Recenzia The Elder Scrolls V: Skyrim - Nintendo Switch Edition

Recenzia:Skyrim: Switch Edition
Dylan Chaundy

4
On16. novembra 2017Naposledy zmenené:11. decembra 2018

Celkovo je Skyrim: Switch Edition úžasným impozantným úspechom. Existuje niekoľko menších obmedzení, ktoré je potrebné vykonať, aby hardvér fungoval dobre, ale nijako to nijako neuberá na zážitku. Je to Skyrim na cestách a iba to je monumentálny míľnik v mojej knihe.

Viac informácií

Je to úplne úžasné Skyrim po celú tú dobu stále silnie. Vydané v roku 2011, Bethesdovo otvorené majstrovské dielo RPG zapálilo predstavivosť hráča a rezonovalo s takým významom, že mnohí sa do seba zamilovali, akoby Amor sám vypustil dobre mierený šíp priamo do ich srdca (alebo by som mal povedať koleno - ehm).

Rýchly posun vpred do roku 2017 a je to titul, ktorý si s vydaním tohto novo zarobeného stále vedie prekvapivo dobre Skyrim: Switch Edition rovnako ako čoskoro klesne aj verzia PSVR. Rovnako ako nanovo oživená mŕtvola starodávneho nemŕtveho dragúra, je to titul, ktorý odmieta ležať a vzdať sa ducha, čo je skvelé pre tých, ako som ja, ktorí považujú za ľadové severské hory Skyrim ako akýsi domov ďaleko od domova.

Predtým, ako uviazneme v recenzii, chcem len spomenúť, že o mojej hlbokej záľube v hre som písal už predtým (moju recenziu si môžete pozrieť na Skyrim: Špeciálna edícia tu ). Predpokladal som, že to bol úžasný vstupný bod pre tých, ktorí mali tú smolu, že prišli o jedno z najlepších RPG otvoreného sveta za posledné desaťročie.

ktorý zahynul v občianskej vojne v Amerike

Dlhý príbeh krátky, naozaj milujem Skyrim (možno nie až tak veľmi, ako zbožňujem Zabudnutie, ale odbočím). Táto recenzia sa zameria na port Switch, ktorý vyvinula vlastná firma Bethesda sama. Prenesiem sa na honbu: jedným slovom je to ... pôsobivé. Ďakujeme deviatakom!

Krátka rekapitulácia pre tých pár nezasvätených (všetkých troch): Táto piata iterácia v kriticky chválenej Bethesde Elder Scrolls franšíza sa zameriava na vás - Dragonborn - nepravdepodobného hrdinu, ktorý má jedinečnú moc konzumovať dračie duše. Použitím tohto mimoriadneho daru získate potenciál využiť moc od odporných okrídlených zvierat, akonáhle ich porazíte v bitke. Získate tak schopnosť zakričať nepreberné množstvo mocných kúziel, ktoré pomaly odomykáte pri postupe príbehom. Našťastie pre vás, množstvo drakov po celom kráľovstve Tamriel sa prebudilo z ich večného spánku a sú pripravení spôsobiť katastrofu obyvateľom titulárnej provincie Skyrim. Je vašou úlohou zbaviť krajinu týchto nepríjemných zarastených jašteríc a nastoliť mier v severských divočinách Tamriel.

Resident Evil 2 prerobiť fotografiu Rebecca

V podstate ide o nesmierne remeselne prepracovanú silovú fantáziu, ktorá vám dáva obrovské prázdne plátno, z ktorého môžete pracovať. V typickom RPG móde máte na výber triedu a rasu, ktorú si budete môcť zvoliť už čoskoro, avšak jedným z najsilnejších a najpútavejších prvkov hry - dodnes je jej sloboda zmysluplného výberu, ktorá vám umožní formovať váš štýl. znak, ako uznáš za vhodné. Aj šesť rokov po vydaní je to stále neuveriteľne lákavý a presvedčivý koncept a dá sa s istotou povedať, že Bethesda bola v roku 2011 dosť pred krivkou, predtým, ako sa to skutočne otvoril zeitgeista otvoreného sveta.

Tieto zaujímavé možnosti by boli diskutabilné, ak by neboli kombinované s fascinujúcim svetom na preskúmanie a Skyrim dodáva aj na tomto fronte v pikách. Zjednodušene povedané, môže to byť jedno z najkrásnejších prostredí, ktoré podnieti videohru. Obdobie. Bethesda úplne zaklincovala ten úžasný pocit z prieskumu, pretože toto je skutočne svet, v ktorom sa môžete stratiť. Distribuovať taký kolosálny zážitok na prenosnú konzolu je neuveriteľný výkon.

Dobrá správa je, že pri prechode na ručný hybrid Nintendo sa stratilo len veľmi málo. Tento port je vo svojej podstate krížencom nedávno vydaného produktu Špeciálna edícia Skyrim a pôvodná verzia pre konzolu a PC z roku 2011. Vyzerá skutočne pekne na 6,2-palcovej realite displeja Switch s veľkosťou pinty a beží na konzistentných 30 FPS v 720p. Je pravda, že existujú čudné a príležitostné poklesy, keď je akcia zaneprázdnená, ale je ich málo a vôbec nie sú na úkor celkového zážitku z hrania.

