Fire Emblem Warriors Recenzia

Recenzia: Fire Emblem Warriors Recenzia
Jon Hueber

4
On25. októbra 2017Naposledy zmenené:11. decembra 2018

Fire Emblem Warriors je takmer dokonalá kombinácia dvoch milovaných sérií, z ktorých každá využíva to najlepšie a vytvára jeden solídny herný zážitok na najnovšom hardvéri Nintenda.

Viac informácií Fire Emblem Warriors Recenzia

Milujem Znak ohňa hry skoro rovnako ako hry Musou. A rovnako ako vznešené zlúčenie spoločnosti Zelda a Dynasty Warriors séria vytvorená Hyrule Warriors v roku 2014 sa Nintendo, Koei Tecmo’s Omega Force a Team Ninja opäť spojili, aby spojili svoje sily Znak ohňa a Dynasty Warriors štýlová hrateľnosť pre hviezdne gombíkové rmutovanie v podobe Fire Emblem Warriors .

Fire Emblem Warriors sa odohráva v kráľovstve Aytolis a má dvojicu bratov a sestier Rowan a Lianna. Hráč si pre príbeh hry zvolí jednu z dvoch možností, ale počas bitiek je možné hrať ako oboje. Keď príšery náhle zaútočia na hrad, dvojicu ponáhľa ich matka, kráľovná, ktorá im pred smrťou poskytne tajomný Štít plameňov. Princ a princezná potom musia naplniť štít alebo Fire Emblem Gleamstones rôznych bojovníkov, z ktorých každý vytiahol zo svojich krajín a časových období, aby bojoval proti kráľovstvu Gristonne a ich šialenému kráľovi Oskarovi, ktorý sa snaží oživiť hrozný Chaos Drak, Velezark, pečatiaci svet v tme.

Dotyční bojovníci sú jedny z najlepších a najobľúbenejších postáv ctihodnej postavy Znak ohňa volebné právo. Hlavné postavy tajne držia Gleamstones, ktoré posilnia Fire Emblem, a stane sa rasou nájsť ich všetkých skôr, ako sily Gristonne oživia starodávneho draka. Ak počítame ďalšie balíčky DLC, je ich 25 legendárnych Znak ohňa postavy, ktoré treba nájsť a nakoniec hrať za každú z nich so svojimi silnými a slabými stránkami. Výrazné osobnosti a spôsoby každého hrdinu sú zastúpené dobre a vidieť tieto legendárne postavy vo vzájomnej interakcii je absolútny výbuch.

Postavy sa objavujú / získavajú počas 20+ kapitol hry alebo v špeciálnych vedľajších úlohách v režime História, kde sú klasické FE scenáre sú dané Musouovou liečbou. Pre dlhoročných fanúšikov je hľadanie týchto postáv nevyhnutnosťou, pretože budovanie armády obľúbených fanúšikov, ktoré sa dajú použiť v bitkách, je to, čo skutočne robí Fire Emblem Warriors taká lahôdka hrať.

bola loki mysľou ovládaná v pomstiteľoch

Zahrajte si hru Fire Emblem Warriors je v podstate to isté ako v každej hre Warriors od Omega Force, až na pár výnimiek. Hráči napínajú gombíky na silné a slabé útoky, strkajú epické kombá a po naplnení určitých metrov strhávajú špeciálne ťahy. Bojisko je plné stoviek (ak nie tisícov) nepriateľov, cez ktoré sa dá prebehnúť, a po nich sú roztrúsení kapitáni a velitelia. Každá kapitola má hlavný cieľ, ale nové sa objavujú v chaose bitky a nútia hráča venovať pozornosť nielen množstvu nepriateľov, ale aj tomu, čo sa deje inde na mape.

V čom je boj taký zvláštny Fire Emblem Warriors je zahrnutie Znak ohňa -špecifické pohyby a návrat systému Triangle. Toto nastavenie nožníc, papiera, nožníc poskytuje bonusy sily a slabosti niektorým typom zbraní. Meč bije sekeru, sekera bije kopijou, kopija bije meč. Pridajte k tomu špeciálne schopnosti pripisované FE postavy, ako napríklad Pegasus Knights, ktorí majú let a dosah, taktici vrhajú kúzla, aby im pomohli a bránili, a rytieri sú absolútnymi tankmi, ktoré dokážu absorbovať obrovské škody, a to skôr pripomína extrémne rýchlu verziu klasiky Znak ohňa .

