Dungeon Travelers 2: The Royal Library & The Monster Seal Review

Recenzia:Dungeon Travelers 2: The Royal Library & The Monster Seal Review
Tyler Treese

4.5
On17. augusta 2015Naposledy zmenené:17. augusta 2015

Dungeon Travellers 2 je zábavný dungeonový crawler s kopou hĺbky, ale jeho trvanie na službe fanúšikom obmedzuje celkovú príťažlivosť.

cestovatelia v podzemí 2

Aj keď hodnotenie ESRB iba pre dospelých zvyšuje iba vekovú požiadavku zo 17 na 18 rokov, je to v podstate umieračik pre každú videohru. Dôvod je ten, že maloobchodníci, dokonca aj tí, ktorí sa zaoberajú výlučne hraním hier, váhajú, či majú do svojich obchodov na sklade akékoľvek produkty iba pre dospelých alebo ich predávajú prostredníctvom svojich online obchodov. Niekoľko významných titulov sa v minulosti priblížilo k získaniu hodnotenia Adults Only, ako napr Lov 2 , ale pre obsah boli upravené, aby sa namiesto toho zaistilo hodnotenie pre dospelých.

Najnovšia hra, ktorá takmer získa hodnotenie iba pre dospelých, je Aquaplus a Atlus ‘ Dungeon Travellers 2: The Royal Library & The Monster Seal . Aby mohol získať hodnotenie pre dospelých, musel Atlus upraviť niektoré z viac riskantných umeleckých diel. Ak vezmeme do úvahy druh umenia so sexuálnym podtextom, ktoré je stále prítomné v RPG hry Aquaplus’s dungeon crawling, bolo by zaujímavé sledovať, čo bolo treba upraviť. Týmto úpravám sa venovala veľká pozornosť tomu, čo by sa považovalo za špeciálne vydanie, tak tomu je aj v prípade fanúšikovskej služby Dungeon Travellers 2 stojí za to mať, alebo to odčíta od inak solídnej hry?

Všeobecné nastavenie do Dungeon Travellers 2 je také generické, ako len môže byť. Hráči sa ujali úlohy Frieda, úplne nového člena Kráľovskej knižnice, ktorý sa na akademickej úrovni zaujíma o príšery. Úlohou Frieda je veliť partii dobrodruhov proti týmto zlým príšerám, ktoré sa vynorili po celej zemi, a zajať ich. Táto jednoduchá zápletka stačí na to, aby sa hráči dostali do žalárov, ale na zaujatie predstavivosti robí veľmi málo.

Dungeon Travellers 2

Ak ste hrali iné 3D dungeonové prehľadávače, ako napríklad vlastný Atlus Etrian Odyssey série, potom sa budete okamžite cítiť ako doma Dungeon Travellers 2 . Dungeony sú na obrazovke plne zastúpené prostredníctvom 3D vizuálov, ale väčšinu času strávite pozeraním na mapu hry, aby ste sa nestratili. Pretože každá chodba vyzerá v každej úrovni rovnako, je ľahké sa zorientovať v labyrintoch prvej osoby, ktoré preskúmate.

Vo väzeniach sú časté nepriateľské stretnutia, a práve tu Dungeon Travellers 2 naozaj svieti. Bojový systém je dostatočne jednoduchý na to, aby ho cítil dobre každý, kto hral ťahové RPG, ale má dostatočnú hĺbku na to, aby neustále udržoval pozornosť hráča. Fried prikáže každému zo svojich piatich členov strany, aby zaútočil na nepriateľov, a nasmeruje ich na to, kedy by mali použiť svoje špeciálne schopnosti. Dungeon Travelers 2: The Royal Order & The Monster Seal robí veľmi málo pre inovácie, ale je to jeden z najlepšie hrajúcich dungeon crawlerov, aké som už dlho videl.

Každá z piatich hlavných tried hry, ktorá sa pohybuje od vášho typického bojovníka až po jedinečnejšie možnosti, ako je slúžka, má svoje vlastné jedinečné stromy schopností, ktoré je možné prispôsobiť. Tieto je možné kedykoľvek prerobiť, takže hráči môžu neustále meniť svoj herný štýl, ak chcú. Dungeon Travellers 2 vám dáva veľa slobody v tom, ako sa hra hrá, ale našťastie je každá časť dôkladne vysvetlená a odborne nastavená. Takto hráči nikdy nie sú zahltení bojovými systémami alebo nie sú zvedaví, čo majú robiť.

Možnosti prispôsobenia tým nekončia, pretože triedy tried môžete tiež pretaviť do vlastných radov. Akonáhle každá postava dosiahne určitú úroveň, základnú triedu je možné upgradovať na konkrétnejšiu. To znamená, že z bojovníka sa môže stať Paladin, magický užívateľ kňažky atď. To dodáva hre ďalšiu hĺbku, ktorá je nevyhnutná, pretože je tu viac ako 80 hodín obsahu. Dungeon Travellers 2 odvádza fantastickú prácu, keď dáva hráčovi vždy pocit, že sa dopracú k cieľu, takže nijaké mletie sa nikdy nerobí nadarmo.

Dungeon Travellers 2

Prevažná časť hlavného príbehu bude mať hráč prechádzajúce sa v kobkách, aby zachytil silné mutantné príšery, ktoré slúžia ako súboje s bossmi. Tieto bitky sú ťažké záležitosti, ktoré sa po porážke mutanta cítia ako skutočný úspech. Aj tu Dungeon Travellers 2 narazí na trochu problém - pretože sa po každej bitke snaží hráča odmeniť provokatívnymi umeleckými dielami. Umenie ukazuje mutantov, ktorí sú ako väčšina nepriateľov v hre roztomilo nakreslené dievčatá, zviazané a v sexuálnej polohe.

Nielen, že je táto služba pre fanúšikov úplne zbytočná, ale aj aktívne odníma hru. Namiesto toho, aby sa hráči cítili po zbití šéfa dokonalí, musia sa pozerať na trápny obraz príšery (ktorá zvyčajne vyzerá ako 13-ročné dievča), kým sa dialógová sekvencia neskončí. Je to takmer tragické Dungeon Travellers 2 sa musí spoliehať na takúto hodnotu šoku kvôli pozornosti, pretože základná hrateľnosť je skutočne fantastická.

Dungeon Travellers 2: The Royal Library & The Monster Seal má okrem svojej strašidelnej služby fanúšikom aj ďalšie problémy, pretože dungeony v neskorších častiach hry pridávajú ťažkosti čo najlacnejším spôsobom. Namiesto toho, aby sa hra spoliehala na inteligentný dizajn puzzle, hra sa namiesto toho zameriava na triky, ako sú neviditeľné steny, vďaka ktorým je navigácia úplným problémom. Navigácia už bola jedným zo slabých miest hry, takže nemalo zmysel ju ešte komplikovať.

Dungeon Travellers 2: The Royal Library & The Monster Seal je jedným z najlepších dungeon crawlerov, aké boli kedy vyrobené, a to aj napriek niektorým dizajnom úrovní, ktoré sú skôr frustrujúce ako zábavné. To je povedané, nie je to najjednoduchší titul, ktorý môžete odporučiť kvôli jeho fanúšikom so sexuálnym podtextom. Možnosť, aby boli obrázky voliteľné, by pri rozširovaní atraktivity RPG spoločnosti Aquaplus prešla dlhou cestou. Ak ste však ochotní prehliadnuť dosť nešťastné obrázky, mali by ste si tento klenot RPG absolútne osvojiť.

Táto recenzia vychádza z verzie PlayStation Vita, ktorú sme dostali na kontrolu.