Recenzia: Dusty Revenge
Nick Shively

3
On26. júla 2013Naposledy zmenené:26. júla 2013

Dusty Revenge dáva svoj vlastný jedinečný spád žánru 2D beat 'em-up, ale chýba mu celkový lesk a kreativita, ktoré musia presvitať davom.

Viac informácií Dusty Revenge

prašná pomsta

Dusty Revenge je 2D rytmus bočného rolovania s platformovými prvkami, ktorý vytvoril nezávislý vývojár PD Design Studio. Hra sa zameriava na Dustyho, králika ovládajúceho dva páry, a jeho dvoch spoločníkov, ktorí sa snažia pomstiť. PD Design Studio vytvára jedinečné prostredie pomocou umeleckého štýlu v tieni Cel a sveta obsahujúceho humanoidné chlpaté zvieratá.

odvážlivec bude vo vojne o nekonečno

Na povrchu, Dusty Revenge je veľmi základný 2D bojovník s bočným rolovaním, ale ako hra postupuje, je zrejmé, že je v ňom omnoho viac hĺbky. Spočiatku hráči začali silným útokom (kosou), slabým útokom (päste), dvojitými revolvermi a brokovnicou. Aj keď tieto zbrane nemožno vymeniť za nič iné, Dusty postupuje o úroveň vyššie, keď získava skúsenosti a odomykajú sa zložitejšie kombá.

Po niekoľkých prvých úrovniach sa navyše do zápasu zapoja aj Dustyho spoločníci. Medveď Rondel, raketomet, je vynikajúci na rozbíjanie brnenia, prekážok a veľkých skupín nepriateľov. Na druhej strane, McCoy a jeho ostreľovačka sú vynikajúci na vynášanie cieľov s vysokou prioritou. Ani jeden z týchto spoločníkov nie sú hrateľné postavy, ale môžu poskytnúť podporu útokom pre Dustyho.

dr2

Boj v Dusty Revenge sa cíti byť solídny z väčšej časti a môže byť veľmi obohacujúci, ale ovládacie prvky by sa ešte mohli trochu utiahnuť. Je pomerne ťažké zastaviť kombináciu v polovici hry a niektoré animácie sú neuveriteľne dlhé. Neschopnosť zrušiť útoky môže znamenať rozdiel medzi víťazstvom alebo prehrou v mnohých súbojoch s bossmi. Keď už hovoríme o zlých ovládacích prvkoch, nastavenie myši / klávesnice je pri hraní neuveriteľne neohrabané, preto sa dôrazne odporúča gamepad.

Šéf bojuje Dusty Revenge sú miesta, kde hra skutočne žiari. Zatiaľ čo generickí zločinci sa zvyknú trochu opakovať, pretože zabíjanie zdanlivo nekonečných vĺn mačiek, potkanov a krtkov je len taká veľká zábava, každý súboj s bossmi ponúka zaujímavú výzvu. Nikto z bossov sa necíti podobne a všetci vyžadujú inú taktiku, ako sa dostať von (k gigantickej gorile sa nebudete stavať rovnako ako k vlkolakovi). Medzi pravidelnými nepriateľmi a šéfmi je však problém rozdielov. Zdá sa, že väčšinu úrovní je možné vyčistiť bez toho, aby ste museli vynaložiť veľké úsilie, ale je možné, že sa na nejaký čas zaseknete v jednom bossovi. Mám pocit, že ak by normálni nepriatelia potrebovali na prekonanie viac taktiky / schopností, potom by sa šéfovia spočiatku nezdali celkom tak ohromujúci.

fantastické zvieratá a kde ich nájsť hbo

Keby som mal porovnávať Dusty Revenge pri akejkoľvek inej hre by som povedal, že sa cíti takmer totožná s Stopka , ale s niekoľkými ďalšími nedostatkami. Oba používajú rovnaký celistvý tieň komiksu, vizuál je však v nich Dusty Revenge necítite sa tak živo ani pestro. V oboch hrách je vysoká úroveň násilia a násilím, ale Stopka s dekapitáciou to urobí o niekoľko krokov ďalej, môže to byť však pozitívne aj negatívne v závislosti od každého jednotlivca. Najväčším sklamaním je podľa mňa nedostatok rozmanitosti zbraní. Iba to, že máte počas celej hry jednu sadu zbraní, zabíja hodnotu opakovania a na konci kampane sa cíti zatuchnuto.

dr1

dragon ball z živého akčného filmu 2018

Ďalej príbeh v Dusty Revenge je veľmi generický a hlas je v najlepšom prípade apatický. Príbehový obsah naozaj nie je veľa a je tu pomerne veľa dejových dier, niektoré z nich je možné vyplniť informáciami na webe, ale príbeh ma rozhodne neprinútil dokončiť hru. Aj keď tento žáner hry nevyžaduje dobrý príbeh, aby bol dobrý, slabé rozprávanie len zvyšuje negativitu. Počas niekoľkých jednoduchých kontextov, ktoré existujú, chýba hlasu rozprávača výraz.

Na koniec, Dusty Revenge je trochu dobrá zábava, ale nie je to nič, čo sa predtým neurobilo. Iste, je to celkom dobrá hra, najmä ak vezmeme do úvahy, že ju vyvinulo také malé štúdio, ale chýba jej určitý lesk. Neurčitý dej a slabé herecké výkony zasahujú iba do toho, čo by malo byť nepretržitou činnosťou, ale aj to sa dá odpustiť. Našťastie vizuál a boj sú vynikajúce, takže každý, kto má rád 2D bojovníkov alebo indie hry, by mal dať Dusty Revenge strela.

Dusty Revenge