Správa medzi bitkami hrá v hre obrovskú úlohu Fire Emblem Warriors . Vybavenie vašich postáv najlepším prevodom je pre víťazstvo nevyhnutné. Tábor umožňuje hráčom prístup do kovárne na výrobu nových zbraní alebo vylepšenie existujúceho výstroja, trh s hrebeňom na odomknutie nových schopností a vylepšenia štatistík a chrám na obetovanie predmetov získaných na bojisku za rôzne bonusy kapitol. Chrám môže tiež vychovať padlých bojovníkov, ak sa hráč rozhodne hrať klasiku Znak ohňa .

Príležitostnou hrateľnosťou je tiež možnosť, keď padlí hrdinovia po bitke automaticky vzkriesia. Funkcia konvoja otvára vybavenie novým výstrojom, predmetmi, zručnosťami a dokonca aj oblečením, pretože nový odev je možné odomknúť hrateľnosťou a DLC. Je dôležité venovať si čas tomu, aby ste si zahrali s vyťažením a zabezpečili, aby boli postavy v čo najlepšej forme. Len čo sú postavičky nastavené, začína sa ďalšia bitka.

jk veslovanie nový film harry potter

Jedným z veľkých vypnutí v hrách Musou je opakujúca sa povaha boja. Hráči sa len sekajú a sekajú si cestu k cieľom, kým nebude splnený hlavný cieľ, opláchnite ich a opakujte. Fire Emblem Warriors to mierne zmení tým, že hráčovi umožní prechod na rôzne postavy na večierku uprostred boja. Na dokončenie cieľov kapitoly bude lepšie slúžiť tímu rozhľadených bojovníkov, povedzme lorda, lukostrelca a nebo alebo rytiera Pegasa.

Postavy môžu byť tiež navzájom spojené v bitkách, ako v Fire Emblem Fates , čo maximalizuje ich účinnosť alebo v niektorých prípadoch zvráti príliv. Rytier Pegasus môže lietať, takže sa môže spojiť so silnejším bojovníkom a potom ich obe preletieť cez medzery na mape, čím dvoch živých bojovníkov odhodí do masy nevedomých nepriateľov na rýchle víťazstvo. Toto použitie klasiky Znak ohňa štýl hry je to, čo skutočne oddeľuje Fire Emblem Warriors od ostatných mashupov Warriors, ako vyššie spomenuté Hyrule Warriors a dokonca aj Square Enix’s Dragon Quest Heroes . Bez ohľadu na to, ako to vyzerá alebo hrá, je to ako Znak ohňa hra, a to je podľa mňa v poriadku.

Fire Emblem Warriors tiež prichádza s plnou podporou amiibo. Amiibovia pre konkrétne postavy, ako napríklad Marth, Robin alebo Lucina zo zbierky Super Smash Bros., dajú týmto postavám nové silné zbrane, zatiaľ čo iní amiibovia môžu odomknúť štandardné zbrane alebo zlato. Existuje limit použitia iba piatich amiibos denne, ale amiibo špecifické pre danú postavu sa raz použije iba raz a jeho opätovné použitie iba odmeňuje hráča zlatom alebo predmetmi.

Fire Emblem Warriors robí skvelú prácu pri znovuvytváraní Znak ohňa vesmír s Dynasty Warriors hrateľnosť. Nič tu nie je lacné a dlhoroční fanúšikovia oboch sérií nájdu v tejto hre niečo zábavné a jedinečné. Obrovské množstvo hrateľných postáv, scenáre histórie a kostýmy, s prísľubom ďalších, mu dáva faktor znovuhrateľnosti, ktorý chýba väčšine titulov Nintendo Switch. Vraciam sa k tomu často, kvôli úplnému vzrušeniu, keď vidím milované postavy v novom svetle, a výzva na zničenie veľkého množstva nepriateľov je dobrým prostriedkom na odbúranie stresu. Fire Emblem Warriors predstavuje solídny vstup do mýtu, rešpektuje hry, ktoré mu predchádzali, a ponúka niečo nové a vzrušujúce. Kto by mohol požiadať o niečo viac?

Táto recenzia vychádza z verzie hry Nintendo Switch, ktorá nám bola poskytnutá.

Fire Emblem Warriors Recenzia