Recenzia: Recenzia hry Duck Game Switch
David morgan

4
On10. mája 2019Naposledy zmenené:10. mája 2019

Napriek svojmu humoru nie je hra Duck Game ani zďaleka žartom hry. Je úzko navrhnutý a ľahko sa doň vhupne. Je to výber pre kohokoľvek, kto chce pobaviť spoločnosť.

Viac informácií Recenzia hry Duck Game Switch

Zrieknutie sa zodpovednosti: Nepoznám dostatočnú terminológiu kačíc, aby som do tejto recenzie vložil kopu skvelých kačacích slovných hračiek. Verte mi, snažil som sa.

Spoločenská hra. Inak známa ako najlepšia výhovorka, ako dať dohromady pár priateľov, rozbiť nejaké lacné pivo a správať sa ako hromada mladistvých, ktorí škrekotajú a kričia na pohyblivé svetlá na televízore T.V. Hra s kačicami je vo svojej základnej podobe destilácia toho, čo robí skvelú spoločenskú hru. Má krkolomné akcie, chémiu, komédiu - diela. Je to druh hry, ktorú by si nováčik na vysokej škole vymyslel z pochybne lepkavého futonu, zatiaľ čo sa sám sebe chichúňa o absurdnosti toho všetkého. Posledný riadok jeho výšky: Aha, a každý je kačica.

snowpiercer je pokračovaním Willy Wonky a továrne na čokoládu

Od samého začiatku, Hra s kačicami objasňuje svoje pravidlo všetkým hráčom. V duchu geniálneho herného dizajnu každý hráč začína v miestnosti blokovanej sklenenou bariérou a vedľa nich sa vznáša brokovnica. Ovládacie prvky pre zdvihnutie, použitie a odhodenie sú zobrazené na obrazovke. Predtým, ako sa hra môže začať, musí každý vymaniť sa zo svojho väzenia a skočiť do teleportu. To úplne vylučuje potrebu nepríjemných predohrávkových potĺkaní ovládacích prvkov a umožňuje každému priamo ísť do deja.

Podobne ako Towerfall a ďalšie spoločenské hry podobného druhu, Hra s kačicami je predovšetkým vzájomné odstreľovanie zbraňami rôzneho stupňa praktickosti. Zistil som, že saxofón nie je nijako zvlášť efektívny. Existujú lúče riadenia mysle, Svätožiara 3 Sparťanské lasery, samovražedné zbrane a diaľkovo ovládané výbušné nákupné vozíky. Sú rozptýlené medzi krotkejšími zbraňami, ale všetky majú taký výrazný pocit, že keď napríklad vezmete do ruky Deringera, viete, že je lepšie, aby sa vaše zábery počítali.

Keby bol otec Jimmyho Neutrona Terminátor, mal by dosť blízko k estetike Hra s kačicami . Každá živá postava je kačica a svet je sci-fi pekelná scéna z 80. rokov. Je to druh radikálu, ktorý existuje iba v retrospektíve: slnečné okuliare, surfovanie motorovou pílou a televízne bitky gladiátorov. Trochu to neznášam, ale nejako to funguje. Nikdy som nespochybňoval prečo Hra s kačicami vyzeral a znel tak, ako to robí, ale tiež som nikdy nijako zvlášť nedráždil jeho značku neúcty.

vydanie anime pokémona zo slnka a mesiaca

Existujú dva veľmi dôležité aspekty Hra s kačicami ktoré cítia za zmienku. Prvou je kolekcia klobúkov, ktoré môže vaša kačica nosiť, a označuje tak jej tím. Tie sa dajú odomknúť normálnym hraním a ich nákupom za žetóny získané z dômyselných výziev pre jedného hráča (viac o nich neskôr). Druhým je Quack Button. Pocit, nudí? Stlačte tlačidlo Quack. Túžite po začiatku hry? Šarlatánske tlačidlo. Vyhrali ste kolo? Nevyžiadaná pošta tlačidlo Quack. Nastane chvíľa mieru, kým moc šarlatána ovládnu štyria ľudia.

Úrovňový dizajn v Hra s kačicami menej sa zaujíma o to, aby boli veci spravodlivé, a viac sa zaujíma o vytváranie veselých momentov. Naštartovať každého v malej miestnosti napríklad hrsťou granátov je skvelý spôsob, ako donútiť gauč ľudí, aby začali makať. Niektoré úrovne sú riadené prežitím a vy sa budete uhýbať štvorcom smrti, zatiaľ čo trampolínujete a snažíte sa do nich zraziť protivníkov šípovými zbraňami. Páčila sa mi rozmanitosť etáp, len by som si prial, aby boli o niečo ľahšie na očiach.

Dobrou správou je, že zjednodušujúca, niekedy krikľavá povaha Kačacie hry grafika slúži svojmu účelu. Všetko je postavené z prefabrikovaných blokov, ktoré je možné použiť v tvorcovi úrovní. Ak chcete, môžete meniť podhubia, zbrane a riziká, aby ste vytvorili ohavnosť úrovne, pokiaľ sa hodí do limitu vopred prideleného objektu. Zatiaľ čo moji priatelia a ja sme sa v primárnom režime smrti porovnávali s našimi zábavami, vytváranie úrovní bolo dosť silné na to, aby som si vedel predstaviť celkom pekné kreatívne nápady online.

kto vlastní filmové práva na spidermana

Okrem tohto odbočenia je kampaň pre jedného hráča, ktorá sa skladá z arkádových časových a skóre útočných úrovní, prekvapivo mäsitá. Existujú štandardné záležitosti týkajúce sa rýchleho spustenia zmiešané s niektorými tvorivými výzvami, ktoré z nich vyťažia maximum Kačacie hry najpodivnejšie zbrane a vylepšenia. Moje najobľúbenejšie boli preteky s motorovou pílou, ktoré by tiež mohli byť jeho vlastnou hrou s tým, ako hlúpo je to zábavné. To všetko sú tokeny ocenenia, ktoré sa dajú použiť na odomknutie nových klobúkov a modifikátorov hier pre použitie v štandardnom režime pre viacerých hráčov, čo z nich robí hodnotnú investíciu.

Hra s kačicami má všetko, čo potrebuje, aby mohol byť dôstojným uchádzačom, pokiaľ ide o zábavnú spoločnosť alebo večer s priateľmi. Je to zábava tak dlho, ako to chcete, a ak to má niekto v skupine s tým, že sa má dobre, myslieť vážne, šmýkačka a manévre ragdoll dodávajú boju určitú hĺbku. Ale ak chcete moju radu: nech Hra s kačicami byť tým, čím to je, a nič viac. Mám pocit, akoby Nidhogg , pod drobnohľadom alebo silnou konkurenciou sa môže rozpadnúť. Namiesto toho ho vo svojom repertoári spoločenských hier považujem za základňu rýchleho streľby a jeho jedinečné šialenstvo znamená, že bude vždy vyčnievať z davu.

Táto recenzia je založená na verzii hry Nintendo Switch. Kópiu poskytla organizácia Adult Swim Games.

Recenzia hry Duck Game Switch