The Evil Within: The Consequence DLC Recenzia

Recenzia: The Evil Within: The Consequence DLC Recenzia
Kresťanské právo

3.5
On23. apríla 2015Naposledy zmenené:23. apríla 2015

The Consequence síce vytvára pár voľných koncov pri viazaní ostatných, ale ponúka viac rovnakých kradmých vydesení a môže sa pochváliť niekoľkými pôsobivými a nezabudnuteľne podivnými bitkami s bossmi.

Viac informácií The Evil Within: The Consequence DLC Recenzia

The Evil Within: The Consequence

Konečne prináša spletitý a zmätený príbeh o The Evil Within na záver s ďalšou ranou, Dôsledok nájde Juli Kidman, ktorá sa so svojimi šéfmi pripravuje na Mobius, zatiaľ čo nadobro unikne zo skrútenej krajiny STEM. Aj keď to nie je celkom príjemné prekvapenie ako minulý mesiac Úloha bolo, toto finále je stále viac než uspokojivé, pridáva do mytológie hry oveľa viac detailov a obsahuje viac ako niekoľko scén, ktoré zvyšujú vlasy.

Okamžité vyzdvihnutie kde Úloha Kidman skončil, pokračuje v putovaní po Ruvikovej scéne snov pri hľadaní Leslie. Zatiaľ čo mnohé z odhalení, ktoré sa tentokrát vrhajú na hráčov, sú protektorované body zápletky, ktoré sú už zasiahnuté The Evil Within , koniec má stále punc a skutočne prekvapivý a slušne vierohodný zvrat, ktorý, pokiaľ je správne spracovaný, naznačuje veľkolepé pokračovanie.

Tajomstvo zamerané hry z Úloha znovu vládne, aj keď tentokrát dostala Kidman zbraň pre niekoľko scén, ktoré ešte trochu pretriasajú boj, a napriek tomu ju väčšinu času nechávajú bezbrannú. Podľa zjednodušeného vzorca môže Kidman hádzať fľaše, aby odvrátil pozornosť nepriateľov, prekvapením pomocou jednorazových osí a plaziť sa cez prieduchy, aby sa nepozorovane preplížil cez miestnosti. Aj keď je hrateľnosť pozoruhodná, zapadá do seba The Evil Within Svet je taký dobrý, že je divu, že pôvodná hra nemala viac tajného zamerania.

Pretože hrateľnosť zostáva nezmenená, nepriatelia sa rýchlo stanú starými novinkami a postavy bossov sa nechajú fantasticky vychytať. Hlavný protivník z Úloha , ktorého dizajn stále odmietam pokaziť len preto, že ma stále desí, sa vracia s pomstou a finálna bitka s bossmi je jednou z najdesivejších, ktorá za chvíľu zasiahne scénu. Bossove bitky, podobné pôvodnej hre, sú pulzujúce záležitosti, ktoré mi zanechali spotené dlane a adrenalín.

The Evil Within: The Consequence

Hoci Úloha pri prvom prejazde trvalo len asi štyri hodiny, Dôsledok sotva trvá tri a tlačí sa krkolomným tempom, ktoré trpí pár podivne polstrovanými okamihmi na zadnom konci. Napríklad v záverečnej kapitole nájdete to, ako pálite portréty Ruvika, aby ste Leslieho vytrhli z psychického zovretia a vyhýbali sa nepriateľom. Je to zvláštny koncept, dokonca aj pre The Evil Within , a hoci to bolo len krátke rozptýlenie, dúfame, že to nie je nápad, na ktorom vývojári plánujú stavať.

Interakcie Kidmana so Sebom aj Josephom nie sú tentokrát tiež vysvetlené dobre. Objavuje sa len občas, keď sa nesynchronizuje s pôvodnou hrou. Je nesmierne rušivé sledovať ju, ako prechádza dverami, skončí v náhodnej situácii so Sebou, kde presne vie, o čo ide, aj keď práve dorazila, a potom sa okamžite znova oddelí. Toľko práce ako Dôsledok dáva do viazania voľné konce, dokáže sa pomocou týchto šialených momentov ešte pár uvoľniť.

Zvláštne je, že aj keď boli v tomto výlete znovu zavedené zbrane, zdá sa, že je tu menej nepriateľov, s ktorými sa treba vyrovnať, a oveľa viac putovania zmiešaných so sledovaním spomienok, ktoré pohodlne vysvetľujú dej. Na konci sa ponáhľa nejaký vývoj deja, takže Kidman putuje prázdnymi chodbami a pozoruje tienisté postavy popisujúce presne to, čo sa deje. Nie je to najkreatívnejší spôsob sprostredkovania zápletky, ale skryté zbierkové predmety sú o niečo zábavnejšie vyhľadávať a čítať.

Ako je to pri hrách Mikami štandardné, Dôsledok otvára niekoľko nových spôsobov hrania, akonáhle sa kredity dostanú, vrátane nového režimu, ktorý ponecháva celú kampaň zaliatu tmou a dáva Kidmanovi na prežitie iba baterku. Je to napínavé, ak nie trochu dráždivé, ktoré ľahkej kampani dodáva veľa ťažkostí.

Napriek tomu, že sa od prvého vstupu do DLC chváli malou až žiadnou zmenou a má za sebou niečo menej ako tri hodiny, Dôsledok je stále skvelý malý doplnok, ktorý obsahuje niekoľko bodov zápletky a ponúka viac intenzívnej tajnej akcie od Úloha . Niektoré vrcholné bitky sa vyrovnajú krajším okamihom pôvodnej hry a časti stretnutia posledného šéfa ma vyplazili viac, ako má ktorákoľvek iná hra za chvíľu. V dôsledku toho (pozri, čo som tam urobil? Takto sa vyhrávajú Pulitzerove), fanúšikovia The Evil Within bude mať Kidmanov bočný príbeh strašne skvele.

Táto recenzia je založená na kópii hry PlayStation 4, ktorá nám bola poskytnutá na účely kontroly.