Fright Night 2: New Blood Review

Recenzia: Fright Night 2: New Blood Review

1.5
On7. novembra 2013Naposledy zmenené:7. novembra 2013

Fright Night 2: New Blood je remake, ktorý sa nespravodlivo maskuje ako akési pokračovanie a v porovnaní s prekvapivo uspokojivým úsilím roku 2011 sa pomaly odhaľuje ako podradná a zbytočná produkcia.

Viac informácií Fright Night 2: New Blood Review

strašná noc-2-nová-krv

Dobre, počkaj, takže som zmätený. Na všetky účely a účely Fright Night 2: New Blood fakturuje sám seba ako pokračovanie roku 2011 Desivá noc remake v hlavnej úlohe s Antonom Yelchinom a Colinom Farrellom, napriek tomu nemá s predchádzajúcim projektom absolútne nič spoločné. Nikto z hereckých obsadení sa nevrátil a o predmestskom príbehu sa nehovorí ani v najmenšom - v skutočnosti je to presne naopak. Fright Night 2: New Blood je duchovný remake sám o sebe, počnúc novými známymi postavami vďaka scenáristovi Mattovi Venneovi. Všetky postavy sú pomenované úplne rovnako. Zlý Ed opäť začína v ľudskej podobe a Amy je späť ako Charleyho milostný záujem. Jedinou skutočnou zmenou je, že Gerri je teraz ženská upírka, ktorú hrá zmyselný Jamie Murray.

Bohužiaľ pokračovanie Edurda Rodrigueza je najhorším pokračovaním - pretože to vôbec nie je pokračovanie. Fright Night 2: New Blood je ďalším remakom v každom zmysle slova, maskovaným ako pokračovanie, ale bez definičných vlastností. Prináša sa úplne nové herecké obsadenie, ktoré opäť začína rozprávku o upíroch Charleyho Brewstera od prvého, spolu s strašne neinšpiratívnym pokusom vyskúšať niečo iné. Prosím - zmena pohlavia zlého upíra z mužského na ženské nezaručuje úplne nový film, najmä po filme Craiga Gillespieho Desivá noc prekvapil publikum tým, že išlo o pomerne zábavný hororový remake. Človeče, dostal som hollywoodsky chamtivý stroj, ale vážne som sledoval iba remake remaku, ktorý sa snaží predať ako čisté pokračovanie?

V Rodriguezovej Desivá noc adaptácia, Charley Brewster (Will Payne) a jeho priateľ Evil Ed (Chris Waller) sú stredoškoláci cestujúci do zahraničia v Rumunsku, keď zistia, že ich profesor Gerri Dandridge (Jamie Murray) je v skutočnosti vražedný upír. Keď ich varovania padnú na ušiach, chlapci sa pokúsia získať lovca televíznych príšer Petera Vincenta (Sean Power), aby im pomohol poraziť ich učiteľa sajúceho krv, skôr ako sa jej ďalšou obeťou stane Charleyho rozdrvenie Amy (Sacha Parkinson). No tak, rovnaký príbeh, iné miesto - teraz už viete, o čom je reč.

Najviac ma frustruje Fright Night 2: New Blood sa nikdy nepokúša byť pokračovaním, pretože Zlý Ed je viditeľný v ľudskej podobe od začiatku. Hneď som si myslel, počkaj, či som nevidel Christophera Mintz-Plasseho, ktorý už túto postavu hral a zomrel v predchádzajúcom remaku? Prečo je späť? Netrvalo dlho a uvedomil som si, že Venneova liečba mala absolútne spoločné s predchádzajúcim remakom. Sledoval som, ako Will Payne prechádza pohybmi ako Charley, rovnako ako Anton Yelchin.

Opúšťať mentalitu pokračovania a pozerať sa na Fright Night 2: New Blood v porovnaní s remakom zverejneným pred dvoma rokmi nie je úprimne veľa dôvodov na to, aby sa vo Rodriguezovom filme objavil film Gillespie’s, Nová krv je priamy prechod na DVD v každom oddelení. Postavy sú neprehliadnuteľné a drevené, rumunské prostredie neprináša nijaké nové nápady, príbeh Venne je štruktúrovaný okolo rovnakých základných udalostí a zatiaľ čo darebák Gerri Dandridge privádza franšízu na gotickejšie klasické územie, premietanie toho istého príbehu dáva projektu pocítiť unavený, lenivý a úprimne povedané - nepotrebný.

Ak do tejto recenzie môžem vložiť kúsok pozitivity, je to tým, že Rodriguez pozorne sleduje grafické násilie. Celé hryzenie a cmúľanie produkovalo konštantný prúd červenej tekutiny a make-up Evil Eda stále obsahoval ikonické zubaté zuby pôvodnej postavy. Bohužiaľ klasifikácia bez hodnotenia Fright Night 2: New Blood sa používa iba na predvádzanie čo najviac sexi upírskej nahoty, pretože ak chytíte môj drift, bolo viac než len nejaké sanie krvi, ale opäť, rovnako ako film ako celok, väčšina z týchto odvážnejších a zrelších scén jednoducho nebola nevyhnutnosti. Ľudia sa niekedy nadchnú, keď počujú, že film má hodnotenie bez ratingu - nenechajte sa oklamať.

Fright Night 2: New Blood je pomýlený kúsok upírskej tradície zatienený remakom vydaným len pred dvoma rokmi. Odmietam uznať dvojku z názvu, pretože Rodriguezov film mal byť uvedený na trh ako Fright Night: New Blood od začiatku. Buďte úprimní a dajte divákom vedieť, čo čakajú - ešte jeden remake v dlhej rade pokusov o upírsku hotovosť. Ospravedlňujeme sa, ale toto je na prvom mieste s Objatie upíra ako jeden z najhorších upírskych materiálov roka šťastne recykluje známy príbeh namiesto toho, aby sa pokúsil pokračovať v mytológii, ktorá už bola zavedená v remaku roku 2011.

Fright Night 2: New Blood Review

Fright Night 2: New Blood je remake, ktorý sa nespravodlivo maskuje ako akési pokračovanie a v porovnaní s prekvapivo uspokojivou snahou roku 2011 sa pomaly odhaľuje ako podradná a zbytočná produkcia.