1996 s Quentinom Tarantinom, je naozaj zlý nápad? Je príliš skoro na to povedať. Aj keď je pilotná šou, ktorá pokrýva iba úvodné scény filmu v texaskom obchode s alkoholom, kde sa bankoví lupiči Seth a Richie Gecko (D.J. Cotrona a Zane Holtz) zastavujú na ceste do Mexika, napätá a príjemná, je to tak Od súmraku do úsvitu: Séria zvláda všetko šialenstvo na ceste k upírom obývanej Titty Twister, ktorá určí, či mal alebo nemal Rodriguez dobrý dôvod na návrat k bratom Geckom.

Nemyslím si, že je to spojler, keď hovorím, že sú v tom upíri Od súmraku do úsvitu: Séria . Aj keď niekto, kto sleduje pilota s úplne novými očami, nemusí vedieť, že sa jedná o to, že nadprirodzené stvorenia zohrávajú v celkovom príbehu obrovskú úlohu, aj tí, ktorí sú nováčikmi, sa chystajú vyzdvihnúť nejaké prvotné ukážky.

Pre jedného šou začína tým, že dievča prenasledujú džungľu traja aztécki bojovníci. Po zajatí je odhodená do jamy plnej hadov, ktorí na ňu rýchlo klesajú a hryzú a plazí sa. Je to veľmi nepríjemný obraz, ktorý naznačuje Od súmraku do úsvitu: Séria mohol by mať nachystané nejaké chutné strachy. Ďalšia vtipálka vychádza zo zjavne neohrozeného Richieho, ktorý niekedy vidí zvodnú upírku na mieste krásnej mladej rukojemníčky (Eiza González), ktorú bratia vezmú do obchodu s alkoholom. Šou má výraznejšiu nadprirodzenú hranu, než akú kedy film mal, čo by mohla byť skvelá vec, keby Rodriguez a spol. Nájdite si čas a správne spresnite rozsiahlu aztécku mytológiu, ktorú pôvodný film iba naznačoval.

Kým bratia Geckovci nedorazia k Titty Twister, mám pocit, že dráždenie je všetko, čo dostaneme. Pilot napriek tomu funguje ako úvod k hlavným hráčom. Seth je mozog operácie, logický a chladný. Cotrona odvádza skvelú prácu, pretože nás núti zakoreniť ho, a okamžite tak vytvára charizmatickú prítomnosť na obrazovke. Herec má tiež skvelú chémiu s Holtzom, ktorý má oveľa zložitejšiu postavu. Už od úvodných minút prehliadky je zrejmé, že s Richiem nie je niečo v poriadku - je sociopatický a náchylný k živým halucináciám - a Holtz dokonale vystihuje jeho nespútanú šialenú povahu. Teším sa, keď sledujem, ako sa ich vzťah, ktorý je do konca pilota nestabilný, odvíjal počas celej série.