Niektoré prvky z Špecialna edícia si môžete všimnúť na pôsobivejších svetelných a vodných efektoch tohto portu, najmä pri porovnaní priamo s vydaním vanilky z roku 2011. Nová funkcia rýchleho uloženia je tiež k dispozícii v priečinku Špecialna edícia, a tento malý dotyk je veľkým prínosom pre vyzdvihnutie a hranie hybridnej konzoly a predstavuje jedinečný predajný bod. Keď sa k tomu pridá ešte niekoľko znateľne kratších časov načítania (asi 20 sekúnd na načítanie, uloženie, odovzdanie alebo prevzatie), je jasné, že to nie je iba obyčajný port pôvodného vydania. Stále však existuje niekoľko menších obmedzení, ktoré sú potrebné na zabezpečenie plynulého chodu hry na takej maličkej a skromnej architektúre.

james franco a dave franco a tom franco

Lístie aj celkový počet stromov bol mierne zmenšený, čo viedlo k mierne prázdnejšiemu vizuálnemu zážitku, najmä pri pohľade cez fenomenálne výhľady, ktoré hra ponúka. Zdá sa, že bola mierne znížená aj vzdialenosť kreslenia blízkej vzdialenosti, panoramatické pohľady však stále zostávajú pôsobivé. Napriek tomu ide o mimoriadne malé vizuálne downgrady, ktoré príliš výrazne neovplyvnia základnú hru.

Úprimne povedané, myslím si, že by bolo nerozumné očakávať 100% paritu s jej bratmi vo vyššej konzole. To znamená, že aj keď Špecialna edícia je nepochybne ideálny spôsob hry Skyrim čisto z hľadiska špecifikácií a vizuálu budete mať naozaj ťažké chvíle pri hraní týchto verzií v lietadle alebo v autobuse. A toto je miesto Skyrim: Switch Edition skutočne príde na svoje.

Verzia Switch prichádza s niekoľkými privítanými zvonmi a píšťalkami navyše. Najskôr sú tu niektoré pekne upravené ovládacie prvky pohybu, ktoré využívajú vstavaný akcelerometer a gyroskop Joy-Con. Všetko je to celkom dobre navrhnuté a intuitívne kývanie, ktorým Joy-Con rozpútava útok, napríklad zámok je možné vykonať otáčaním ľavého ovládača a snahou cítiť tieto jemné vibrácie HD.

chatka v lese 2 liate

Tieto pohybové ovládacie prvky sú samozrejme všetky aditívne a je možné ich prepínať za behu. Celkovo fungujú prekvapivo dobre, ale pravdou je, že pohybové ovládače v hrách, ktoré nie sú postavené špeciálne pre často sa mýlia na strane triku. A Skyrim: Switch Edition nie je výnimkou. Nechápte ma zle, je to príjemná bonusová funkcia, ale neočakávam, že by mnohí hrali hru iba s ohľadom na túto schému ovládania.

Po druhé, je tu zabudovaná funkčnosť Amiibo pre tých zarytých fanúšikov Nintenda. Podobný Dych divočiny , skenovanie Amiibo odomkne špeciálny herný korisť, ako je Master Sword, Hyrule Shield alebo ikonická tunika od Link. Našťastie pre tých - ako som ja - ktorí nevlastnia žiadny Amiibo, môžete tieto dobroty stále odomknúť (fíha!). Všetko, čo musíte urobiť, je vyliezť na vrchol Hrdla sveta, jedného z najvyšších a najviac zbožných hôr Skyrimu. Určite to však stojí za to!

A nakoniec, ako Špecialna edícia , táto verzia je plná s úplným súborom DLC, aby sa spustila. Skôr ako skončím, je tu niekoľko nepríjemných problémov, ktorých by som sa chcel dotknúť. Ako ste si už pravdepodobne uvedomili, pri uvedení na trh neexistuje absolútne žiadna podpora modov Prepnúť vydanie , a pochybujem, že ich v budúcnosti niekedy uvidíme prísť na platformu. Je to celkom pochopiteľné vzhľadom na technické parametre skromného Switchu, ale aj tak stojí za zmienku. Z tohto dôvodu vidím, prečo sa Nintendo a Bethesda rozhodli proti uvedeniu tejto hry na trh Špecialna edícia . To znamená, že si myslím, že to má spoločné viac s remasterom z roku 2016 ako s vydaním z vanilky z roku 2011, ale to je to, že používam výlučne moje oči, a nie podrobnú počítačovú analýzu, takže to berte s rezervou.

Aj keď sa to môže zdať super malé, musím to len dostať von: lockpickanie je naštvané pomocou tradičných paličiek Joy-Con. Z nejakého dôvodu sa cítia zvláštne nepresné a vrtkavé. Možno to náplasť môže vyžehliť, alebo je to len môj veľký, nepraktický palec. Nech už je to čokoľvek, musel som sa na tejto lockpicke poriadne zásobiť vďaka tejto zvláštnej udalosti, ktorú som si nikdy nevšimol v žiadnej z ďalších verzií hry, ktorú som hral. Divné.

Keď sa to vezme ako celok, Skyrim: Switch Edition je skutočne super a ohromujúci impozantný úspech. Existuje niekoľko menších obmedzení, ktoré je potrebné vykonať, aby hardvér fungoval dobre, ale nijako to nijako neuberá na zážitku. Je to tak Skyrim na cestách, a to samotné je monumentálny míľnik v mojej knihe. Iste, niektorí sa môžu pozastaviť nad myšlienkou hrať šesť rokov starú hru prenosne. Avšak ako mnoho obchodníkov v Tamriele často mumlá ad nauseum: Niektorí môžu toto volanie nazývať ... Ja im hovorím poklady.

Táto recenzia je založená na verzii hry Nintendo Switch. Kópiu s recenziou poskytla Bethesda.

Skyrim: Switch Edition